
Řízený vstřik
Moderátor: Safraporte
Řízený vstřik
Zdravím pánové,mám jeden velký dotaz.Nemáte někdo zkušenosti,jak zjistit že je elektricky vadný řízený vstřik na free r.v.1998,72kw?Diagnostika mi píše,že údaje jsou nevěrohodné a rozsvítí se mi kontrolka závada na motoru.Když uberu plyn a znovu přidám,auto jede zase na chvíly normálně
.Jinak je vše bez chyb.Nevím,jestli se dá změřit odpor vedení ke vstřiku a kolik má mít hodnotu?Nebo nemá někdo nějakou radu?Díky za pomoc.

- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řízený vstřik
Podle toho co popisuješ bude vadnej. Nebo zlomenej kabel apod. Ale opravocat to v podstatě nejde jedině vyměnit.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Řízený vstřik
Na konektore by si mal namerat pri zapnutom kluči na pine 3 voči kostre 11-14V a pri vypnutom kluči tam ma byt 7,4 ohmu. Na vstreku pri odpojenom konektore by malo byt medzi pinom 1 a 2 približne 14,8 ohmu.
Sory všetko zle.To su hodnoty solenoidu vstrekovacieho čerpadla.
Sory všetko zle.To su hodnoty solenoidu vstrekovacieho čerpadla.

Re: Řízený vstřik
Už jsem měl radost
,ale díky za snahu.Snad na něco přijdu,nebose ještě někdo ozve




Re: Řízený vstřik
Za všetko može moja neangličtina. Ak sa ten elektricky riadeny vstrek vola "injector needle lift sensor" tak ma mat odpor 100 ohmov.
Re: Řízený vstřik
Určitě,je tam jediný který je elektricky připojený.Ale tuhle hodnotu,co píšeš jsem naměřil
,tak teď už nevím vůbec nic
Přesto díky za info.


Re: Řízený vstřik
Cece.. Nerad by som povedal hlupost, ale je mozne ze poviem hlupost. Ale mne sa to nejako nezda to co pises. Tam nemas riadeny vstrek. Teda je riadeny ale iba v zmysle otvor/zatvor. Je to obycajny elektromagnet. A po pravde som na nom nikdy nenameral taky odpor aky bol v papieroch. Malo to nejake 2 ohmiky. Proste klasicka cievka. Dostane stavu na kratky impulz a otvori a zase zavre po vypadku napajania. Nieje piezo. To je zase iny typ. Takze ho mozno ani zly nemas. Mozno len kontakt. Ved natoc motor, odpoj podozrivy a uvidis ci sa nieco udeje. Vies, ci nehladas chybu na nespravnom mieste.
Re: Řízený vstřik
Zdravím. Mám stejný motor dělá mi to taky mezi 1000 a 2000 otáček nad 2000 kontrolka zhasne jinak když uberu plyn taky zhasne a po přidání se za 10 vteřin znovu rosvítí motor startuje i studený cvaknu klíčkem okamžitě motor běží nemusím ani točit starterem a při rosvícené kontrolce jede stejně jak kdyby nesvítila žadné škubání nebo stráta výkonu tak do toho nerýpu uvidím dál. V servisu jsem se o tom zmínil tak to dali na počítač a řekli že je to časování čerpadla možná nějaká odchylka ale když to nic nedělá tak by taky do toho nerýpali spravil jsem jiný věci co jsem potřeboval a uvidim co to bude dělat dál.
Re: Řízený vstřik
Tento problem mam taky. U mne je to tak, ze kdyz jedu pod 2 000 otacek a jedu plynulou jizdou na rovince...napr. v obci na 4ku nebo 5tku tech 50kmh, tak se po chvilce rozsviti cervena kontrolka, aniz by to ztratilo vykon. Staci pridat nebo pustit uplne plyn.pedal a kontrolka okamzite zhasne. Kdyz je motor v zatahu (pri jizde do kopce), tak se nerozsviti..
Drive jsem to resil, ale po diagnostice v servisu, kde mi tvrdili, ze to je elektromagnet na vstrik.cerpadle a ja ho tedy nechal vymenit a ono to delalo pak stejne dal, tak jsem se na to vysr.l a nevsimam si toho. Teda spise se snazim jezdit tak, aby ta kontrolka nesvitila. No kazdopadne me to stalo 3 000 kc, aniz by mi cokoliv opravili....achjo.
Drive jsem to resil, ale po diagnostice v servisu, kde mi tvrdili, ze to je elektromagnet na vstrik.cerpadle a ja ho tedy nechal vymenit a ono to delalo pak stejne dal, tak jsem se na to vysr.l a nevsimam si toho. Teda spise se snazim jezdit tak, aby ta kontrolka nesvitila. No kazdopadne me to stalo 3 000 kc, aniz by mi cokoliv opravili....achjo.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Re: Řízený vstřik
Pane jo
,koukám že ten problém je většinový
.Jen mě to výkon ubere,ale když se pustí plyn a kontrolka zhasne,motor jde jak má
.Zkusím ještě pátrat.Diagnostika mě pořád odkazuje na ten vstřik a když ho odpojím elektricky,tak kontrolka svítí jak maják,je mi z toho
.Tak ještě jednou díky všem
.





Re: Řízený vstřik
Mi se to rosvítí i když stojim a nejedu přidám plyn do rozmezí 1000až2000otáček když náhle uberu zhasne así za 10 vteřin znovu rožne když dám otáčky pod 1000 nebo nad 2000 otáček nesvítí nic motor jde dobře od volnoběhu až po plný plyn