RR P38A 2,5 DSE
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 05 led 2013 22:22
- tel.: +421903461120
- auto: Range Rover P38A 2,5
- Bydliště: Senec SR
RR P38A 2,5 DSE
Neviem vyriešiť jeden problém. Za studena štartuje na prvý šup, aj v zime. Akonáhle je teplý, postojím 15-30 min /obchod..../ nejde ho natočiť. Akoby nedostával šťavu. Po 5-10 sek. naskočí a ide bez záchvevu alebo inej nepravidelnosti. Diagnostika nič neukazuje. Čerpadlo je po repase, dopravné je nové, vstreky sú po repase. Nafta v hadičkách nepadá.........Filtre sa opakovane všetky menili.
mail: cierny.ju@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38A 2,5 DSE
starter, baterka, predvstrik, nahrat soft s dozhavenim i za tepla.
Re: RR P38A 2,5 DSE
ahoj, ja som si kúpil tento istý RR p 38 a mám tento istý problém. ako si to vyriešil? a ja mám ešte problém aj keď odomykám kľúčom proste nenaštartujemJuraj Senec píše:Neviem vyriešiť jeden problém. Za studena štartuje na prvý šup, aj v zime. Akonáhle je teplý, postojím 15-30 min /obchod..../ nejde ho natočiť. Akoby nedostával šťavu. Po 5-10 sek. naskočí a ide bez záchvevu alebo inej nepravidelnosti. Diagnostika nič neukazuje. Čerpadlo je po repase, dopravné je nové, vstreky sú po repase. Nafta v hadičkách nepadá.........Filtre sa opakovane všetky menili.
Re: RR P38A 2,5 DSE
ako pise Kokesek, ked je motor zohriaty, tak uz nezhavi.
Bud pridat obvod na dozhavenie, alebo ak to vie Kokesek vyriesit SW, tak to by bolo pekne elegantne riesenie
Bud pridat obvod na dozhavenie, alebo ak to vie Kokesek vyriesit SW, tak to by bolo pekne elegantne riesenie

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38A 2,5 DSE
viem...
Re: RR P38A 2,5 DSE
zdravím,
1. takže treba nastaviť predstrik ohľadom toho štartovania za tepla?
Neviem sa moc pohybovať v týchto fórach.
2.Niekde som sa dočítal ohľadom toho centrálu, že keď blbne centrál tak sa dá autu do núdzového režimu a nenaštartuje
3. premýšľam kúpiť nové pneu.
je vhodná takáto pneu ? myslím či sa dá použiť aj do snehu ,respektíve na zimu:
http://www.allmetal.sk/Disky-a-pneumati ... -R-16.html
1. takže treba nastaviť predstrik ohľadom toho štartovania za tepla?
Neviem sa moc pohybovať v týchto fórach.
2.Niekde som sa dočítal ohľadom toho centrálu, že keď blbne centrál tak sa dá autu do núdzového režimu a nenaštartuje
3. premýšľam kúpiť nové pneu.
je vhodná takáto pneu ? myslím či sa dá použiť aj do snehu ,respektíve na zimu:
http://www.allmetal.sk/Disky-a-pneumati ... -R-16.html
Re: RR P38A 2,5 DSE
ad 3) Pokud to chceš do hlubokého sněhu, tak v pořádku. Pokud s tím ale chceš jezdit po silnici, tak si kup čistokrevné zimáky. Pokud budeš potřebovat krizově brzdit, nebo rychle zatočit, tak ti nic jiného než pořádný zimáky nepomůže.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
- Stanislav Bedi
- Příspěvky: 111
- Registrován: 08 kvě 2012 13:21
- tel.: +421907444887
- auto: P38 2.5TD
- Bydliště: nitra
Re: RR P38A 2,5 DSE
pridam sa aj ja chcem ties dobre gumi kupit do blata terenu ale casto taham dvojkaru tak to asi nezladim ze alebo ma niekto radu nejaku
-
- Příspěvky: 15246
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR P38A 2,5 DSE
Bacha na protektorované gumy - jednak moc nevydrží - mě praskaly bočnice, a hlavně guma je dost čast hodně tvrdá a v zimě ještě víc tvrdne a velmi to potom klouže. Na zimu, a ještě k tomu s vozíkem, podle mě jedině zimní. A na léto si potom vybrat - silniční letní, AT nebo MT. Mám AT a MT a na MT bych nikam dál jet nechtěl - hučí, drnčí, zvyšují spotřebu a to tak že hodně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RR P38A 2,5 DSE
a sú hlučné aj tie AT ?
-
- Příspěvky: 15246
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR P38A 2,5 DSE
AT - tedy konkrétně BFG AT jsou naprosto v pohodě, ale nejsou to zimáky, i když mají označení M+S. Fungují všude, kromě hlubokého bláta.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38A 2,5 DSE
Pokud auto špatně startuje za tepla, je buď vytahaný rozvodový řetěz - dá se dočasně vyřešit seřízením předvstřiku, nebo špatné čerpadlo - vyběhaná vysokotlaká část. Nejčastěji jsou to obě věci dohromady.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com