Těsnění pod hlavu 1.8 16v
Moderátor: Safraporte
Těsnění pod hlavu 1.8 16v
Chtěl bych se podělit o skušenost,dělal jsem kompletní go na motoru 1.8 16v a chci všem doporučit aby nedávaly těsnění pod hlavu na tento motor to které má na sobě gumičky které těsní olej a vodu nejde o ty gumky
ale o kroužky které mají těsnit spalovací prostor dojde totíž k tomu že po dotažení hlavy se ty kroužky vtlačí do hlavy a to dost hluboko caa 0.5 mm a to na straně vyfukováho potrubí když jsem hlavu sundával na z generalkovaném motoru měl najeto 30 km ty otisky po těsnění tam už byly a to se motor nepřehřál běžel jen do 2500ot/min osobně jsem s ním jel bude to asi nekvaltním materíálem hlavy těsnění jsem vyměnil za jiný typ celoplechový 100% lepší mam i fotky kdyby někdo chtěl a pozor!!!! kdyby jste nahodou někdo ten motor dělaly hlavu nebrousit víc jak 0,3mm max 0,5mm
ale o kroužky které mají těsnit spalovací prostor dojde totíž k tomu že po dotažení hlavy se ty kroužky vtlačí do hlavy a to dost hluboko caa 0.5 mm a to na straně vyfukováho potrubí když jsem hlavu sundával na z generalkovaném motoru měl najeto 30 km ty otisky po těsnění tam už byly a to se motor nepřehřál běžel jen do 2500ot/min osobně jsem s ním jel bude to asi nekvaltním materíálem hlavy těsnění jsem vyměnil za jiný typ celoplechový 100% lepší mam i fotky kdyby někdo chtěl a pozor!!!! kdyby jste nahodou někdo ten motor dělaly hlavu nebrousit víc jak 0,3mm max 0,5mm
Freelander 1.8 16v
muže se brousit ale max 0.5mm mohlo by se potom stát to že kdyby jsi to zbrousil moc tak u man. napínáku řemene by si byl skoro na konci napínací dráhy a řemen většinou začne cestovat po řemenicích ze strany na stranu a v neposlední řadě (to když se to zbrousí opravdu moc,vyděl jsem i 1,5mm) dojde změně časování rozvodů protože vačka ma čep pro roz.koloa proto při napínání řemene po otočí řemen vačkou přes kolo víc než je potřeba.Motor potom nejede správně a nikdo neví pročKarab píše:Dik za radu, ale preco sa hlava nemoze brusit?


Freelander 1.8 16v
nedá protože to není potřeba různé tloušťky těsnění pod hlavu jsou proto že hlavně u dieslu jde píst nad uroveň válce (což u benzinového 1.8 16v nejde)Karab píše:Aha tak mi je to jasne , ale neda sa objednat tesnenie s roznymi hrubkami? tak ako napr. u 1.9 tdi sa to rozlisuje dierami.
to jak moc jde píst ned válec se měří a těsnění se obednává podle největšího přesahu pístu.Tloušťka těsnění o kterém jsem mluvil víše je daná kontrukcí výroby
Freelander 1.8 16v
Nevím jake je orig. ale tuším že to s těma gumkama to jsem tam měl puvodně a taky jsem ho tam pak dal a když jsem potom sundal hlavu čuměl jsem jak pero z gauče co to těsnění udelalo s hlavou šlo do koše a muj motor dostal těsnění jiné dle mě lepší nechci aby někdo začal dělit díly na origo.(nejlepší) a neorigo.(uplně na hovno) víme přece všichni jak "super origo IGR převodovka" dopadla díky chybnému výpočtu.Originalní díl neznamená "to nejlepší co na světe existuje" ale je to díl který do vozu namontovala fabrika a to není vždy to nejlepší je to přece jenom bussines a vydělávat chcou všichni za svou letitou praxi jsem se setkal s takovími absurdními věcmi které automobilky do svých aut montovali no sodoma gomora
Bohužel stále existují díly které jsme nuceni kupovat origo protože prostě výrobce ma smlouvu s fabrikou že je nemůže pustit do volného prodeje i ty posrané IRD rozvodovky vyrábí pro Land rover nějaká"neorigo" firma ta je zabalí do Land rover krabice a hle cena razem stoupla o 90% šmejdi to jsou 


Freelander 1.8 16v
Freelander je sice vzhladovo pekne auto ale je strasne krehke kazdu chvilu na nom nieco odide a pri manevrovani vrzga a klepe, az sa niekedy clovek hanbiDušan K. píše:asi strašny věci raděj jezdit opatrne a mít nahlas radio jinak se z toho zblazníš. Každy den nějaký ten skřipot,ale je to super kara jsem rád že jimám




- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Těsnění pod hlavu 1.8 16v
Dělám těsnění pod hlavou na 1.8 16V.Můžete mi někdo poradit jaké to těsnění mám teda koupit? Kde v Praze nechat natlakovat a zbrousit hlavu?
Ještě mě zajímá.Když jsem měl venku vložku válce jakým tmelem to mám utěsnit?Před tím tam žádný tmel nebyl,bylo to kov na kov.
Ještě mě zajímá.Když jsem měl venku vložku válce jakým tmelem to mám utěsnit?Před tím tam žádný tmel nebyl,bylo to kov na kov.