RR P38A 2,5 DSE

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Juraj Senec
Příspěvky: 10
Registrován: 05 led 2013 22:22
tel.: +421903461120
auto: Range Rover P38A 2,5
Bydliště: Senec SR

RR P38A 2,5 DSE

#1 Příspěvek od Juraj Senec » 25 dub 2014 22:17

Neviem vyriešiť jeden problém. Za studena štartuje na prvý šup, aj v zime. Akonáhle je teplý, postojím 15-30 min /obchod..../ nejde ho natočiť. Akoby nedostával šťavu. Po 5-10 sek. naskočí a ide bez záchvevu alebo inej nepravidelnosti. Diagnostika nič neukazuje. Čerpadlo je po repase, dopravné je nové, vstreky sú po repase. Nafta v hadičkách nepadá.........Filtre sa opakovane všetky menili.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38A 2,5 DSE

#2 Příspěvek od Kokesek » 26 dub 2014 00:27

starter, baterka, predvstrik, nahrat soft s dozhavenim i za tepla.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Mazdampv9
Příspěvky: 11
Registrován: 28 srp 2014 07:48
auto: Range rover P38

Re: RR P38A 2,5 DSE

#3 Příspěvek od Mazdampv9 » 31 srp 2014 22:03

Juraj Senec píše:Neviem vyriešiť jeden problém. Za studena štartuje na prvý šup, aj v zime. Akonáhle je teplý, postojím 15-30 min /obchod..../ nejde ho natočiť. Akoby nedostával šťavu. Po 5-10 sek. naskočí a ide bez záchvevu alebo inej nepravidelnosti. Diagnostika nič neukazuje. Čerpadlo je po repase, dopravné je nové, vstreky sú po repase. Nafta v hadičkách nepadá.........Filtre sa opakovane všetky menili.
ahoj, ja som si kúpil tento istý RR p 38 a mám tento istý problém. ako si to vyriešil? a ja mám ešte problém aj keď odomykám kľúčom proste nenaštartujem

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RR P38A 2,5 DSE

#4 Příspěvek od teslo » 02 zář 2014 12:20

ako pise Kokesek, ked je motor zohriaty, tak uz nezhavi.
Bud pridat obvod na dozhavenie, alebo ak to vie Kokesek vyriesit SW, tak to by bolo pekne elegantne riesenie ;)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38A 2,5 DSE

#5 Příspěvek od Kokesek » 02 zář 2014 12:25

viem...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Mazdampv9
Příspěvky: 11
Registrován: 28 srp 2014 07:48
auto: Range rover P38

Re: RR P38A 2,5 DSE

#6 Příspěvek od Mazdampv9 » 06 zář 2014 22:48

zdravím,
1. takže treba nastaviť predstrik ohľadom toho štartovania za tepla?
Neviem sa moc pohybovať v týchto fórach.
2.Niekde som sa dočítal ohľadom toho centrálu, že keď blbne centrál tak sa dá autu do núdzového režimu a nenaštartuje
3. premýšľam kúpiť nové pneu.
je vhodná takáto pneu ? myslím či sa dá použiť aj do snehu ,respektíve na zimu:
http://www.allmetal.sk/Disky-a-pneumati ... -R-16.html

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 395
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: RR P38A 2,5 DSE

#7 Příspěvek od Navi » 07 zář 2014 12:01

ad 3) Pokud to chceš do hlubokého sněhu, tak v pořádku. Pokud s tím ale chceš jezdit po silnici, tak si kup čistokrevné zimáky. Pokud budeš potřebovat krizově brzdit, nebo rychle zatočit, tak ti nic jiného než pořádný zimáky nepomůže.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
Stanislav Bedi
Příspěvky: 111
Registrován: 08 kvě 2012 13:21
tel.: +421907444887
auto: P38 2.5TD
Bydliště: nitra

Re: RR P38A 2,5 DSE

#8 Příspěvek od Stanislav Bedi » 07 zář 2014 22:39

pridam sa aj ja chcem ties dobre gumi kupit do blata terenu ale casto taham dvojkaru tak to asi nezladim ze alebo ma niekto radu nejaku

MadTom
Příspěvky: 15246
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RR P38A 2,5 DSE

#9 Příspěvek od MadTom » 08 zář 2014 08:34

Bacha na protektorované gumy - jednak moc nevydrží - mě praskaly bočnice, a hlavně guma je dost čast hodně tvrdá a v zimě ještě víc tvrdne a velmi to potom klouže. Na zimu, a ještě k tomu s vozíkem, podle mě jedině zimní. A na léto si potom vybrat - silniční letní, AT nebo MT. Mám AT a MT a na MT bych nikam dál jet nechtěl - hučí, drnčí, zvyšují spotřebu a to tak že hodně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mazdampv9
Příspěvky: 11
Registrován: 28 srp 2014 07:48
auto: Range rover P38

Re: RR P38A 2,5 DSE

#10 Příspěvek od Mazdampv9 » 08 zář 2014 17:05

a sú hlučné aj tie AT ?

MadTom
Příspěvky: 15246
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RR P38A 2,5 DSE

#11 Příspěvek od MadTom » 08 zář 2014 17:51

AT - tedy konkrétně BFG AT jsou naprosto v pohodě, ale nejsou to zimáky, i když mají označení M+S. Fungují všude, kromě hlubokého bláta.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38A 2,5 DSE

#12 Příspěvek od eliott » 06 říj 2014 08:51

Pokud auto špatně startuje za tepla, je buď vytahaný rozvodový řetěz - dá se dočasně vyřešit seřízením předvstřiku, nebo špatné čerpadlo - vyběhaná vysokotlaká část. Nejčastěji jsou to obě věci dohromady.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět