Našel jsem třeba tohle http://www.tekutaguma.cz/?lang=cs&id=vy ... to_id=Auta
Konzervace podvozku
Moderátor: Acon
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Konzervace podvozku
Jak se oteplí čekají mě práce na podvozku. Přemýšlím jestli si to udělám sám nebo svoji Disco někomu svěřím. Jedná se hlavně o rám a přilehlé okolí. Jakým šmejdem to natřít
Miloš II
Našel jsem třeba tohle http://www.tekutaguma.cz/?lang=cs&id=vy ... to_id=Auta
Našel jsem třeba tohle http://www.tekutaguma.cz/?lang=cs&id=vy ... to_id=Auta
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Já dospěl k názoru, že nejlepší možná nemastná metoda by mohla vypadat asi takto:
Očistit - vařící wapkou od mastnot a špíny, nechat vyschnout, min 2 dny když je vedro, nebo tak týden v suchu. Pak ošrabat rez co to jde. úplně to prostě nejde, někde skoro vůbec...
1. vrstva - vosk na dutiny v poměru 1:1 s NEPŘELAKOVATELNÝM černým nástřikem na spodky, naředěný ředidlem S6006 v poměru 1:1
nechat schnout 1 den
2. vrstva - NEPŘELAKOVATELNÝ černý nástřik na spodky naředěný ředidlem S6006 v poměru 1:3
nechat schnout 1 den
3. příp. 4. vrstva - NEPŘELAKOVATELNÝ černý nástřik na spodky.
Osobně jsem tak udělal 2 auta, ale bohužel jsem žádné neměl dostatečně dlouho, abych mohl sledovat, jak dlouho to vydrží.
Pak je ještě mastná varianta, která je sice nejlepší., ale nesympatická, a to olej.
Očistit - vařící wapkou od mastnot a špíny, nechat vyschnout, min 2 dny když je vedro, nebo tak týden v suchu. Pak ošrabat rez co to jde. úplně to prostě nejde, někde skoro vůbec...
1. vrstva - vosk na dutiny v poměru 1:1 s NEPŘELAKOVATELNÝM černým nástřikem na spodky, naředěný ředidlem S6006 v poměru 1:1
nechat schnout 1 den
2. vrstva - NEPŘELAKOVATELNÝ černý nástřik na spodky naředěný ředidlem S6006 v poměru 1:3
nechat schnout 1 den
3. příp. 4. vrstva - NEPŘELAKOVATELNÝ černý nástřik na spodky.
Osobně jsem tak udělal 2 auta, ale bohužel jsem žádné neměl dostatečně dlouho, abych mohl sledovat, jak dlouho to vydrží.
Pak je ještě mastná varianta, která je sice nejlepší., ale nesympatická, a to olej.
-
Antonov
Ja pouzivam jiz nekolik let vyrobky od Dinitrolu a naprosta spokojenost dela to treba www.a-c.cz
Vsechno de staci pouzit ten spravnej odrezovaceliott píše: Pak ošrabat rez co to jde. úplně to prostě nejde, někde skoro vůbec...
Jestli muzu pridat taky svuj poznatek, tak po odrezeni bych to striknul takovou tou kovarskou zakladovou barvou, je takova oranzova no a pak neco na bazy bitumenu nebo neceho podobnyho, ale hlavne plastickyho, aby to casem nepraska, takhle to delam ja a funguje to
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Podvozek
No ideální by bylo asi vytáhnout rám a strčit ho do zinkové lázně, ale to asi moc pracný. Milošdefault píše:Jakej je ten "spravnej" odrezovac?
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Ale na nějaké www/uk stránce jsem ho viděl jako náhradní díl a zinkovanej nevím teda jestli žárově nebo elektroPotapěč píše:To by se pěkně kroutil "blahem".![]()
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Chce to vzkouset a nekupobat to nejlevnejsi, ted sem poridil jeden ceskej nevim presne vyrobce a le ten zral jak divej, upne to na rzi bublalo a zustal jen cistej zdravej plech s takovim bilym filmem, ktery tam zajistoval dalsi antikor. ochranu, fakt bombadefault píše:Jakej je ten "spravnej" odrezovac?
- VencaZE
- Příspěvky: 3616
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konzervace podvozku
Zajímalo by mne, jak se dá vyřešit koroze uvnitř rámu ? Když to pěkně nastříkám zvenku, tak se mi zdá, že to je jen polovina uspěchu
. Napadlo mne, ucpat všechny díry, dát ho na stojato a zalít nějakým odrezovačem. Nebo.. ? Jaké používáte odrezovače ?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konzervace podvozku
Hodně hustý řešeníVencaZE píše: Napadlo mne, ucpat všechny díry, dát ho na stojato a zalít nějakým odrezovačem.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- VencaZE
- Příspěvky: 3616
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konzervace podvozku
Hmm, to teda. Asi bych nechtěl vidět ten učet za desítky litrů odrezovače. Tak nevím. Chtěl bych to mít "na furt"
. Když už to jednou rozeberu do šroubku.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konzervace podvozku
To já taky 
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Konzervace podvozku
Masnota je svinstvo. Viaže vodu a fixuje ju na jednom mieste až kým to neprehrdzavie a nevyťečie von. Masnota sa tvári, že vodu odpudzuje a chráni plech, no je to len čiastočná pravda. Ak sa do mastnoty v uzavretom priestore dostane voda, nevyschne ani za X rokov a narobí toľko svinstva... Za komoušou som úspešne používal rezistín a v LADE mi vydržal 12r. Samozrejme aj LADA bez korózie. Na dutiny je to skvelá vec. Používal som na to upravený hasiaci prístroj, umelú hadičku do akvária na konci teplom zlepenú a poprepichovanú tak, aby to z nej striekalo na všetky strany. Cez nejakú dieru som ju vopchal čo najďalej a pustil rezistín. Pomalím vyťahovaním som dutiny vystriekal že z nich tieklo do podloženej vane z plechu. Na aute hrdzavelo všetko ale dutiny boli zdravé do posledného kilometra. Volgu som riešil napustením oleja do prahov. Po 2 rokoch sa porúčali, ale totálne.eliott píše:Hodně hustý řešeníVencaZE píše: Napadlo mne, ucpat všechny díry, dát ho na stojato a zalít nějakým odrezovačem., vnitřek zachrání jen mastnota, hodně mastnoty
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konzervace podvozku
Vosk je super na čistý plech, ne na zrezlý, tam musí mastnota. Somozřejmě s voskem, ale musí to zůstat mastné. Rez je porézní, póry musí nasáknout tu mastnotu...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Konzervace podvozku
... kupit pozinkovany ram vyresistinovat ho a je klud.VencaZE píše: ... Chtěl bych to mít "na furt".
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Konzervace podvozku
pěkný, že :
http://www.marslands.com/
http://www.marslands.com/
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !