chip

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
FILIPSN007
Příspěvky: 50
Registrován: 09 bře 2010 18:01
auto: Freelander TD4

Re: chip

#61 Příspěvek od FILIPSN007 » 15 lis 2010 19:53

tagr píše: FILIPSN007 dík :clap za hodnoty automatu pojedeš do plzně rád by jsem se konečně kouknul na nejsilnější motor u free a pár otatních věci na převodech :)
Tak to promiň, ale z téhle věty jsem jemně mimo. Už kvůli tomu, že jsem syn majtele Free a otec používá tento účet tak nevím kde si vzal info o nejsilnějším motoru free. Má 82kw. Co se týče srazů, je to trochu problematické, už kvůli vzdálenosti z Olomouckého kraje. Z té věty jsem mimo :shock: . (otec je líný si udělat svůj účet) :Ja blb:

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

#62 Příspěvek od tagr » 15 lis 2010 19:58

:Ja blb: promiň jak jsem kopíroval jména , nějak se ...... ten příspěvěk byl určen KDB ten je od Křivoklátu , tedy to má kousek :) Ještě jednou se omlouvám :Sorry:
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
FILIPSN007
Příspěvky: 50
Registrován: 09 bře 2010 18:01
auto: Freelander TD4

Re: chip

#63 Příspěvek od FILIPSN007 » 15 lis 2010 20:10

V pohodě splést se může každý :yes, kolik je vlastně maximálka u free ? Taky nějak nezávodíme, preferujeme pohodlnou rychlost 130 km/h na dálnici, jednou jsme jeli rychlej něco málo přes 160 a myslím, že k 170 se to musí dostat. Sem tam se chytnem za nějakým závoďákem, ale nezdá se mi, že by těch 82kw nestačilo. Jeli jsme s tím do Bulharska, ale bohužel na 2x. Poprvé praskla hadice od turba, tak jsme se vrátili ze Srbska 650km. Nakonec jsme druhý den jeli znova a bez problému, ale rači pomaleji a s citem ať se zas něco nepokazí :sad .

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

#64 Příspěvek od tagr » 15 lis 2010 20:17

:D oficiaálně cca 168 km/h a asi to tak je protože rychleji než 170 to nerozjedu mám tedy ty 28" kola a ještě k tomu AT ale i když je motor teprve na cca 3800 na 4500 ho nedostanu.Ale po pravdě řečeno ani nechci jezdím po dálnici mezi 110-130 a jsem spokojen mám tam cca 2500 otáček což by mělo být optimum.
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
FILIPSN007
Příspěvky: 50
Registrován: 09 bře 2010 18:01
auto: Freelander TD4

Re: chip

#65 Příspěvek od FILIPSN007 » 15 lis 2010 20:28

to automat je na tom lépe, při 130 je u manualu 3000 ot./min., při 4000 je to jemně za 160

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

#66 Příspěvek od tagr » 15 lis 2010 20:41

jo to jsem v klidu, nevím proč dali automatu o 2 kW méně když točí při menších otáčkách větší rychlost.Uvidím co to udělá po Chipu
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
Distruptor
Příspěvky: 154
Registrován: 30 bře 2009 04:29
auto: Freelander, D4?
Bydliště: SR

Re: chip

#67 Příspěvek od Distruptor » 28 lis 2010 22:53

Zaslepit EGR je zaklad, rozdiel bol hned badatelny, co sa tyka chipu tak ja som zvolil tento box : SYNERGY 2, hlavne kvôli predbiehaniu, motor som na automate musel vzdy vytacat casto na 4000rpm v SPORT rezime, teraz pri strednom nadstaveni nemusim pouzivat kickdown a tocim do cca 3000rpm, o SYNERGY 2 sa da najst vela informacii staci to hodit do googlu. Inak takzvane tunning boxy treba obchadzat oblukom ale tento je od cloveka menom RoverRon a ten ma same vyborne referencie na anglickych forach. Stale mam vsak pocit ze na automate to ma slaby odpich kym sa to nedostane do 2000 otacok aj ked som vymenil MAF (vahu vzduchu) ale to sposobuje asi automat (co na to ostatny uzivatelia s automatom?) :?
Land Rover FREELANDER Td4, HSE, 5dv, 2005, automat

jardarihazn
Příspěvky: 54
Registrován: 08 kvě 2010 12:15
tel.: 00420603763485
auto: FREE 2.0 D 2000
Bydliště: Znojmo

Re: chip

#68 Příspěvek od jardarihazn » 29 lis 2010 21:31

FILIPSN007 píše:Tagr: je to hodně znát bez toho EGR ? Pozná se to i při nižších otáčkách ?

Ad chip: Je jasné, že každý by chtěl mít pod kapotou víc koníků. Ať už kvůli zavodění nebo bezpečnému předjetí kamionu. Každeho to láká, ale když chcete odpich a rychlou jízdu tak proč jste si kupovali free ? Free je pohodář a na nic si nehraje.
Nic jíného než souhlas. Jsou přece jiná auta na kterých se můžete vyřádit. Free je Free. Jarda.

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

#69 Příspěvek od tagr » 29 lis 2010 22:40

On ten odpich souvisí s tím kdy zabírá automat na rozjezdu, tedy je tam určitá časová prodleva narozdíl od manuálu, proto mezitím motor skočí do 2000 otáček a ty ,,vystřelíš"
Koníky i krouťák přidávám, ne pro vyšší rychlost a blbnutí, ale :yes pro lepší jízdu v táhlých kopcích na dálnicích
:yes pro lepší možnosti v terénu viz ted Plzen, kdy jsem kolegu vytáhl jak nic na terénu kde on zapadl, mimochodem taky měl TA ,ale ne BF :) co krásně bláto vyhazovaly
:yes pro nižší spotřebu paliva při znatelně plynulejší jízdě a pak to bude opravdu pohodář :)
Jo jsem asi trochu extrém, ale když bude na autě o 200 kg víc než v továrním , tak to nějak kompenzovat chci a budu :)
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

#70 Příspěvek od tagr » 29 lis 2010 22:46

PS : EGR je super věc na zalepení ventilů, horší spalování nafty pro málo vzduchu a tím tvorbu více sazí a zanesení i vstřiků .... Prostě je na :moon mimo malého zlepšení výfukových plynů, ale to musí být vše nové a nezanesené , pak je to po 50 000 km jiné a opravdu na :Ja blb: :Ja blb:
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
jeanes
Příspěvky: 227
Registrován: 05 úno 2010 09:51
auto: Freelander TD4 2005
Bydliště: Česká Skalice

Re: chip

#71 Příspěvek od jeanes » 30 lis 2010 12:39

tagr píše:PS : EGR je super věc na zalepení ventilů, horší spalování nafty pro málo vzduchu a tím tvorbu více sazí a zanesení i vstřiků .... Prostě je na :moon mimo malého zlepšení výfukových plynů, ale to musí být vše nové a nezanesené , pak je to po 50 000 km jiné a opravdu na :Ja blb: :Ja blb:
Hi tagr:

Chci se zeptat, jakym zpusobem jsi resil zaslepeni EGRu? Kde ho mam v motoru zhruba hledat? A zvladnu to doma v garazi bez nejakeho extra vesmirnyho naradi? :)
Jak se do lesa volá,...

Land Rover FREELANDER TD4, 2005, černá metalíza, světlá kůže, audio Harman/Kardon, 18"ALU, xenony, přední + boční rámy...

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

#72 Příspěvek od tagr » 30 lis 2010 17:39

najdeš ho u toho plastového ,,bazmeku" co nahrazuje část trubek od sání a turba , poznáš ho podle podtlakové membrány co k ní vede od vývěvy hadičke a jsou to 4 šrouby :D je to hotové tak za 10 minut :)
:ty jeden...: pozor zkontroluj si sání protože pokud už je dost přicpané , tak to je to vše sundat , vyčistit a zase nandat podle stavu i vyměnit těsnící gumky, rovnou zkontrolovat filtr odvětrání motoru a pak je to práce na +-4 hodky podle stavu zanešení :( sání :(
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

Re: chip

#73 Příspěvek od BeerRudolf » 01 pro 2010 08:34

EGR označen červeně, :wait
Toto se dává místo EGR :wink:
http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-FREELA ... 5483140802" onclick="window.open(this.href);return false;
Přílohy
EGR-Td4.jpg
EGR-Td4.jpg (43.76 KiB) Zobrazeno 4658 x
egrnew.jpg
egrnew.jpg (98.37 KiB) Zobrazeno 4657 x
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
jeanes
Příspěvky: 227
Registrován: 05 úno 2010 09:51
auto: Freelander TD4 2005
Bydliště: Česká Skalice

Re: chip

#74 Příspěvek od jeanes » 01 pro 2010 09:02

Díky chlapy za poslední dvě odpovědi - jasné, věcné, pochopitelné :wink:
Jak se do lesa volá,...

Land Rover FREELANDER TD4, 2005, černá metalíza, světlá kůže, audio Harman/Kardon, 18"ALU, xenony, přední + boční rámy...

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

#75 Příspěvek od tagr » 01 pro 2010 16:07

není zač, hlavně to pořádně vyčisti , mně poadlo 5 litrů benzínu a litr odmašťovače, ale bylo čisťounko :D
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
Distruptor
Příspěvky: 154
Registrován: 30 bře 2009 04:29
auto: Freelander, D4?
Bydliště: SR

Re: chip

#76 Příspěvek od Distruptor » 03 pro 2010 02:29

No je fakt, ze automat reaguje asi pol sekundy po zosliapnuti pedalu ale, ja som tym myslel to, ze auto sa od 1000 do 2000 rozbieha pomaly (je uz v pohybe cize urcite automat nezaradi rychlost ked mas 2000 otacok to sa da spravit tak ze drzis brzdu a pridavas ale pre automat to neni zdrave a preto to nikdy nerobim) Proste ten vykon po 2000 otacok je nanic az ked zaberie turbo tak sa to zacne poriadne akcelerovat, a preto sa chcem, opytat ci to robi aj Vam ostatnym s automatom.
Land Rover FREELANDER Td4, HSE, 5dv, 2005, automat

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

#77 Příspěvek od tagr » 03 pro 2010 07:43

Tak tohle co popisuješ opravdu nedělám , nebudu si pálit lamely vpřevodovce , jinak po odstranění RGR to je trochu lepší , ale holt s tím musíme počítat a dělat vše o něco dříve.Ono to v podstatě bude stejné jako s manuálem , tam zase než to přeřadíš tak taky uplyne nějaký čas, ale ty ho nevnímáš protože ,,pracuješ" kdežto u automatu čekáš :D
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
Ambry
Příspěvky: 34
Registrován: 03 led 2012 11:43
auto: Freelander
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

#78 Příspěvek od Ambry » 26 lis 2012 17:36

Od posledního příspěvku utekl nějaký čas. Má někdo delší zkušenost s načipovaným motorem? Co se týká životnosti agregátú atd. Mně to dost zajímá, protože tahám obytný přívěs. V kopečkách to je slabší. Chtěl bych to nechat udělat tady:
http://www.fojtikservis.cz/SluzbyAutose ... tuning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jestli máte někdo s tímhle servisem zkušenosti.

Odpovědět