Dobra prace! Ty si to poladil s citem pro techniku.Cihla píše:Turbína je orig.co tam je.Motor v p38 co mám já z roku 96,je facelift z e34,tudíž novější hlava motoru a čerpadlo z přepadem dozadu(plyn elektromagnet,ne potenciometr),motorová eletrika bez váhy vzduchu,hliníkový sání,ale turbo je mitsubishi jako v bmw e39,e34 měla garret a ten do P38 myslím nedávaly,jenom jsem mu posunul na tyčce o 4 otáčky závitu,odpouštění,takže výce tlačí,Když je turbo v dobré kondici,bohatě to stačí,protože když mu naložím víc,tak to schazuje jednotka.Intercooler je v nárazníku upraven z e39 3,0d.dole víc ochladí,protože za sebou nemá vřelej vodní chladič,a je delší vedení,ten vodní z bmw není až dolu,a maskou jde víc vzduchu na vodní chladič.Na volnoběh,má čerpadlo dávku nafty posunutou tuším z 3mg asi na 6,potom chip z ebay z anglie 130kw podle stavu motoru,ten je překroužkovanej atd.Ono z toho tds jde dostat mnohem víc,ale já potřebuju aby to něco vydrželo,takhle to stačí a jezdí to hezky
Sent from my iPhone using Tapatalk