Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#21 Příspěvek od Neklan » 20 črc 2011 18:24

Cestovatel Peter Crichton objel 2x celou zeměkouli v Discovery 1 V8 ze začátku 90-tých let, pravda nevrhá se po hlavě do téměř neprůjezdných oblastí, ale říká, že ctí jednu zásadu, která se mu mnohokrát vyplatila - neupravovat auto. A tak jedinou úpravou jsou zesílené pružiny na zadní nápravě. To všechno proto, že v případě poruchy bude potřebný díl k sehnání daleko pravděpodobněji ten seriový než nějaký speciál. Ale samozřejmě souhlasím s HM, že jinak bude vypadat auto do Afriky a jinak na Sibiř. Jinak portálovky Unimog na Defa jsou trochu potíž, mají diferenciál na opačné straně než LR, takže se toho předělává poměrně hodně. Kdysi byl v LRO článek o nějaké firmě v GB, která to ale dělá a asi by se dala vygooglit. Zůstávají tam pak samozřejmě diferenciály i s uzávěrkami z Unimoga. Tam by asi byli schopni říct, že třeba portálovky na 110 vyjdou X. Druhou variantou jsou portálovky z Volva C303 a ty dělají http://www.flyingspanners.net" onclick="window.open(this.href);return false; a myslím, že i ti budou schopni říct na kolik to vyjde.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#22 Příspěvek od visby » 20 črc 2011 18:46

neklan, neda mi trochu neprotirecit. nalozit auto po strechu vecami co na expediciu potrebujes, dat zatazove pruziny a nechat standardne tlmice je cesta do pekiel a clovek si koleduje o havarku. samozrejme, ze to ide, ked je sofer opatrny, ale na co zbytocne riskovat?
a toto nie je vec len defika (aj ked pri jeho vahe je to vcelku slusny rozdiel), ale aj velkych aut. vidim to doma na mojom ale aj ocovom aute, ze vsetko co je standard (povedzme na seriovom mogu alebo manovi, defiku, discoske alebo lc120) nefunguje v tazsich podmienkach dobre.
co sa tyka uprav, tak zalezi od auta. dvihat defik alebo 78cku nema zmysel, dvihat disco zmysel ma (vacsie kolesa). podvozku pri defiku sa nevyhnes, pri 78cke to podvozok zvladne.

all-a-round expedicak do tazkych podmienok by mal byt nakladak alebo aspon heavy-duty auto (lc78 vs defik!), uz len kvoli tym kramom co clovek zo sebou musi tahat...

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 642
Registrován: 12 lis 2010 07:13
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#23 Příspěvek od SJ410 » 20 črc 2011 20:13

Napiš vedle Huskymu, nekde i psal no kolik vyjde ta renovace(patrola)
ale už si to nepamatuju.
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
kamca
Příspěvky: 576
Registrován: 01 dub 2009 23:28
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#24 Příspěvek od kamca » 20 črc 2011 21:37

Koukam ze jsem rozpoutal zajimavou diskusi a asi to chce vic detailu, aby se bylo o cem bavit.
VSE CO TED NAPISU JE CISTE TEORIE, NIC NENI JISTE, proto jsem nepsal zadne podrobnosti. Nechtel jsem aby to bylo jako psani "Morcaka" na offroadforu, kde ho meli vsichni za blazna :D

Jedna se o tohle. Chlapek v Rusku porada pro smetanku vyjizdky tam, kde se bezne nejezdi. Lidi zaplati a jedou. On zajisti prisun nafty v urcitych mistech a doprovodna auta. Funkce doprovodneho auta je poskytnout podporu v pripade zapadnuti, klestit cestu, stavet most,....proste hruba prace.
No a ja bych MOZNA mohl byt jedno z tech aut. Musi to byt male auto/ velikost klasickeho offrouda/ aby se mohlo nalozit na clun ci nakladak. Nechci k tomu na verejnem foru vice psat, ale snad na osvetleni to staci.

Nejsem milionar, takze koupit auto za 15000EUR a pak dalsich 15 do nej nacpat je nerealne. Myslel jsem , ze diky tomu ze jsem v UK tak koupim Defika a necham ho " zesilit"
Auto by se melo dat upravit i na Sibirskou zimu.

Nejde mne ted o rozebirani technickych veci, ale o tohle.
CISTE PRO PRIKLAD koupim auto za rekneme 100000Kc, doplnky za 400000Kc a necham ho rozebrat a sestavit. Kolik to tak muze stat? 100, 200, 300 000Kc?????

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#25 Příspěvek od Stavros » 20 črc 2011 21:57

ja bych to resil takto, nakup auta: toyota HDJ80, rekneme 3 tis. GBP, vymenit naplne, silentbloky atd. za cca 1 tis. GBP, koupit podvozek, cena cca 500 GBP, navijak, cca 400 GBP, pridavna nadrz, cca 300 GBP, kola cca 600 GBP simex nebo maxxis C.C:nejaky spani si snad v aute udelas.
Dejme tomu za 6 tis. GBP mas slusny auto se trema sperama a rekneme spolehlivosti.Timhle nechci rozpoutat diskuzi LR versus toyota atd.
Jo a jeste jsem chtel napsat, ze pri obchodu s Rusem je lepe si vse radeji poradne rozmyslet, jsou proste jini.

Uživatelský avatar
kamca
Příspěvky: 576
Registrován: 01 dub 2009 23:28
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#26 Příspěvek od kamca » 20 črc 2011 22:09

Stavros píše:ja bych to resil takto, nakup auta: toyota HDJ80, rekneme 3 tis. GBP, vymenit naplne, silentbloky atd. za cca 1 tis. GBP, koupit podvozek, cena cca 500 GBP, navijak, cca 400 GBP, pridavna nadrz, cca 300 GBP, kola cca 600 GBP simex nebo maxxis C.C:nejaky spani si snad v aute udelas.
Dejme tomu za 6 tis. GBP mas slusny auto se trema sperama a rekneme spolehlivosti.Timhle nechci rozpoutat diskuzi LR versus toyota atd.
Jo a jeste jsem chtel napsat, ze pri obchodu s Rusem je lepe si vse radeji poradne rozmyslet, jsou proste jini.
Toyota x LR x Nissan...co je lepsi o to se muzou prit jeste budouci generace a vyresi se to tehdy, az v Cine v jedne tovarne budou delat vsechny tri znacky, jen tam daj jine logo :(

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 642
Registrován: 12 lis 2010 07:13
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#27 Příspěvek od SJ410 » 20 črc 2011 22:24

Stavros píše:ja bych to resil takto, nakup auta: toyota HDJ80, rekneme 3 tis. GBP, vymenit naplne, silentbloky atd. za cca 1 tis. GBP, koupit podvozek, cena cca 500 GBP, navijak, cca 400 GBP, pridavna nadrz, cca 300 GBP, kola cca 600 GBP simex nebo maxxis C.C:nejaky spani si snad v aute udelas.
Dejme tomu za 6 tis. GBP mas slusny auto se trema sperama a rekneme spolehlivosti.Timhle nechci rozpoutat diskuzi LR versus toyota atd.
Jo a jeste jsem chtel napsat, ze pri obchodu s Rusem je lepe si vse radeji poradne rozmyslet, jsou proste jini.

To si může vzít i géčko...
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#28 Příspěvek od Stavros » 20 črc 2011 22:30

na gecko se blbe schanej dily, ,mercedes ma cenu dilu z rise snu a gecko nema moc kloudny motory, je celkove nepohodlny atd.

Uživatelský avatar
bugz
Příspěvky: 56
Registrován: 03 úno 2010 09:04
auto: Def 110, S3 109
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#29 Příspěvek od bugz » 21 črc 2011 10:13

Já jsem jenom hloupej kluk ze vsi, ale připadá mi že na ruskou zimu na Sibiři už auta vymyšlený jsou a stavět si auto který se na jejich cestách stejně vysere a stovky verst okolo to tam nikdo nejspíš neopraví je nedobrý nápad.
Niva je malá, UAZ je sice krám, ale jede to, vyrábí se to tam leta a asi kdejakej mužik to bude schopen opravit.
Ruský benzínový auto s bufíkem je můj návrh. :hi
http://www.uaz-auto.cz/modely/hunter/vybava-a-ceny/

Navíc při cenách benzínu v Rusku je to stejně jedno.

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#30 Příspěvek od ssang » 21 črc 2011 10:32

bugz
UAZ je sice krám, ale jede to, vyrábí se to tam leta a asi kdejakej mužik to bude schopen opravit.

:yes na tom minimálně něco je.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#31 Příspěvek od visby » 21 črc 2011 10:36

Stavros píše:ja bych to resil takto, nakup auta: toyota HDJ80, rekneme 3 tis. GBP, vymenit naplne, silentbloky atd. za cca 1 tis. GBP, koupit podvozek, cena cca 500 GBP, navijak, cca 400 GBP, pridavna nadrz, cca 300 GBP, kola cca 600 GBP simex nebo maxxis C.C:nejaky spani si snad v aute udelas.
Dejme tomu za 6 tis. GBP mas slusny auto se trema sperama a rekneme spolehlivosti.Timhle nechci rozpoutat diskuzi LR versus toyota atd.
Jo a jeste jsem chtel napsat, ze pri obchodu s Rusem je lepe si vse radeji poradne rozmyslet, jsou proste jini.
mam sice rad moj LR, ale hdj80 je nonplusultra co sa tyka spolahlivost/vykonu/nosnosti. jediny dovod preco ju nemam, ze je moc velka a moc draha;-)

Uživatelský avatar
mihalicek
Příspěvky: 541
Registrován: 13 črc 2011 17:55
tel.: 602360264
auto: Defender 300Tdi

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#32 Příspěvek od mihalicek » 21 črc 2011 12:40

K diskuzi pro přesatvbu na portálovky - Maxidrive vyrábí kolové reduktory přímo pro Land Rover - když jsem se pídil po ceně pak jsem se dostal někde do Francie kde jediný člověk byl schopný odpovědět a je to nesmysl - jen materiál byl přes 250000,- ale je pravda, že to podvozkově vyřeší strašně moc - náprava je skoro originál podvozek taky jen se tam dají větší kola a diferáky se zvednou o 25cm i víc podle kola. Co jsem viděl funguje to úžasně.
Diskuze Toyota vs LR - srovnáváme nesrovnatený - Toyota 80 má úžasnej motor kterej LR nikdy neměl - naftu 4,2 s turbem prostě neokecáš - je to dokonalý expediční auto, který navrch teď už není tak drahý - ale auto který se dá koupit za 100 - 200000,- s největší pravděpodobností bude potřebovat investice v řádu minimálně ceny auta ale spíš víc. To potvrdí každej kdo dělá trochu seriozně Toyoty(kluci na Jižním městě v Exnárovce nebo Kiliáni v Plzni jsou ty zkušený). Ale když se člověk podívá po Africe tak kde je hůř(myslím terén)tak tam přibejvaj Land Rovery a ubejvaj Toyoty. Nisany řešit nechci - kde jsou ty všechny auta co se nakoupily v dobách po 89 do 95 než začal Land Rover v Čechách. 6e jich bylo a najednou nejsou a defíky z EONu resp. ČEZu pořád někomu dělají práci a kdyby bylo mezi lidem víc peněz tak se z nich udělaj krásný defíky ale chtělo by to si pohrát.
A´t člověk vymýšlí co chce vždy to bude něco stát. :nerd
Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#33 Příspěvek od Neklan » 21 črc 2011 18:10

Myslím, že kamca nadhodil téma, které nás prostě baví a proto je tohle vlákno bohaté na příspěvky. Navíc přináší spoustu informací, které se mohou kdykoli hodit komukoli. Portálovky třeba, to je téma pro většinu z nás strašně vzdálené, ale to neznamená, že by nikoho nezajímalo. Právě naopak, je skvělé o tom něco vědět, byť jen teoreticky.
Diskuze o tom, která značka je lepší, je, jak správně poznamenal kamca, věčné. Můj pohled je asi takový, že k LR mám emocionální vztah a žádný jiný off road bych prostě nechtěl i kdyby byl lepší, jako že třeba Koyota asi bude spolehlivější apod. LR mám spojený s dobrodružstvím jednak proto, že ta značka prostě voní dálkami a exotikou a pak také proto, že někdy je i dobrodružství používat LR v denním provozu :D :cry: . Přesto nebo možná právě proto mi prošlo rukami 5 LRs, z nichž 3 pořád vlastním a jsem za to rád. Pak je tady fakt, že mám rád Británii, mám tam spoustu přátel a rád tam jezdím, byť je to obvykle jenom na otočku na jeden den do Lutonu, toho nejhoršího města v celé Británii (jak říkají Angličané). LR je značka spojená s Anglií a to je další důvod pro LR. Nevzpomínám si na jediný rozumný důvod, tedy abych byl přesný, hlavně moje žena si nevzpomíná na jediný racionální důvod :D , proč jezdím v LR, takže i kdybych jel na expedici (jako že doufám, že na nějakou pořádnou už také konečně někdy vyrazím), tak Land Rover by byl daný jako neměnná konstanta a pak bych teprve přemýšlel, jak na tomto základu stavět. Myslím, že o tomhle je vlastnictví LR především a kdo se snaží přistupovat k vlastnictví a používání LR v prvé řadě rozumově (tím nechci říct, že by žádný rozumný důvod pro používání LR neexistoval), ten bude možná zklamaný nebo bude volit jinou značku.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#34 Příspěvek od Miloš II » 21 črc 2011 18:47

Stavba exped.auta a cena se odvíjí asi od mnoh ukazatelů...výběr auta..jsi v UK tak jednoznačně LR už dostupnost náhradních dílů a jejich cena "srovnání" cen na eBay.uk a eBay.de a jejich množství se nadá ani srovnat např DEF
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40 ... Categories" onclick="window.open(this.href);return false;
a Toy
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=toyo ... m270.l1313" onclick="window.open(this.href);return false;

http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=LR+defe ... der&_rdc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ebay.de/i.html?_from=R40&_n ... Categories" onclick="window.open(this.href);return false;


Podíl vlasní práce na úpravách exped. auta.....pokud nic neumíš tvrdě vše zaplatíš......navíc při vlastních úpravách si vše osaháš a případné problémy si sám vyřešíš atd.

Pokud platí varianta ..b.) tak je lepší koupit už hotové exped. auto protože ty úpravy jsou kolikrát dražší než pořízení neupraveného a pokud se ho dotyčnej chce zbavit tak musí hodně slevit aby bylo prodejný.


No a pokud jsi v balíku tak je to úplně jedno co si koupíš třeba i Kamaze protože nic neřešíš.... 8) MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
kamca
Příspěvky: 576
Registrován: 01 dub 2009 23:28
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#35 Příspěvek od kamca » 21 črc 2011 22:01

Super diskuse, diky moc.
Pro mne je Defik auto, ktere se mne hrozne libi. Az donedavna jsem si myslel, ze je hrozne nepohodlne a jezdit v nem je pro masochisty. Jeden den jsme vyrazili s kamosem co ma Defa 300Tdi a svezeni naprosto super. Tim ze je volant vpravo, tak mista dost, auto frcelo 100km/hod jak nic po dalnici, po mistnich uzkejch silnickach to bylo taky parada svezeni a i greenlane byla v pohode. Navic 110 Hard Top je nejhezci auto co znam :D Navic i lidi kolem LR jsou super a ac to mozna zni neuveritelnne, tak i pri tom mnozstvi LR na mistnich silnicich se lide porad zdravi.

To ovsem plati i pro majitele Mitsubishi Delica..dalsi super komunita celosvetove :D :D

Je tady jeden chlapek, co do Defika dal 2.7 TDV6 co je v Discovery 3 a ted stavi expedicni Defendr 130 s 3.0TDV6 co je v Discovery 4 a bude tam davat taky portalove napravy...to jen pro zajimavost. Portalove napravy se daji sehnat za £2500 za par...aspon to platilo jeste loni, kdyz jsem mluvil s jednim clovekem co je mel na aute.

Jdyz jsme projizdeli Kenu a Tanzanii tak na ulicich bylo spousta Defendru u kterych by clovek neveril, ze neco takoveho muze jezdit. A kdyz se porouchaly, tak mistni s kladivama a svareckou delali zazraky.

Tak uvidim jak vse dopadne, pristi rok budu 3 tydny na Altai s tim clovekem, tak to vse v klidu proberu a treba si z Australie dovezu spoustu dilu na upravy za dobre ceny. Ale to je vse teorie.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6535
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#36 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 21 črc 2011 22:33

My si vybirali auto tak, ze nakonec zbyly dve moznosti Def110 a toyka 80.
Nechteli jsme zadne extra upravy, spis jsem pocital, ze koupime horsi kus a trosku to pozvymenujeme. Tedy odhad, ze k nakupni cene pribude jeste jednou tolik na opravach a vybave. U LR to tak nejak dopada a myslim, ze by to platilo i o toyce.
Ale na cene kde s defem skoncime, bychom u toyky zacinali. Je mi lito, ze se musim na penize ohlizet, ale toyka mi porad vychazi dvakrat draz. At uz porizeni, nebo nahr dily. Takze ano: mame defa, protoze je to levne auto.

Ale zpet k expedicnimu pojeti vozu: to, cemu vetsina nas vyletniku rika expedice, podle mne nevyzaduje tri spery. Ono kdyz je clovek deset tisic kilometru od domova s jednim autem a jednou holkou, tak proste neda tri spery a plnej kotel se zavrenyma ocima, jako kdyz se tady rochnime na tankaci. Cim dal od domova tim spise ridim (tedy volim cestu i trasu) odpovedne, s rozumem.

Libi se mi, jak po Jihlave nebo jine vyjizdce kazdej rika a pise: "Je potreba zvednout, poridit lepsi gumy, orezat lemy, rozsirit..." , ja se vratil z Jihlavy a rikal jsem si: "Honziku, chtel jsi auto na vylet a tohle auto te muze odvezt hodne daleko, kdyz ho sam neznicis - zvysovat a rozsirovat ho nemusis."

... ale kdyz jsem byl mladej, delali jsme i kousky, co jsou o hubu, (na divoke vode) deset tisic kilometru od domova:-) Ale z toho uz jsem vyrostl.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
kamca
Příspěvky: 576
Registrován: 01 dub 2009 23:28
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#37 Příspěvek od kamca » 21 črc 2011 23:06

Dal jsem do nazvu umyslne EXPEDICNIHO, protoze to nema byt auto na vylety. To jak pojedeme ted s nasi Micinou je vylet...cesty veysinou asfalt a prasne, zadny extrem, zadne cestovani daleko od civilizace.
Auto co bych MOZNA potreboval by se pohybovalo tam, kde lidi nebydli, nafta se musi predem letecky dopravit v sudech na urcena mista, nejsou tam mistni, co v nouzi pomuzou, ....

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6535
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#38 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 21 črc 2011 23:33

Ok, to beru. Ja kdyz obcas ctu "expedice do Rumunska", tak pak nevim co si mam myslet.

Ja bral od mala "expedici" jakoze pesky, maximalne se zviratama "osly, muly, jaci,..." Znam ten pocit, kdy nepotkas jineho cloveka par tydnu. Ale autem jsem to nikdy neabsolvoval, jenom pohorky, cepin, lod... takovy jednoduchy veci, To sem miloval, jsi uprostred sibire a nejslozitejsi vec, ktera te behem mesice potka je zaviraci nuz :cool
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
kamca
Příspěvky: 576
Registrován: 01 dub 2009 23:28
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#39 Příspěvek od kamca » 21 črc 2011 23:40

Hanys_a_Kaca píše:Ok, to beru. Ja kdyz obcas ctu "expedice do Rumunska", tak pak nevim co si mam myslet.

Ja bral od mala "expedici" jakoze pesky, maximalne se zviratama "osly, muly, jaci,..." Znam ten pocit, kdy nepotkas jineho cloveka par tydnu. Ale autem jsem to nikdy neabsolvoval, jenom pohorky, cepin, lod... takovy jednoduchy veci, To sem miloval, jsi uprostred sibire a nejslozitejsi vec, ktera te behem mesice potka je zaviraci nuz :cool
Taky jsem driv chodil jen s batohem a psem. Chtel jsem dojit do Mongolska na velbloudu..ale draha polovicka to zamitla, coz ji nikdy nezapomenu. V pripade velblouda naklady na dopravu zadne, maximalni pohodli, rozbit se nema co...nekdy ty zensky nechapu :D

Dnes jsme masnaci a jezdime na vylety autem :mrgreen: :( :(

Luboš M.
Příspěvky: 3308
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba expedicniho auta..dotaz na cenu prace

#40 Příspěvek od Luboš M. » 21 črc 2011 23:47

Kamčo tak jsem si to celé pročetl a snad také něco přidám. Na žádné expedici jsem také ještě nebyl a doufám že brzo někam pojedu :lol: jinak se s toho zblázním. Také žiju pro LR,ale když se podívám na Toy HZJ tak si prostě říkám že tohle auto je to moje pravé. Defíků jsem jezdil taky hodně, do každého jsem dal spoustu věcí, na každém udělal spaní a topení no a nakonec je prodal pro jejich nepohodlnos. Defík v létě moc topí a v zimě zase moc klimuje :lol: , tamhle teče, tady vrže. Taky jsem kolikrát nemohl spát protože jsem nastydl na levý bok jak tam táhne :mrgreen: . Je to prostě strašnej kýbl a najdeš 100 teréních aut co budou lepší. Bohudík přesto ho mám rád :kiss . Nakonec jsem koupil DIII kde je všechno super a auto je opravdu nádhera řídit, jenže jednoduché zrovna není a nic na něm neopravím doma. No a tak zase koukám po nějakém Defu :lol: .
Možná by opravdu bylo nejlepší koupit nějakého Defa 110, dát tam 2.8 motor ale hlavně si ho sám rozebrat a udělat na něm renovaci. Mám ho taky rád protože není složité a vše se nechá jednoduše rozebrat a vyměnit. No a když na něm budeš dělat (třeba si ho jen rozeber a subdodavatelsky si nech něco udělat) a pak ho zase slož a buděš s tím autem prostě žít.
......jinak nevím co poradit.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Odpovědět