petr_p píše: 18 led 2017 09:03
Da se rozpoznat, zda-li je potreba krome unaveneho komresoru vymenit i nektery z mechu? Nepredpokladam, ze LR diagnostika je az tak chytra, ze dokaze rozpoznat netesnost mechu, nebo se mylim?
Je na to nejaky tip jak poznat netesny mech?
Diky moc za prispevky
Už jsem to psal. Originální LR diagnostika ti navrhne postup, co všechno máš zkontrolovat nebo udělat a v jakém pořadí, aby jsi přišel na to, kde je chyba. Takže ano, dokáže přijít i na vadný měch, nebo netěsnost systému v určitém místě, případně špatný kompresor apod. Funguje to na principu, že např. zjistí, že v systému klesá tlak a rychlostí zvedání a klesání auta nebo nárůstem teploty kompresoru a zavíráním a otevíráním ventilových bloků vyhodnocuje kde, jak rychle atd. a tobě dává tipy, co máš postupně zkontrolovat. Něco vyhodnotí přímo, něco neumí úplně exaktně, ale vylučuje možnosti na základě tvojí zpětné vazby. Žádná neoriginální diagnostika podobný postup nemá.