Vše kolem Series 3
Moderátor: Rover
Re: Vše kolem Series 3
Řízení se skládá ze tří tyčí (první od převodky řízení k pomocnému čepu, druhá od pomocného čepu ke kolu a třetí mezi koly) a na každé tyči je jeden kulový čep s levým a jeden s pravým závitem.
- JohnSullivan
- Příspěvky: 163
- Registrován: 15 bře 2008 16:48
- Bydliště: Praha-Hostivař
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Díky za radu.
Koncesovaný majetkový poradce. Chcete zhodnotit majetek? Já vím jak...
Mob. 608608919
Mob. 608608919
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Jsem mu to dnes říkal, že jich tam je tolikMartin T píše:Řízení se skládá ze tří tyčí (první od převodky řízení k pomocnému čepu, druhá od pomocného čepu ke kolu a třetí mezi koly) a na každé tyči je jeden kulový čep s levým a jeden s pravým závitem.

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Old Black
- Příspěvky: 748
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Rešil někdo výrobu náhradního klíče ke dveřím a spínací skříňce (nenašel jsem)? V supermarketech neumí. Díky za radu, mám jen jednu sadu a sklerózu.
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
Re: Vše kolem Series 3
Měl by to umět každý slušný zámečník, v Praze bych o jednom věděl.
Re: Vše kolem Series 3
Tak to si Oldo udelas peknej vylet z dedkem do Prahe 

tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- Old Black
- Příspěvky: 748
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Vyřešeno. Oslovil jsem ráno servis a počkám na odpověď. Mezitím je žena nechala udělat na Veveří 12. Jsou sice komplet kovový, ale fungují. Už jsem byl s dědkem i 300 km od Brna, ftipálku! Praha je za humny 

Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
Re: Vše kolem Series 3
dej vědít, potřeboval bych klíček ke skřínce, teda nemám klíček vůbec... jestli by to zvládl? dííkMartin T píše:Měl by to umět každý slušný zámečník, v Praze bych o jednom věděl.
Re: Vše kolem Series 3
je to zhruba tady
Loc: 50°3'37.376"N, 14°23'51.952"E
a jde se tam po třech schodech dolů
dělali mi tam klíče podle spínací skříňky
Loc: 50°3'37.376"N, 14°23'51.952"E
a jde se tam po třech schodech dolů

dělali mi tam klíče podle spínací skříňky
Re: Vše kolem Series 3
dík, ted uz jen kdyby mi ty cisla nekdo prelozil prosim, nejlip do adresy, dikMartin T píše:je to zhruba tady
Loc: 50°3'37.376"N, 14°23'51.952"E
a jde se tam po třech schodech dolů![]()
dělali mi tam klíče podle spínací skříňky

Re: Vše kolem Series 3
mohla by to byti Holubova ul. na P5?
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Vše kolem Series 3
ano, je to Holubova ulice, přesně tam, jak ukazuje Pavel U
Re: Vše kolem Series 3
Uvažuji o koupi S 3 a zajímalo by mě pár věcí. prosím zda by mi mohl někdo znalý odpovědět.
Co vše za díly je potřeba při přestavbě z RHD na LHD?? co se použije z RHD.
Jaký je rozdíl mezi SWB a LWB?
Máte někdo rychloběh?
Jak se přibližně pohybuje spotřeba u 4 a 6 válce benzínu a 2,5 dobová nafta?
takový začátečnický dotazy ale mě pomohou. díky za odpovědi Tom
Co vše za díly je potřeba při přestavbě z RHD na LHD?? co se použije z RHD.
Jaký je rozdíl mezi SWB a LWB?
Máte někdo rychloběh?
Jak se přibližně pohybuje spotřeba u 4 a 6 válce benzínu a 2,5 dobová nafta?
takový začátečnický dotazy ale mě pomohou. díky za odpovědi Tom
Re: Vše kolem Series 3
Tvuj dotaz je spis na navstevu workshopmeetingu v Belci.
Pokusim se to strucne shrnout.
1)ohledne prestavby nepouzijes temer nic krom tahel rizeni. Prevodky rizeni se prodavaj vcetne tyce volantu pro kazdou stranu zvlast. Musis poridit cely interier levostranny, tj komplet cela palubni deska opacne. Vetsinou jsou zrezle plechy podbehu, takze se vyplati rovnou koupit plech s vyrezy na LHD a oba je vymenit, aby v tom druhem nebyly naopak doury. Udelat to jde, ale na v dnesni dobe jiz pomerne vzacne S3(mysleno nedomrvene anglickymi farmari) je takovato uprava celkem brutalni zasah a osobne bych za nej nakopal kazdeho do zadku. Radeji koupit rovnou LHD z evropy, ale nenicit original anglickej kousek, nemluve o tom, ze s tim jde jezdit uplne stejne jako s levostrannym a je to jen o lennosti se k tomu odhodlat.
2) spotreba 2,25 benzinu je nekde hooodne okolo 12-16 l podle serizeni motoru, typu auta (88 nebo 109 aneb SWB/LWB) typu silnice ci terenu, 2,6 je okolo 16 l, 2,5 diesel neni dobovej, dobovej je 2,25 kterej zere na serizenym motoru po generalce 11,25 l pri kombinovane jizde teren/dalnice se zatizenim 500 kg na 88 podvozku. Na dlouhy trate s volnobezkama sem se dostal na cca 9-10 l nafty.
3)jel sem i s overdrivem, ale na unavenym motoru a s nakladem ho moc nepouzijes, protoze to netahne do kopcu. Treba na nejaky americky dalnici pres rovnou poust, by byl super. Ja osobne ho nemam a nepotreboval sem ho ani na jednom z dedku ktery sem do CR dotahnul po ose, a pomalu mi na ne nebudou stacit prsty na rukach. Ty motory sou tak spocitany, ze se stejne o moc rychleji jet neda a na jednom srazu v Lesanech se mi kolega s danskym dieselovym 88 chlubil, ze s overdrivem mu to jede dokonce 80
, pricemz s dobrym motorem jde bez problemu vytahnout na predjizdeni pres 100 km rychlost i bez nej. Myslim, ze uspora paliva, pro kterou byl zejmena originalne montovan, je u tohoto typu vozidla uplne bezpredmetna.
4)rozdil mezi kratkym a dlouhym podvozkem je temer nulova. Je to stejny auto, akorat s jinymi vlastnostmi v terenu. Stejne jako def 90/110. Snad jen 109 mi pride pohodovejsi na delsi cesty na dalnici, lip drzi stopu a je prijemnejsi pri terenich nerovnostech. Tak nejak se prijemnejs houpe, i v terenu. 88 je tvrda jako koza, a to mam pera namazany grafitkou a novy tlumice. Pochopitelne to lze vyresit vymenou za paraboliky.

1)ohledne prestavby nepouzijes temer nic krom tahel rizeni. Prevodky rizeni se prodavaj vcetne tyce volantu pro kazdou stranu zvlast. Musis poridit cely interier levostranny, tj komplet cela palubni deska opacne. Vetsinou jsou zrezle plechy podbehu, takze se vyplati rovnou koupit plech s vyrezy na LHD a oba je vymenit, aby v tom druhem nebyly naopak doury. Udelat to jde, ale na v dnesni dobe jiz pomerne vzacne S3(mysleno nedomrvene anglickymi farmari) je takovato uprava celkem brutalni zasah a osobne bych za nej nakopal kazdeho do zadku. Radeji koupit rovnou LHD z evropy, ale nenicit original anglickej kousek, nemluve o tom, ze s tim jde jezdit uplne stejne jako s levostrannym a je to jen o lennosti se k tomu odhodlat.
2) spotreba 2,25 benzinu je nekde hooodne okolo 12-16 l podle serizeni motoru, typu auta (88 nebo 109 aneb SWB/LWB) typu silnice ci terenu, 2,6 je okolo 16 l, 2,5 diesel neni dobovej, dobovej je 2,25 kterej zere na serizenym motoru po generalce 11,25 l pri kombinovane jizde teren/dalnice se zatizenim 500 kg na 88 podvozku. Na dlouhy trate s volnobezkama sem se dostal na cca 9-10 l nafty.
3)jel sem i s overdrivem, ale na unavenym motoru a s nakladem ho moc nepouzijes, protoze to netahne do kopcu. Treba na nejaky americky dalnici pres rovnou poust, by byl super. Ja osobne ho nemam a nepotreboval sem ho ani na jednom z dedku ktery sem do CR dotahnul po ose, a pomalu mi na ne nebudou stacit prsty na rukach. Ty motory sou tak spocitany, ze se stejne o moc rychleji jet neda a na jednom srazu v Lesanech se mi kolega s danskym dieselovym 88 chlubil, ze s overdrivem mu to jede dokonce 80

4)rozdil mezi kratkym a dlouhym podvozkem je temer nulova. Je to stejny auto, akorat s jinymi vlastnostmi v terenu. Stejne jako def 90/110. Snad jen 109 mi pride pohodovejsi na delsi cesty na dalnici, lip drzi stopu a je prijemnejsi pri terenich nerovnostech. Tak nejak se prijemnejs houpe, i v terenu. 88 je tvrda jako koza, a to mam pera namazany grafitkou a novy tlumice. Pochopitelne to lze vyresit vymenou za paraboliky.
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
Alíku moc díky.. takže SWB je 88 a LWB je 109??
mě by se líbila 109 S3.. přijde mi tak optimální rozměrově.. vzadu je dost místa i na spaní při vejletech.
mě by se líbila 109 S3.. přijde mi tak optimální rozměrově.. vzadu je dost místa i na spaní při vejletech.
- JohnSullivan
- Příspěvky: 163
- Registrován: 15 bře 2008 16:48
- Bydliště: Praha-Hostivař
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Potvrzuju, člověk si tam udělá luxusní obejvák a já se svejma 178cm jsem měl ješte spoustu místa, když jsem se tam celej natáhlTom LTR píše: přijde mi tak optimální rozměrově.. vzadu je dost místa i na spaní při vejletech.

Koncesovaný majetkový poradce. Chcete zhodnotit majetek? Já vím jak...
Mob. 608608919
Mob. 608608919
Re: Vše kolem Series 3
Tak tak, SWB=short wheel base, aneb kratky podvozek LWB pak long wheel base. Urcite je na cestovani 109 lepsi, pohodlnejsi, da se lip narvat vecma a spi se v ni dobre, v 88 se ja vyspim, ale musim mit vyklopeny zadni vrat a nohy mi trcej pres ne.
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
budu se dívat schánět nějakej vhodnej stroj.. S3, 109, LHD, 2,25 diesel.
měřim 189 cm ale i tak doufám že bych se tam vyspal
měřim 189 cm ale i tak doufám že bych se tam vyspal
