Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Mě ze zámků kromě kousků tuhé vazelíny různých barev padal i písek a kovové špony. Naložit do čističe nestačilo, musel jsem promývat tlakem, aby to vyplavilo bordel i z míst, kam se nedalo dostat štětečkem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Však já sem taky na každý zámek zdělal půllitrový čisitič ve spreji, abych to vymyl aspoň trochu pod tlakem. Co steklo do záchytné vaničky jsem slil a ještě to v tom nechal odpučet. A i tak jsem tu vazelínu musel na pár místech šťourat ven. Pořádný tlak z kompresoru jsem bohužel k dispozici neměl.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Tak dnešní ranní mráz 10 pod nulou prokázal, že provětrání zámků se vyplatilo. Dveře se teď na první dobrou zavírají-zajišťují i v mrazu, což je příjemná změna
A ještě trocha tunningu. Ztracená madla na rukojetích pro ovládání opěrek jsem si sice již dříve vytisknul, ale byl to takový narychlo odlovený model z netu, co mi moc neštimoval. Cenovka originálu MUC8754 je docela bláhová a tak jsem teda nakonec nakreslil svůj dizajn a přizpůsobil ho lepé představě své i tisku, který se ovšem moc nedařil. Až dneska se mi konečně podařilo odladit tisk, když né k dokonalosti, tak aspoň k mojí plné spokojenosti. Což je skoro to samé
V černé barvě to působí decentně
Ovšem dá se hrát i nápisy
A nebo vymýšlet úplné ptákoviny. Bílá je docela křiklavá, no ale když už je ta sedačka vyndavací.....
Model krytky bez popisu vhodný pro levou i pravou stranu

A ještě trocha tunningu. Ztracená madla na rukojetích pro ovládání opěrek jsem si sice již dříve vytisknul, ale byl to takový narychlo odlovený model z netu, co mi moc neštimoval. Cenovka originálu MUC8754 je docela bláhová a tak jsem teda nakonec nakreslil svůj dizajn a přizpůsobil ho lepé představě své i tisku, který se ovšem moc nedařil. Až dneska se mi konečně podařilo odladit tisk, když né k dokonalosti, tak aspoň k mojí plné spokojenosti. Což je skoro to samé

V černé barvě to působí decentně
Ovšem dá se hrát i nápisy
A nebo vymýšlet úplné ptákoviny. Bílá je docela křiklavá, no ale když už je ta sedačka vyndavací.....
Model krytky bez popisu vhodný pro levou i pravou stranu
- Přílohy
-
- Krytka rukojeti Defender r9 bez nápisů export.zip
- (164.07 KiB) Staženo 189 x
Naposledy upravil(a) Tazik1992 dne 27 úno 2024 22:38, celkem upraveno 1 x.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Došlo na praktické nasazení tištěných podložek západky dveřního zámku alias alternativy za MUC7809
Na autě jsem měl ty původní podložené ještě třemi podložkami, pořád se to vyviklávalo a ještě to bylo při zavírání dost těsné, protože háčky zámku skoro lícovaly s přední stranou západky.
Před
Po
Podložku bylo nutné roztáhnout až na šířku 25mm i na straně u řidiče. Je to tištěné z materiálu ASA (výplň jen 25% a trojité vnitřní i vnější stěny) a při utažení to nevykazovalo známky borcení, takže zatím to nechám bez výztužných trubiček.
Na autě jsem měl ty původní podložené ještě třemi podložkami, pořád se to vyviklávalo a ještě to bylo při zavírání dost těsné, protože háčky zámku skoro lícovaly s přední stranou západky.
Před
Po
Podložku bylo nutné roztáhnout až na šířku 25mm i na straně u řidiče. Je to tištěné z materiálu ASA (výplň jen 25% a trojité vnitřní i vnější stěny) a při utažení to nevykazovalo známky borcení, takže zatím to nechám bez výztužných trubiček.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Dlooouho jsem zanedbával svůj deníček. Skoro to vypadá, že se nic neděje a jen se jezdí, ale přeci jen je co doplnit. Na řadu přichází spojkový příběh, který už se teda odehrál v dubnu, ale ňák chyběl čas a chuť psát.
Ke spojce mě dohnal podivný cvakavý zvuk ozývající se při řazení a taky zesilující drnčení při volnoběhu. A taky znatelná ztráta chutě Defa táhnout do kopce.
Teda né že by to byla nějaká sláva už předtím, ale teď bylo znatelné i při jízdě na rovině, že se mu nechce, jakoby přemáhal nějakou zátěž. Koukal jsem na brzdy jestli nějaká nezatuhla, ale nic. Navíc se v rychlosti nad 80Km/h začal ozývat divný chrastivý zvuk a zvýšit rychlost bylo riskantní.
Měl jsem podezření jak na ložisko, tak na lamelu jestli není ošmýkana. Navíc to chrastění by ukazovalo i na pružinu a to už jsem věděl po zkušenosti z Pumy, že když vypadne a vzpříčí se, tak bude konec.
Na akci takového rozsahu jsem si sám netroufal, naštěstí servisní zázemí jsem našel u místního člena Vaška v Brodu. Bez jeho dílny, přípravků, rad a rukou bych todle na zahradě opravdu nedal
Jako novou spojku jsem zvolil sadu od L.O.F Clutches ve verzi Road spec pro 200/300TDi. Sada obsahuje vše potřebné pro výměnu.
Detail lamely. Ložisko vypadalo od pohledu tuctově.
Pohled, který bývá na shopech zřídka vidět - přítlačný talíř ze vnitř
Pro případ potřeby jsem objednal i novou zesílenou páku v sadě FTC2957 HD kit. To se ukázalo jako prozíravé.
Je až neuvěřitelný jak člověk zapomene jak něco dělal. A to i přesto, že to byl docela intenzivní zážitek - povolení spony hadice na spodním přívodu do intercooleru. Přestože jsem jí před půlrokem měnil a při montáži natočil, aby byla vhodně natočená, zase bylo zdržení hned na začátku na takové prkotině.
Výsledný nástroj na povolení byl jak skládačka z lega
Ke spojce mě dohnal podivný cvakavý zvuk ozývající se při řazení a taky zesilující drnčení při volnoběhu. A taky znatelná ztráta chutě Defa táhnout do kopce.
Teda né že by to byla nějaká sláva už předtím, ale teď bylo znatelné i při jízdě na rovině, že se mu nechce, jakoby přemáhal nějakou zátěž. Koukal jsem na brzdy jestli nějaká nezatuhla, ale nic. Navíc se v rychlosti nad 80Km/h začal ozývat divný chrastivý zvuk a zvýšit rychlost bylo riskantní.
Měl jsem podezření jak na ložisko, tak na lamelu jestli není ošmýkana. Navíc to chrastění by ukazovalo i na pružinu a to už jsem věděl po zkušenosti z Pumy, že když vypadne a vzpříčí se, tak bude konec.
Na akci takového rozsahu jsem si sám netroufal, naštěstí servisní zázemí jsem našel u místního člena Vaška v Brodu. Bez jeho dílny, přípravků, rad a rukou bych todle na zahradě opravdu nedal

Jako novou spojku jsem zvolil sadu od L.O.F Clutches ve verzi Road spec pro 200/300TDi. Sada obsahuje vše potřebné pro výměnu.
Detail lamely. Ložisko vypadalo od pohledu tuctově.
Pohled, který bývá na shopech zřídka vidět - přítlačný talíř ze vnitř
Pro případ potřeby jsem objednal i novou zesílenou páku v sadě FTC2957 HD kit. To se ukázalo jako prozíravé.
Je až neuvěřitelný jak člověk zapomene jak něco dělal. A to i přesto, že to byl docela intenzivní zážitek - povolení spony hadice na spodním přívodu do intercooleru. Přestože jsem jí před půlrokem měnil a při montáži natočil, aby byla vhodně natočená, zase bylo zdržení hned na začátku na takové prkotině.
Výsledný nástroj na povolení byl jak skládačka z lega

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Protože při demontáži převodovky je potřeba naklápět motor, bylo potřeba udělat pro tohle manévrování trochu místa navíc a tudíž došlo na demontáž chladící vrtule. Ta šla vyndat bez nutnosti demontovat saharu kolem a tím bez nutnosti vyndavat hadice.
Další na řadě byla demontáž šroubů z příruby výfuku na turbu. Ke slovu přišli půlpalcové dlouhé nástavce a pořádná páka.
Demontáž startéru je také lehčí, když je k mání vhodné nářadí, zde zahnutý startérový klíč a prodlužovací rukojeť pro očkoploché klíče. Při výměně pouhé spojky není demont startéru nutný, zde byla předtucha že bude asi nutné měnit i gufero na klikovce, ale ta se nakonec nenaplnila. Ale jako cvičení dobrý
Horní šrouby na skříni spojky - zvonu bylo lepší povolit zhora, na to se hodily prodloužené klíče s jemným chodem ráčny
Aby se vytáhnul ježek v kleci, tj. přední výfuk s katem ven bylo třeba uvolnit jednu stranu tlumiče řízení.
Další na řadě byla demontáž šroubů z příruby výfuku na turbu. Ke slovu přišli půlpalcové dlouhé nástavce a pořádná páka.
Demontáž startéru je také lehčí, když je k mání vhodné nářadí, zde zahnutý startérový klíč a prodlužovací rukojeť pro očkoploché klíče. Při výměně pouhé spojky není demont startéru nutný, zde byla předtucha že bude asi nutné měnit i gufero na klikovce, ale ta se nakonec nenaplnila. Ale jako cvičení dobrý

Horní šrouby na skříni spojky - zvonu bylo lepší povolit zhora, na to se hodily prodloužené klíče s jemným chodem ráčny
Aby se vytáhnul ježek v kleci, tj. přední výfuk s katem ven bylo třeba uvolnit jednu stranu tlumiče řízení.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
A opět věc, která dokáže řádně natáhnout čas opravy - šrouby na tunelu v kabině. Ty spodní při podlaze jsou samozřejmě zarezlé, jo i v tom plastu, a navíc s vyrezlými pohony pro křížový šroubovák. A k těm horním nezrezlým jak pod pojistkovkou, tak zejména před cubbyboxem je zase svinský přístup
Po troše emocí se zadařilo a tunel šel manévrem vyndat
Opět jedno smutné zanedbané místo kam se slunce ani doktor "Wapka" nepodívají.
Odkrytá ruční brzda ukázala drobný průsak z přídavky, zatím jsem neřešil. Mimochodem teplotu měřící papírové "teploměry" od Testa (ten modrý proužek vlevo) prokazují mimořádnou trvanlivost a odolnost jak proti bahnu a vode, tak proti olejům.
Ručka se dá pohodlně vyvěsit bokem. Aspoň že šrouby na kardanech už byly z dřívějška rozhýbané a povyměňované a nekladly odpor.

Po troše emocí se zadařilo a tunel šel manévrem vyndat

Opět jedno smutné zanedbané místo kam se slunce ani doktor "Wapka" nepodívají.
Odkrytá ruční brzda ukázala drobný průsak z přídavky, zatím jsem neřešil. Mimochodem teplotu měřící papírové "teploměry" od Testa (ten modrý proužek vlevo) prokazují mimořádnou trvanlivost a odolnost jak proti bahnu a vode, tak proti olejům.
Ručka se dá pohodlně vyvěsit bokem. Aspoň že šrouby na kardanech už byly z dřívějška rozhýbané a povyměňované a nekladly odpor.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Odpojení náhonu tachometru proběhlo taky bez komplikací, jen mě přakvapilo, že tam není na přírubě lanka žádný o-kroužek nebo jiné těsnění.
Převodovky je třeba také "vykostřit" - ta hlavní na levoboku je jasná.
Kostření zprava na přídavce už je takové schovanější
Sundání příčníku připomínalo scénu z Vetřelce - vím že tam někde je, furt není vidět a najednou vyskočí - vyrezlá díra v rámu
. Zakrývání očí nepomohlo
Záběry, které nikdo vidět nechce - pravý rám za příčkou. Defender neví co je nuda
.
Převodovky je třeba také "vykostřit" - ta hlavní na levoboku je jasná.
Kostření zprava na přídavce už je takové schovanější
Sundání příčníku připomínalo scénu z Vetřelce - vím že tam někde je, furt není vidět a najednou vyskočí - vyrezlá díra v rámu


Záběry, které nikdo vidět nechce - pravý rám za příčkou. Defender neví co je nuda

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
A na řadu příšly spodní matky na přírubě zvonu. Tady se třeba velmi šikla ráčna s ovládací rotační rukojetí, která zabírá furt stejným směrem bez ohledu jak se točí madlo.
Demontáž pomocného spojkového válce.
Dokonce se jej podařilo sundat tak, jako při jeho prosté výměně - aby tyčka zůstala uvnitř. Tady to tedy nehrálo roli, stejně se šlo dovnitř, ale jako cvičení dobré. Při montáži není na škodu namazat tyčku silikonovou pastou nebo vazelínou neagresivní vůči gumě.
Poločas - zájmový orgán je zcela obnažen.
Demontáž pomocného spojkového válce.
Dokonce se jej podařilo sundat tak, jako při jeho prosté výměně - aby tyčka zůstala uvnitř. Tady to tedy nehrálo roli, stejně se šlo dovnitř, ale jako cvičení dobré. Při montáži není na škodu namazat tyčku silikonovou pastou nebo vazelínou neagresivní vůči gumě.
Poločas - zájmový orgán je zcela obnažen.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Příčina zvláštního chrastivého zvuku odhalena - ložisko se utrhlo od svého držáku
Stará lamela byla ještě obstojná a pružiny byly na místě
Jako hvězdářský teleskop - takdle vypadá celé převodové soustrojí na podpěře s adaptérem - bez tohoto přípravku si to neumím představit dělat
Demontáž bronzového pouzdra hřídele převodovky pomocí speciálního vytahováku s vnitřníma čelistma
Stará lamela byla ještě obstojná a pružiny byly na místě
Jako hvězdářský teleskop - takdle vypadá celé převodové soustrojí na podpěře s adaptérem - bez tohoto přípravku si to neumím představit dělat
Demontáž bronzového pouzdra hřídele převodovky pomocí speciálního vytahováku s vnitřníma čelistma
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Bod obratu, začíná skládání. Stará hřídel sloužící jako natloukací přípravek na osazení bronzového pouzdra (za použítí starého pouzdra jako nárazníku) i jako středící kolík spojkové lamely...
...než jí pevně sevře přítlačný talíř spojky
Stará vidlice ovládání spojky už nesla známky opotřebení. V detailu je vidět proč se hodí HD verze - důlek pro čep začínal praskat a vyvalovat se
Opěrný čep páky byl jako nový a zbytek stačilo očistit.
A pak začala peripetie s novým ložiskem. Nejdřív mě překvapila větší vůle na vodícím tubusu, to u starého tolik nebylo.
...než jí pevně sevře přítlačný talíř spojky
Stará vidlice ovládání spojky už nesla známky opotřebení. V detailu je vidět proč se hodí HD verze - důlek pro čep začínal praskat a vyvalovat se
Opěrný čep páky byl jako nový a zbytek stačilo očistit.
A pak začala peripetie s novým ložiskem. Nejdřív mě překvapila větší vůle na vodícím tubusu, to u starého tolik nebylo.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
A pak nastala takřka "neřešitelná" situace alá Lakatoš
- způsob zajištění ložiska. Pérová spona ze sady se mi vůbec nezamlouvala. Přes držák ložiska (plastové tělo) dát nešla, tvar tomu vůbec neodpovídal. A osazení na druhou stranu jak je na fotce se mi taky nezamlouvalo, protože spona dřela o tubus ??? Co to kuwa je
Měl jsem dokonce připravené i věčné ložisko FTC5200HD a to byla ta samá situace.
Nakonec jsem osadil ložisko z LOF sady, ale k jeho zajištění jsem použil originální řešení - subtilní plastové účko, které si myslím musí upadnout po pár zařazeních. Já myslím, že u mě se to už stalo
Mimochodem HD ložisko na tudle klasickou variantu vůbec není dělané.
Zajištění ovládací tyčky páky už proběhlo bez problému, tam budí "pružinec" ze sady větší důvěru než plastový dílek z HD kitu páky. Kdyby nebyl, použil bych zřejmě starší díl než nový z "nového" plastu.
A pak už zase jen skládání. Přitom jsem zjistil, že na předním kardanu řádně zatuhnul jeden z křížů - ten který byl bezúdržbový bez maznice. To byl možná taky jeden z důvodů proč to netáhlo. Oprava rámu u příčníku byla metodou žáves (konverzace, namazání), čas tlačil.
No, v LR časopisu to byla na dílně s vybavením operace prý na 6-8hodin, tady to zabralo dobrých 20hodin, dva perné dny . A to jsem měl k dispozici zkušené ruce s vybavením.
A to jsem tunel skládal až doma
. Očistil jsem a namazal páky ovládání převodvek, divím se že ještě fungovaly. A rozřešil jsem také záhadu alespoň jednoho kabelu, který visel volně pod autem - patřil k snímači uzávěrky mezinápravy.


Nakonec jsem osadil ložisko z LOF sady, ale k jeho zajištění jsem použil originální řešení - subtilní plastové účko, které si myslím musí upadnout po pár zařazeních. Já myslím, že u mě se to už stalo

Zajištění ovládací tyčky páky už proběhlo bez problému, tam budí "pružinec" ze sady větší důvěru než plastový dílek z HD kitu páky. Kdyby nebyl, použil bych zřejmě starší díl než nový z "nového" plastu.
A pak už zase jen skládání. Přitom jsem zjistil, že na předním kardanu řádně zatuhnul jeden z křížů - ten který byl bezúdržbový bez maznice. To byl možná taky jeden z důvodů proč to netáhlo. Oprava rámu u příčníku byla metodou žáves (konverzace, namazání), čas tlačil.
No, v LR časopisu to byla na dílně s vybavením operace prý na 6-8hodin, tady to zabralo dobrých 20hodin, dva perné dny . A to jsem měl k dispozici zkušené ruce s vybavením.
A to jsem tunel skládal až doma

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Ještě dozvuk. Samozřejmě mi v hlavě pořád ležela ta zajišťovací spona na ložisko, proč tam nešla. Ukázalo se, že je špatná
. Nebo soudruzi z LOFu prozřeli a potichu provedli inovaci.
Na stránkách LOF je sada Roadspec pro 200 a 300tdi nafocená s pružinou jakou jsem měl v sadě i já. Jenže v detailních fotkách už je taky vidět druhá verze pružiny.
Na stránce se samotným HD ložiskem už je vidět dobře jak to má být - pružina má mít jiné naohýbání aby dobře seděla a jistila vidlici.

Na stránkách LOF je sada Roadspec pro 200 a 300tdi nafocená s pružinou jakou jsem měl v sadě i já. Jenže v detailních fotkách už je taky vidět druhá verze pružiny.
Na stránce se samotným HD ložiskem už je vidět dobře jak to má být - pružina má mít jiné naohýbání aby dobře seděla a jistila vidlici.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- VencaZE
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Na poslední fotce se ale díváme na vypínací páku pro Series nebo td5...
..."No, v LR časopisu to byla na dílně s vybavením operace prý na 6-8hodin, tady to zabralo dobrých 20hodin, dva perné dny . A to jsem měl k dispozici zkušené ruce s vybavením."...
To je totiž tím že na young timer Land Roveru se nikdy nedá udělat jen a pouze to kvůli čemu zajel do dílny. Vždy se najdou nějaké vícepráce
V.
..."No, v LR časopisu to byla na dílně s vybavením operace prý na 6-8hodin, tady to zabralo dobrých 20hodin, dva perné dny . A to jsem měl k dispozici zkušené ruce s vybavením."...
To je totiž tím že na young timer Land Roveru se nikdy nedá udělat jen a pouze to kvůli čemu zajel do dílny. Vždy se najdou nějaké vícepráce

V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
To ložisko je ale pro všechny motorizace a pružinu má v balení jen jednu. A ta přeupravená dává vetší smysl.
Však já to zmiňuju, abych případné zájemce o svépomocnou výměnu spojky posadil trochu do reálu
VencaZE píše: 20 srp 2024 20:53 To je totiž tím že na young timer Land Roveru se nikdy nedá udělat jen a pouze to kvůli čemu zajel do dílny. Vždy se najdou nějaké vícepráce![]()
Však já to zmiňuju, abych případné zájemce o svépomocnou výměnu spojky posadil trochu do reálu

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Aby to nevypadalo, že už se válím jen v dílně, tak taky jedna zahradní v duchu vlákna
. V květnu bylo potřeba před STK odstranit drobné neduhy, které by zbytečně mohly lákat pozornost. Jedním byly tyčky zadního stabilizátoru NTC1888 od Allfakes, které toho moc nevydržely, hlavně tedy jejich gumové silentbloky a manžety. A jeden čep byl i zatuhlý. Po dvou letech víceméně na silnici nic moc.
Né, že by to bylo vysloveně nutné, ale pro větší komfort na "dílně" jsem si aspoň zvýšil "strop"
A ještě to bylo s dešťovým umytím
Manžety z papíru, pukly jak popcorn. To by ještě něvadilo, ale jeden čep už i vrzal.
Tentokrát jsem vsadil na tyčky od Febi. Sem si myslel, že zase osadím nerezovou korunovou matku s nerez závlačkou, ale prdlajs, Febi nemá díru v závitu a používá samojistnou matku.
Tak jsem si myslel, že aspoň použiju tu samojistku nerezovou ze zásob. Taky nic, oni mají i jinej závit, jemnější

Né, že by to bylo vysloveně nutné, ale pro větší komfort na "dílně" jsem si aspoň zvýšil "strop"


Manžety z papíru, pukly jak popcorn. To by ještě něvadilo, ale jeden čep už i vrzal.
Tentokrát jsem vsadil na tyčky od Febi. Sem si myslel, že zase osadím nerezovou korunovou matku s nerez závlačkou, ale prdlajs, Febi nemá díru v závitu a používá samojistnou matku.
Tak jsem si myslel, že aspoň použiju tu samojistku nerezovou ze zásob. Taky nic, oni mají i jinej závit, jemnější


Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008