1)videl sem uz i upravy na TDi, ale je to uz vyssi divci

, obycejna 2,5 diesel nebo jeste TD, popripade 2,5 benzin, co se davali do 90/110 tj. jeste pred TDi v Defenderech, kdyz se Defender nejmenoval jeste Defender

, tusim 83-86
2)uzaverka jde dodelat, nedavno sem kupoval samosvor detroit locker do Rover napravy na Lightweighta, delaj i pro Salisbury napravy, libova vecicka a cena asi 13000
3) zlutej mackas dolu, je na pruzine a nejde uz vytrhnout nahoru, tim se priradi predek a je to obyc rychlosti 4x4, cervenej se pohybuje v podelne ose, kdyz ho das do neutralu, tak tim uvolnis zlutej klacek, kterej doslova vystreli nahoru a kdyz tahnes jeste vic dozadu, tak tam padne 4x4 a redukovany kvalty dohromady (zlutej uz neni potreba), pohybem uplne dopredu to cely vypnes a jedes zase jen na zadek, ja treba obyc 4x4 vubec nepouzivam, protoze na zadek projedes vetsinu standardnich polnacek i s hlubokym blatem a kolejema, a kdyz uz zacne prituhovat, tak sou ty motory stejne slaby a nema cenu to trapit pres spojku v otackach, takze rovnou dat redukci a zacit "kracet"

4)pokud je motor, at uz benzin nebo diesel serizenej a ma tlaky, nevari apod. nesvary, ktery by te omezovaly jet v otackach, tak se da jet 90 a jeste mas rezervu na predjizdeni kamionu, se 109 navesenou open top s motorem po generalce mam namereno kolem 110 a jeste chtela jit dal, ale to uz nezvlada podvozek a prevody taky maji dost, diesel Lightweight mi po generalce hlavy chodi 95 kopec nekopec

a maximalku ma kolem 105 s poradnym rozjezdem
5)za tenhle rok mam na seriich 3 cesty z anglie - 5000 km a dalsich 2000 mam po cechach v LW, loni obdobne takze jezdit se s tim urcite da
