Těsnění pod hlavu 1.8 16v

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
haasan
Příspěvky: 54
Registrován: 21 bře 2008 15:32
Bydliště: Ostrava

Těsnění pod hlavu 1.8 16v

#1 Příspěvek od haasan » 22 bře 2008 20:43

Chtěl bych se podělit o skušenost,dělal jsem kompletní go na motoru 1.8 16v a chci všem doporučit aby nedávaly těsnění pod hlavu na tento motor to které má na sobě gumičky které těsní olej a vodu nejde o ty gumky
ale o kroužky které mají těsnit spalovací prostor dojde totíž k tomu že po dotažení hlavy se ty kroužky vtlačí do hlavy a to dost hluboko caa 0.5 mm a to na straně vyfukováho potrubí když jsem hlavu sundával na z generalkovaném motoru měl najeto 30 km ty otisky po těsnění tam už byly a to se motor nepřehřál běžel jen do 2500ot/min osobně jsem s ním jel bude to asi nekvaltním materíálem hlavy těsnění jsem vyměnil za jiný typ celoplechový 100% lepší mam i fotky kdyby někdo chtěl a pozor!!!! kdyby jste nahodou někdo ten motor dělaly hlavu nebrousit víc jak 0,3mm max 0,5mm
Freelander 1.8 16v

Uživatelský avatar
Karab
Příspěvky: 124
Registrován: 28 úno 2007 07:57

#2 Příspěvek od Karab » 22 bře 2008 22:17

Dik za radu, ale preco sa hlava nemoze brusit?

Uživatelský avatar
haasan
Příspěvky: 54
Registrován: 21 bře 2008 15:32
Bydliště: Ostrava

#3 Příspěvek od haasan » 22 bře 2008 23:21

Karab píše:Dik za radu, ale preco sa hlava nemoze brusit?
muže se brousit ale max 0.5mm mohlo by se potom stát to že kdyby jsi to zbrousil moc tak u man. napínáku řemene by si byl skoro na konci napínací dráhy a řemen většinou začne cestovat po řemenicích ze strany na stranu a v neposlední řadě (to když se to zbrousí opravdu moc,vyděl jsem i 1,5mm) dojde změně časování rozvodů protože vačka ma čep pro roz.koloa proto při napínání řemene po otočí řemen vačkou přes kolo víc než je potřeba.Motor potom nejede správně a nikdo neví proč :roll: To celoplechové těsnění je totiž o 0.5mm tlusčí než origo takže když ho použiješ a hlavu víc nezbrousíš maš vlastně původní stav a ještě lepší nevitlačíš totiž do hlavy ty kroužky :wink:
Freelander 1.8 16v

Uživatelský avatar
Karab
Příspěvky: 124
Registrován: 28 úno 2007 07:57

#4 Příspěvek od Karab » 23 bře 2008 08:48

Aha tak mi je to jasne , ale neda sa objednat tesnenie s roznymi hrubkami? tak ako napr. u 1.9 tdi sa to rozlisuje dierami.

Uživatelský avatar
haasan
Příspěvky: 54
Registrován: 21 bře 2008 15:32
Bydliště: Ostrava

#5 Příspěvek od haasan » 23 bře 2008 11:29

Karab píše:Aha tak mi je to jasne , ale neda sa objednat tesnenie s roznymi hrubkami? tak ako napr. u 1.9 tdi sa to rozlisuje dierami.
nedá protože to není potřeba různé tloušťky těsnění pod hlavu jsou proto že hlavně u dieslu jde píst nad uroveň válce (což u benzinového 1.8 16v nejde)
to jak moc jde píst ned válec se měří a těsnění se obednává podle největšího přesahu pístu.Tloušťka těsnění o kterém jsem mluvil víše je daná kontrukcí výroby
Freelander 1.8 16v

Uživatelský avatar
haasan
Příspěvky: 54
Registrován: 21 bře 2008 15:32
Bydliště: Ostrava

těsnění

#6 Příspěvek od haasan » 23 bře 2008 13:03

posílam fotky toho těsnění a hlavy to těsnění vpravo je podle mě vhodnější ale ať se každý rozhodne
Freelander 1.8 16v

Uživatelský avatar
haasan
Příspěvky: 54
Registrován: 21 bře 2008 15:32
Bydliště: Ostrava

Hlava

#7 Příspěvek od haasan » 23 bře 2008 13:05

tady je hlava ty ryhy tam vzniknou podle mě hned po prvém zahřátí protože jsou jen na polovině kde jsou vyf. svody dle mě špatný materiál to samé bude blok všechny 4 vložky byly utopené
Přílohy
hlava.jpg
(178.5 KiB) Staženo 2149 x
Freelander 1.8 16v

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Maxsel » 23 bře 2008 19:12

Jaký se používá origo :?: Mě ho nedávno měnili ve značkovém LR servisu. Hlavu nebrousili a zatím vše OK. :arrow:
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
haasan
Příspěvky: 54
Registrován: 21 bře 2008 15:32
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od haasan » 23 bře 2008 20:02

Nevím jake je orig. ale tuším že to s těma gumkama to jsem tam měl puvodně a taky jsem ho tam pak dal a když jsem potom sundal hlavu čuměl jsem jak pero z gauče co to těsnění udelalo s hlavou šlo do koše a muj motor dostal těsnění jiné dle mě lepší nechci aby někdo začal dělit díly na origo.(nejlepší) a neorigo.(uplně na hovno) víme přece všichni jak "super origo IGR převodovka" dopadla díky chybnému výpočtu.Originalní díl neznamená "to nejlepší co na světe existuje" ale je to díl který do vozu namontovala fabrika a to není vždy to nejlepší je to přece jenom bussines a vydělávat chcou všichni za svou letitou praxi jsem se setkal s takovími absurdními věcmi které automobilky do svých aut montovali no sodoma gomora :P Bohužel stále existují díly které jsme nuceni kupovat origo protože prostě výrobce ma smlouvu s fabrikou že je nemůže pustit do volného prodeje i ty posrané IRD rozvodovky vyrábí pro Land rover nějaká"neorigo" firma ta je zabalí do Land rover krabice a hle cena razem stoupla o 90% šmejdi to jsou :evil:
Freelander 1.8 16v

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Maxsel » 23 bře 2008 20:41

Zajímalo mě to, abych věděl co do budoucna čekat (krom vysypání IRD :D ).
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Dušan K.

#11 Příspěvek od Dušan K. » 24 bře 2008 00:01

asi strašny věci raděj jezdit opatrne a mít nahlas radio jinak se z toho zblazníš. Každy den nějaký ten skřipot,ale je to super kara jsem rád že ji :Pohoda: mám

Uživatelský avatar
Karab
Příspěvky: 124
Registrován: 28 úno 2007 07:57

#12 Příspěvek od Karab » 25 bře 2008 08:54

Dušan K. píše:asi strašny věci raděj jezdit opatrne a mít nahlas radio jinak se z toho zblazníš. Každy den nějaký ten skřipot,ale je to super kara jsem rád že ji :Pohoda: mám
Freelander je sice vzhladovo pekne auto ale je strasne krehke kazdu chvilu na nom nieco odide a pri manevrovani vrzga a klepe, az sa niekedy clovek hanbi :oops: ale je to land rover, takze pri kupe to musi byt diagnoza, nie nahodna volba inak to nema zmysel a clovek pride o nervy. :Ja blb: :Ja blb: :Ja blb:

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Těsnění pod hlavu 1.8 16v

#13 Příspěvek od libovka » 04 pro 2010 19:04

Dělám těsnění pod hlavou na 1.8 16V.Můžete mi někdo poradit jaké to těsnění mám teda koupit? Kde v Praze nechat natlakovat a zbrousit hlavu?
Ještě mě zajímá.Když jsem měl venku vložku válce jakým tmelem to mám utěsnit?Před tím tam žádný tmel nebyl,bylo to kov na kov.

Odpovědět