Vše kolem Series 3

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#301 Příspěvek od cyril » 13 srp 2009 22:57

Jo jo...ta dvojtá střecha v kombinaci s těmi větráky ve stropě a k tomu ještě ty náporový průchody pod předním oknem fakt při jízdě fungujou na jedničku. Sem tomu nechtěl ani věřit :shock: rozmazlenej z klimy.
Do teď jsem bohužel neměl moc čas na prohlídku. Zatím jsme opravili funkci sytiče, včetně toho mechanickýho spínače kontrolky na bowdenu :shock: .
Dolil jsem skoro 3 litry oleje, opravil zavírání u svěšených dveří řidiče, vyčistil vzduchovej filtr a zjistil, že řemen se sype pod rukama, což bych asi měl vyřešit jako první věc. Nevíte někdo jakej rozměr a kde jej sehnat? (díky.. :oops: ) Jinak na předek se dá ještě nějakej čas jezdit, samozřejmě mě ale sžírá zvědavost, co s tím zadkem asi bude.... :?:
Dále budu shánět lišty posuvných oken (místo nich mi tam roste mech :? ) a vnitřní levou kliku. Když jsem pustil ostřikovač, voda mi tekla i po vnitřní straně skla, tedy jak vydíte, o zábavu mám postaráno.... :D. Ale nelituju. Když jdu kolem něj, srdce mi vždy zaplesá... :Pohoda:

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Vše kolem Series 3

#302 Příspěvek od Rover » 14 srp 2009 09:20

Co se týče toho zadku, v drtivé většině případů to bývá jen poloosa, s diferákem se něco stane jen málokdy. Takže bych řešil poloosu...
Country boy...

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#303 Příspěvek od Zanzibar » 14 srp 2009 10:04

Mrknu doma , myslím, že mám nějaké kliky navíc, netuším, jestli levou nebo pravou .
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#304 Příspěvek od Neklan » 14 srp 2009 10:08

Kdyby to byl přece jenom zadní diferák, tak jeden mám navíc.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#305 Příspěvek od Zanzibar » 14 srp 2009 13:43

levé kliky dveří mám , dvě, jedna lepší, než druhá :wink:
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#306 Příspěvek od cyril » 14 srp 2009 17:48

Chlapi díky moc za reakce....já doufal, že mě v tom nenecháte....!! :P Poloosy jsem na D1 ukroutil přední 2x, diferák kompletně zničil jenom jeden-taky přední, takže doufám, že tentokrát to bude "jenom" poloosa. Kdyby přece jen diff, hned se po zjištění diagnózy ozvu Neklane.
To Zanzibar:Tu vnitřní levou kliku beru, do SZ ti posílám kontakt s adresou. Teda jestli jsi ochoten poslat to na moravu poštou.
Dneska jsem si objednal nějakou knížku od Haynesse, bohužel není v němčině. :( Snad tam najdu označení řemenu a další blbosti který bych radši vyměnil. Zítra si chci udělat malou projížďku, tak doufám, že se to hned nevys....
Ještě jednou díky pánové.
cyril.

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#307 Příspěvek od Zanzibar » 14 srp 2009 18:07

V pohodě, adresu jsem objevil později. Chceš tu se zámkem nebo bez, nebo ti pošlu obě a vybereš si. Případně ne poštou, ale po našem řidiči se závozem. OK ?
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#308 Příspěvek od cyril » 14 srp 2009 20:15

Jak jsi psal v SZ. Souhlas. Díky. Jestli nebudu mít buchtu, dám mu pusu.... :P nebo stofku... :wink:

koby
Příspěvky: 136
Registrován: 15 úno 2008 09:11

Re: Vše kolem Series 3

#309 Příspěvek od koby » 15 srp 2009 20:50

Tak jsem si hrál týden s hardtopem od Eliotta a co tam nadělali v tom německu děr do střechy, není snad možný. Na Shellce mě asi taky nebudou mít rádi když jsem jim ucpal vysavač tím množstvím polystyrenu co tam bylo narváno, ale začíná vypadat k světu :-)
Ještě vyměnit všechny těsnění kolem dveří, oken jednou ještě stříknout, doladit spaní a můžeme vyrazit :-) Nemáte někdo těsnění na prodej, co by mi tam sedlo?
Přílohy
DSC02352.JPG
(198.97 KiB) Staženo 1602 x
DSC02350.JPG
(201.3 KiB) Staženo 1605 x
DSC02325.JPG
(205.46 KiB) Staženo 1607 x

Uživatelský avatar
tulda
Příspěvky: 425
Registrován: 08 črc 2007 21:55
Bydliště: Polička

Re: Vše kolem Series 3

#310 Příspěvek od tulda » 16 srp 2009 11:10

Mám několik dotazů
montoval se někdy do SIII pětikvalt, popř. kdy?
jak je to u SIII s uzávěrkou, má mezinápravovu jako Def. ?
jak je to s těma barevnejma klackama, žlutým se zapíná předek a červeným se řadí uzávěrka ?
jde 2,25 petrol nahodit klikou ?

Za odpovědi děkuji. :D
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#311 Příspěvek od Allik » 16 srp 2009 11:46

1)5kvalt prevodovky na seriie nejsou, pouziva se takovy siditko s nazvem overdrive, jdou hodit 2,5 motory z 90/110 na seriovou prevodovku, ale nikdy sem nevidel, ze by se to menilo i s odpovidajici prevodovkou
2)to souvisi i tou kompatibilitou prevodovky - serie nema stalou ctyrkolku a mezinapravovej diferak, nema ani uzaverky ve standardu
3)zlutym zapinas 4x4, cervenym vypinas 4x4, davas neutral a v zadni poloze radis 4x4+redukce
4)nahodit klikou jde, diesel ne
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
tulda
Příspěvky: 425
Registrován: 08 črc 2007 21:55
Bydliště: Polička

Re: Vše kolem Series 3

#312 Příspěvek od tulda » 16 srp 2009 12:01

1 To myslíš třeba 200/300 Tdi ??
2 takže uzávěrka jedině dodělat ?
3 jsem nějak nepochopil, žlutým přiřadím předek, a ten pak vypnu červeným? Když dám červenej klacek do zadu tak mám zapnutej předek a ještě redukci?

Kolik se dá tak s 2,25 petrol mazat v normálním provozu, je člověk na silnici velká brzda, nebo to těch 90 zvládá. Dá se s tím jet na nějakou delší cestu když neberu pohodlí jako hlavní důvod proč jet něčím jiným ?
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#313 Příspěvek od Allik » 16 srp 2009 12:44

1)videl sem uz i upravy na TDi, ale je to uz vyssi divci :D, obycejna 2,5 diesel nebo jeste TD, popripade 2,5 benzin, co se davali do 90/110 tj. jeste pred TDi v Defenderech, kdyz se Defender nejmenoval jeste Defender :) , tusim 83-86
2)uzaverka jde dodelat, nedavno sem kupoval samosvor detroit locker do Rover napravy na Lightweighta, delaj i pro Salisbury napravy, libova vecicka a cena asi 13000
3) zlutej mackas dolu, je na pruzine a nejde uz vytrhnout nahoru, tim se priradi predek a je to obyc rychlosti 4x4, cervenej se pohybuje v podelne ose, kdyz ho das do neutralu, tak tim uvolnis zlutej klacek, kterej doslova vystreli nahoru a kdyz tahnes jeste vic dozadu, tak tam padne 4x4 a redukovany kvalty dohromady (zlutej uz neni potreba), pohybem uplne dopredu to cely vypnes a jedes zase jen na zadek, ja treba obyc 4x4 vubec nepouzivam, protoze na zadek projedes vetsinu standardnich polnacek i s hlubokym blatem a kolejema, a kdyz uz zacne prituhovat, tak sou ty motory stejne slaby a nema cenu to trapit pres spojku v otackach, takze rovnou dat redukci a zacit "kracet" :wink:
4)pokud je motor, at uz benzin nebo diesel serizenej a ma tlaky, nevari apod. nesvary, ktery by te omezovaly jet v otackach, tak se da jet 90 a jeste mas rezervu na predjizdeni kamionu, se 109 navesenou open top s motorem po generalce mam namereno kolem 110 a jeste chtela jit dal, ale to uz nezvlada podvozek a prevody taky maji dost, diesel Lightweight mi po generalce hlavy chodi 95 kopec nekopec :mrgreen: a maximalku ma kolem 105 s poradnym rozjezdem
5)za tenhle rok mam na seriich 3 cesty z anglie - 5000 km a dalsich 2000 mam po cechach v LW, loni obdobne takze jezdit se s tim urcite da :Pohoda:
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
tulda
Příspěvky: 425
Registrován: 08 črc 2007 21:55
Bydliště: Polička

Re: Vše kolem Series 3

#314 Příspěvek od tulda » 16 srp 2009 12:51

Díky za druhé kolo vyčerpávající odpovědi, měl jsem ji po nedělním obědě jako dezert. :lol:
Nejedeš náhodou příští víkend k Boskovicím na sraz co pořádá Land Jirka ?
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#315 Příspěvek od Allik » 16 srp 2009 13:14

do Boskovic bohuzel ne, na Zebine mi zastavkoval starter, takze bude chvili trvat, nez bude chodit a volne financni zdroje pujdou patrne timto smerem, kazdopadne se chystam, jako spousta dalsich tady z fora na akci Pismena ve Zdicich v sobotu 12. zari, organizuju ucast britskych jednotek 80.-90.let, takze odkaz na to hodim do military sekce, protoze je to zejmena vojenskej sraz, kazdopadne mam prislibenou ucast par paradnich Land roveru, nektere z nich budou mit de facto premieru a jako zlatej hreb se objevi originalni S3 109 ve specifikaci SAS, tj. neco jako S3 Pink Panther :!:
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

koby
Příspěvky: 136
Registrován: 15 úno 2008 09:11

Re: Vše kolem Series 3

#316 Příspěvek od koby » 16 srp 2009 19:44

Ahoj, nevím co máte za série, ale já tím že sepnu žlutej, zapínám přední náhon a rovnou mezinápravovej diferák a červeným vypínám nebo zapínám redukovanou čtyřkolku s mezinápravovým diferákem a vyhazuju žlutou páku. Tedy bez mezinápravovýho diferáku mi čtyřkolka nejede.
Uzávěru na diferák na nápravě se dá dodělat, nebo koupit ten automat, ale myslím že mezinápravovej úplně stačí. Spíš bych řešil rychloběžky, pokud s tím chceš jezdit, ale dá se žít i bez nich...
Nebo jsem to špatně pochopil co píšeš.
K.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#317 Příspěvek od Land Jirka » 16 srp 2009 20:31

koby píše:Ahoj, nevím co máte za série, ale já tím že sepnu žlutej, zapínám přední náhon a rovnou mezinápravovej diferák a červeným vypínám nebo zapínám redukovanou čtyřkolku s mezinápravovým diferákem a vyhazuju žlutou páku. Tedy bez mezinápravovýho diferáku mi čtyřkolka nejede.
Uzávěru na diferák na nápravě se dá dodělat, nebo koupit ten automat, ale myslím že mezinápravovej úplně stačí. Spíš bych řešil rychloběžky, pokud s tím chceš jezdit, ale dá se žít i bez nich...
Nebo jsem to špatně pochopil co píšeš.
K.
Serie žádnej mezinápravovej diferenciál nemají :!:

Mezinápravovej diferák mají většinou jen stálé čtyřkolky jako jsou třeba defíky a diskošky a RRC.
Serie mají trvale hnanou zadní nápravu s přiřaditelným předkem.
Když zapneš žlutou páku tak přiřadíš natvrdo k zadnímu náhonu přední náhon. :idea:
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

koby
Příspěvky: 136
Registrován: 15 úno 2008 09:11

Re: Vše kolem Series 3

#318 Příspěvek od koby » 16 srp 2009 20:36

Už to chápu, proto nepotřebuju ho sepínat, protože tam není diferák a tím pádem se to chová stejně jako defík když sepne uzávěru mezinápravy tak jako já když přiřadím náhon, ne? Blbě jsem to pochopil a blbě napsal.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#319 Příspěvek od Land Jirka » 16 srp 2009 20:46

Přijeď za tejden na sraz
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
tulda
Příspěvky: 425
Registrován: 08 črc 2007 21:55
Bydliště: Polička

Re: Vše kolem Series 3

#320 Příspěvek od tulda » 16 srp 2009 20:50

JJ díky za doplnění info., nějak pořád zapomínám, že serie není stálá čtyřkolka....
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !

Odpovědět