Řízený vstřik

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
hackerr1
Příspěvky: 11
Registrován: 03 zář 2009 17:38

Řízený vstřik

#1 Příspěvek od hackerr1 » 14 srp 2012 17:14

Zdravím pánové,mám jeden velký dotaz.Nemáte někdo zkušenosti,jak zjistit že je elektricky vadný řízený vstřik na free r.v.1998,72kw?Diagnostika mi píše,že údaje jsou nevěrohodné a rozsvítí se mi kontrolka závada na motoru.Když uberu plyn a znovu přidám,auto jede zase na chvíly normálně :sad .Jinak je vše bez chyb.Nevím,jestli se dá změřit odpor vedení ke vstřiku a kolik má mít hodnotu?Nebo nemá někdo nějakou radu?Díky za pomoc.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Řízený vstřik

#2 Příspěvek od macejky1 » 14 srp 2012 19:25

Podle toho co popisuješ bude vadnej. Nebo zlomenej kabel apod. Ale opravocat to v podstatě nejde jedině vyměnit.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

hackerr1
Příspěvky: 11
Registrován: 03 zář 2009 17:38

#3 Příspěvek od hackerr1 » 15 srp 2012 19:03

Jsem přesvědčenej,že je špatný.Koupil jsem jiný z rozebraného auta a chová se stejně. Na štekru jsem naměřil kostru a na druhém asi 11,57 V.Tak to bude vstřikem,jen jsem myslel že jde nějak mechanicky naměřit třeba odpor :sad

starec62
Příspěvky: 117
Registrován: 21 bře 2012 10:52
auto: Free Di 3dv.
Bydliště: Nitra

Re: Řízený vstřik

#4 Příspěvek od starec62 » 15 srp 2012 19:27

Na konektore by si mal namerat pri zapnutom kluči na pine 3 voči kostre 11-14V a pri vypnutom kluči tam ma byt 7,4 ohmu. Na vstreku pri odpojenom konektore by malo byt medzi pinom 1 a 2 približne 14,8 ohmu.

Sory všetko zle.To su hodnoty solenoidu vstrekovacieho čerpadla. :oops:

hackerr1
Příspěvky: 11
Registrován: 03 zář 2009 17:38

Re: Řízený vstřik

#5 Příspěvek od hackerr1 » 16 srp 2012 12:22

Už jsem měl radost :rofl ,ale díky za snahu.Snad na něco přijdu,nebose ještě někdo ozve :time :think

starec62
Příspěvky: 117
Registrován: 21 bře 2012 10:52
auto: Free Di 3dv.
Bydliště: Nitra

Re: Řízený vstřik

#6 Příspěvek od starec62 » 16 srp 2012 16:04

Za všetko može moja neangličtina. Ak sa ten elektricky riadeny vstrek vola "injector needle lift sensor" tak ma mat odpor 100 ohmov.

hackerr1
Příspěvky: 11
Registrován: 03 zář 2009 17:38

Re: Řízený vstřik

#7 Příspěvek od hackerr1 » 17 srp 2012 07:45

Určitě,je tam jediný který je elektricky připojený.Ale tuhle hodnotu,co píšeš jsem naměřil :sad ,tak teď už nevím vůbec nic :Ja blb: Přesto díky za info.

Uživatelský avatar
gambrinus
Příspěvky: 34
Registrován: 13 bře 2011 00:06
auto: Free Td4 MY04
Bydliště: NM, SK

Re: Řízený vstřik

#8 Příspěvek od gambrinus » 18 srp 2012 14:11

Cece.. Nerad by som povedal hlupost, ale je mozne ze poviem hlupost. Ale mne sa to nejako nezda to co pises. Tam nemas riadeny vstrek. Teda je riadeny ale iba v zmysle otvor/zatvor. Je to obycajny elektromagnet. A po pravde som na nom nikdy nenameral taky odpor aky bol v papieroch. Malo to nejake 2 ohmiky. Proste klasicka cievka. Dostane stavu na kratky impulz a otvori a zase zavre po vypadku napajania. Nieje piezo. To je zase iny typ. Takze ho mozno ani zly nemas. Mozno len kontakt. Ved natoc motor, odpoj podozrivy a uvidis ci sa nieco udeje. Vies, ci nehladas chybu na nespravnom mieste.

dolezal48
Příspěvky: 56
Registrován: 01 črc 2011 22:54
tel.: 732922612
auto: fiat coupé

Re: Řízený vstřik

#9 Příspěvek od dolezal48 » 18 srp 2012 17:32

Zdravím. Mám stejný motor dělá mi to taky mezi 1000 a 2000 otáček nad 2000 kontrolka zhasne jinak když uberu plyn taky zhasne a po přidání se za 10 vteřin znovu rosvítí motor startuje i studený cvaknu klíčkem okamžitě motor běží nemusím ani točit starterem a při rosvícené kontrolce jede stejně jak kdyby nesvítila žadné škubání nebo stráta výkonu tak do toho nerýpu uvidím dál. V servisu jsem se o tom zmínil tak to dali na počítač a řekli že je to časování čerpadla možná nějaká odchylka ale když to nic nedělá tak by taky do toho nerýpali spravil jsem jiný věci co jsem potřeboval a uvidim co to bude dělat dál.

Krasty
Příspěvky: 515
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Řízený vstřik

#10 Příspěvek od Krasty » 20 srp 2012 14:28

Tento problem mam taky. U mne je to tak, ze kdyz jedu pod 2 000 otacek a jedu plynulou jizdou na rovince...napr. v obci na 4ku nebo 5tku tech 50kmh, tak se po chvilce rozsviti cervena kontrolka, aniz by to ztratilo vykon. Staci pridat nebo pustit uplne plyn.pedal a kontrolka okamzite zhasne. Kdyz je motor v zatahu (pri jizde do kopce), tak se nerozsviti..
Drive jsem to resil, ale po diagnostice v servisu, kde mi tvrdili, ze to je elektromagnet na vstrik.cerpadle a ja ho tedy nechal vymenit a ono to delalo pak stejne dal, tak jsem se na to vysr.l a nevsimam si toho. Teda spise se snazim jezdit tak, aby ta kontrolka nesvitila. No kazdopadne me to stalo 3 000 kc, aniz by mi cokoliv opravili....achjo.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

hackerr1
Příspěvky: 11
Registrován: 03 zář 2009 17:38

Re: Řízený vstřik

#11 Příspěvek od hackerr1 » 22 srp 2012 09:05

Pane jo :sad ,koukám že ten problém je většinový :think .Jen mě to výkon ubere,ale když se pustí plyn a kontrolka zhasne,motor jde jak má :S .Zkusím ještě pátrat.Diagnostika mě pořád odkazuje na ten vstřik a když ho odpojím elektricky,tak kontrolka svítí jak maják,je mi z toho :puke .Tak ještě jednou díky všem :hi .

dolezal48
Příspěvky: 56
Registrován: 01 črc 2011 22:54
tel.: 732922612
auto: fiat coupé

Re: Řízený vstřik

#12 Příspěvek od dolezal48 » 22 srp 2012 17:41

Mi se to rosvítí i když stojim a nejedu přidám plyn do rozmezí 1000až2000otáček když náhle uberu zhasne así za 10 vteřin znovu rožne když dám otáčky pod 1000 nebo nad 2000 otáček nesvítí nic motor jde dobře od volnoběhu až po plný plyn

Odpovědět