Odkud jsi ?
Jinak doporučuji Autoelektro Jiří Borovička z Ústí nad Orlicí.
Mě něco podobného na Td4 dohromady dal + spousty dalších podobných kulišáren na dalších autech.
Odkud jsi ?
tak to chlapci v servisu asi nevopravili ,
přesně tak,taky tam vidím zradu a zataženou ruční brzdu taky nesignalizuje. Ještě dotaz na okraj,když otočím klíčkem do polohy 2 , signalizuje palubovka běžně ENGINE,mě jo. Po nastartování zhasne.Wiki píše: ↑06 čer 2017 07:00 no když zahřeješ motor např na 60 st. C , /tak budík musí ukazovat 60 st / a pak odpojíš konekt. od čidla tak budík bude ukazovat nic -když je odpojený , když by tam někde byl nějaký šlus ve svazku drátu tak by i při odpojeným čidle ukazovala ručička nějaký hodnoty ,-/při zapnutým klíčku/
vidím to na nějaký šlus ve svazku drátu pod palubovkou
V pozici 2 ukazuje engine kontrolku snad každý auto, po nastartování by měla zhasnout.Idaho píše: ↑06 čer 2017 14:32přesně tak,taky tam vidím zradu a zataženou ruční brzdu taky nesignalizuje. Ještě dotaz na okraj,když otočím klíčkem do polohy 2 , signalizuje palubovka běžně ENGINE,mě jo. Po nastartování zhasne.Wiki píše: ↑06 čer 2017 07:00 no když zahřeješ motor např na 60 st. C , /tak budík musí ukazovat 60 st / a pak odpojíš konekt. od čidla tak budík bude ukazovat nic -když je odpojený , když by tam někde byl nějaký šlus ve svazku drátu tak by i při odpojeným čidle ukazovala ručička nějaký hodnoty ,-/při zapnutým klíčku/
vidím to na nějaký šlus ve svazku drátu pod palubovkou