Myso,Alberth má někdo z vás otáčkoměr?Já jsem přídavku 1.2 dal do 90tky 300tovky a jsem na vážkách ,jestli to nevrátit.Ten výkon klesl hodně.Hlavně při rozjezdu"nově postavené auto,užovky, váha 1740kg,motor 100pro sav".Předtím to trhalo při rozjezdu asfalt
![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.Hluk sice poklesl,ale otázka je jestli raději výkon,nebo pár db dolů.Po dálnici nejezdím,pouze okrsky a v rychlostech,kterých se pohybuji,ten rozdíl hluku není velký"nejsem závodník,kochám se krajinou".Na spotřebu nevěřím,že to bude mít vliv,protože s 1,4 jsem lechtal plyn,teď musím přišlapávat daleko víc.Takže proč tu 1.2 trpět mně napadá jen ve spojitosti s otáčkami motoru.Proto se ptám na ten otáčkoměr.Zajíme mně otáčky tak max.do 100km rychlosti.Těch 500 pokles je nějak odměřených.Když to vezmu selským rozumem.Tak když mám 1.4 tak rychleji přeřadím,nemusím tak rozjíždět auto jak při 1.2 a hlavně nemusím furt řadit po městě jak s 1.2.Nezdá se mi ,že by ten rozdíl byl stále 500ot. na motoru.Jasně ve 100 po rovině to bude určitě. A poslední věc.jak vyřešit u 1.2 náhon na bovden rychloměr ve Al skříní?1.2 má na plastovém ozub. kolečku víc zubů,ale nejde použít,protože do ní nejde nasunout bovden"čtyřhraná díra je menší" no a když necháš z 1.4 aby to pasovalo,tak je zkreslení v 50km/h +6 v 90+10.Jak jste řeší,neřešili
![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
tohle?Koukal jsem,že jdou náhony tachometru koupit podle barviček modrá 20zubů,zelená 21 zubů,žlutá 22 zubů,černá 23 zubů,ale nikde není jak velká je vnitřní díra.A má těch přídavek více a1.4 ky všechny modré a 1.2ky všechny černé"nebo naopak teď nevím"A zbrušovat čtyřhran v bovdenu se mi nechce,když možná půjdu zpět na 1.4.
Dík za reakci