Vše kolem Series 3

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 816
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#261 Příspěvek od Martin T » 17 dub 2009 13:05

Řízení se skládá ze tří tyčí (první od převodky řízení k pomocnému čepu, druhá od pomocného čepu ke kolu a třetí mezi koly) a na každé tyči je jeden kulový čep s levým a jeden s pravým závitem.

Uživatelský avatar
JohnSullivan
Příspěvky: 163
Registrován: 15 bře 2008 16:48
Bydliště: Praha-Hostivař
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#262 Příspěvek od JohnSullivan » 17 dub 2009 13:40

Díky za radu.
Koncesovaný majetkový poradce. Chcete zhodnotit majetek? Já vím jak...
Mob. 608608919

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#263 Příspěvek od eliott » 17 dub 2009 23:17

Martin T píše:Řízení se skládá ze tří tyčí (první od převodky řízení k pomocnému čepu, druhá od pomocného čepu ke kolu a třetí mezi koly) a na každé tyči je jeden kulový čep s levým a jeden s pravým závitem.
Jsem mu to dnes říkal, že jich tam je tolik :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 748
Registrován: 07 čer 2008 21:08
tel.: +420 736 626 161
auto: SI, SIII
Bydliště: Bělizna, Pucov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#264 Příspěvek od Old Black » 03 čer 2009 11:19

Rešil někdo výrobu náhradního klíče ke dveřím a spínací skříňce (nenašel jsem)? V supermarketech neumí. Díky za radu, mám jen jednu sadu a sklerózu.
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 816
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#265 Příspěvek od Martin T » 03 čer 2009 12:34

Měl by to umět každý slušný zámečník, v Praze bych o jednom věděl.

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: Vše kolem Series 3

#266 Příspěvek od brudr » 03 čer 2009 12:57

Tak to si Oldo udelas peknej vylet z dedkem do Prahe :lol:
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 748
Registrován: 07 čer 2008 21:08
tel.: +420 736 626 161
auto: SI, SIII
Bydliště: Bělizna, Pucov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#267 Příspěvek od Old Black » 03 čer 2009 17:53

Vyřešeno. Oslovil jsem ráno servis a počkám na odpověď. Mezitím je žena nechala udělat na Veveří 12. Jsou sice komplet kovový, ale fungují. Už jsem byl s dědkem i 300 km od Brna, ftipálku! Praha je za humny :D
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#268 Příspěvek od krrtek » 07 čer 2009 22:35

Martin T píše:Měl by to umět každý slušný zámečník, v Praze bych o jednom věděl.
dej vědít, potřeboval bych klíček ke skřínce, teda nemám klíček vůbec... jestli by to zvládl? díík

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 816
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#269 Příspěvek od Martin T » 07 čer 2009 23:08

je to zhruba tady
Loc: 50°3'37.376"N, 14°23'51.952"E
a jde se tam po třech schodech dolů :)
dělali mi tam klíče podle spínací skříňky

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#270 Příspěvek od krrtek » 10 čer 2009 22:55

Martin T píše:je to zhruba tady
Loc: 50°3'37.376"N, 14°23'51.952"E
a jde se tam po třech schodech dolů :)
dělali mi tam klíče podle spínací skříňky
dík, ted uz jen kdyby mi ty cisla nekdo prelozil prosim, nejlip do adresy, dik :roll:

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#271 Příspěvek od krrtek » 10 čer 2009 22:59

mohla by to byti Holubova ul. na P5?

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#272 Příspěvek od PavelU » 10 čer 2009 23:15

S dovolením. :wink:

:arrow: TADY
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 816
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#273 Příspěvek od Martin T » 11 čer 2009 09:34

ano, je to Holubova ulice, přesně tam, jak ukazuje Pavel U

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#274 Příspěvek od krrtek » 11 čer 2009 10:34

diky

Tom LTR
Příspěvky: 139
Registrován: 09 lis 2008 12:45
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#275 Příspěvek od Tom LTR » 07 črc 2009 18:27

Uvažuji o koupi S 3 a zajímalo by mě pár věcí. prosím zda by mi mohl někdo znalý odpovědět.

Co vše za díly je potřeba při přestavbě z RHD na LHD?? co se použije z RHD.
Jaký je rozdíl mezi SWB a LWB?

Máte někdo rychloběh?

Jak se přibližně pohybuje spotřeba u 4 a 6 válce benzínu a 2,5 dobová nafta?

takový začátečnický dotazy ale mě pomohou. díky za odpovědi Tom

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#276 Příspěvek od Allik » 07 črc 2009 19:57

Tvuj dotaz je spis na navstevu workshopmeetingu v Belci. :D Pokusim se to strucne shrnout.
1)ohledne prestavby nepouzijes temer nic krom tahel rizeni. Prevodky rizeni se prodavaj vcetne tyce volantu pro kazdou stranu zvlast. Musis poridit cely interier levostranny, tj komplet cela palubni deska opacne. Vetsinou jsou zrezle plechy podbehu, takze se vyplati rovnou koupit plech s vyrezy na LHD a oba je vymenit, aby v tom druhem nebyly naopak doury. Udelat to jde, ale na v dnesni dobe jiz pomerne vzacne S3(mysleno nedomrvene anglickymi farmari) je takovato uprava celkem brutalni zasah a osobne bych za nej nakopal kazdeho do zadku. Radeji koupit rovnou LHD z evropy, ale nenicit original anglickej kousek, nemluve o tom, ze s tim jde jezdit uplne stejne jako s levostrannym a je to jen o lennosti se k tomu odhodlat.
2) spotreba 2,25 benzinu je nekde hooodne okolo 12-16 l podle serizeni motoru, typu auta (88 nebo 109 aneb SWB/LWB) typu silnice ci terenu, 2,6 je okolo 16 l, 2,5 diesel neni dobovej, dobovej je 2,25 kterej zere na serizenym motoru po generalce 11,25 l pri kombinovane jizde teren/dalnice se zatizenim 500 kg na 88 podvozku. Na dlouhy trate s volnobezkama sem se dostal na cca 9-10 l nafty.
3)jel sem i s overdrivem, ale na unavenym motoru a s nakladem ho moc nepouzijes, protoze to netahne do kopcu. Treba na nejaky americky dalnici pres rovnou poust, by byl super. Ja osobne ho nemam a nepotreboval sem ho ani na jednom z dedku ktery sem do CR dotahnul po ose, a pomalu mi na ne nebudou stacit prsty na rukach. Ty motory sou tak spocitany, ze se stejne o moc rychleji jet neda a na jednom srazu v Lesanech se mi kolega s danskym dieselovym 88 chlubil, ze s overdrivem mu to jede dokonce 80 :lol: , pricemz s dobrym motorem jde bez problemu vytahnout na predjizdeni pres 100 km rychlost i bez nej. Myslim, ze uspora paliva, pro kterou byl zejmena originalne montovan, je u tohoto typu vozidla uplne bezpredmetna.
4)rozdil mezi kratkym a dlouhym podvozkem je temer nulova. Je to stejny auto, akorat s jinymi vlastnostmi v terenu. Stejne jako def 90/110. Snad jen 109 mi pride pohodovejsi na delsi cesty na dalnici, lip drzi stopu a je prijemnejsi pri terenich nerovnostech. Tak nejak se prijemnejs houpe, i v terenu. 88 je tvrda jako koza, a to mam pera namazany grafitkou a novy tlumice. Pochopitelne to lze vyresit vymenou za paraboliky.
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Tom LTR
Příspěvky: 139
Registrován: 09 lis 2008 12:45
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#277 Příspěvek od Tom LTR » 07 črc 2009 20:24

Alíku moc díky.. takže SWB je 88 a LWB je 109??

mě by se líbila 109 S3.. přijde mi tak optimální rozměrově.. vzadu je dost místa i na spaní při vejletech.

Uživatelský avatar
JohnSullivan
Příspěvky: 163
Registrován: 15 bře 2008 16:48
Bydliště: Praha-Hostivař
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#278 Příspěvek od JohnSullivan » 07 črc 2009 20:56

Tom LTR píše: přijde mi tak optimální rozměrově.. vzadu je dost místa i na spaní při vejletech.
Potvrzuju, člověk si tam udělá luxusní obejvák a já se svejma 178cm jsem měl ješte spoustu místa, když jsem se tam celej natáhl :-)
Koncesovaný majetkový poradce. Chcete zhodnotit majetek? Já vím jak...
Mob. 608608919

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#279 Příspěvek od Allik » 07 črc 2009 20:59

Tak tak, SWB=short wheel base, aneb kratky podvozek LWB pak long wheel base. Urcite je na cestovani 109 lepsi, pohodlnejsi, da se lip narvat vecma a spi se v ni dobre, v 88 se ja vyspim, ale musim mit vyklopeny zadni vrat a nohy mi trcej pres ne.
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Tom LTR
Příspěvky: 139
Registrován: 09 lis 2008 12:45
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#280 Příspěvek od Tom LTR » 07 črc 2009 21:12

budu se dívat schánět nějakej vhodnej stroj.. S3, 109, LHD, 2,25 diesel.

měřim 189 cm ale i tak doufám že bych se tam vyspal :roll:

Odpovědět