 
 K

Moderátor: Miky_CZ
 
 
 
  
 

ten siel krasne! imho este trochu skusenosti a moze sa pozerat po beduinovi...
podobne pocity... arthur to umí nejen za volantem, ale i ta propagace je potřeba..visby píše: 23 led 2018 11:20ten siel krasne! imho este trochu skusenosti a moze sa pozerat po beduinovi...
mna potesil artur ardavichus, siel na hyenu a bolo to z toho krasne 4te miesto. Plus mal z kazdej etapy dokonale videa;-)
 
   - předváděli skvělé výkony. Jestli jsem minulý i předminulý ročník považoval u Buggyry za mírné zklamání, tak letos to byl docela propadák, což nezachrání ani výborný výkon Šoltyse v roli nováčka (výbornou volbou bylo i posadit mu do kabiny Kalinu). Co dodat ke Kolomajzovým posledním třem Dakarům? Rychlost má na špičku, ale pořád se zdá, jako by Buggyra nedokázala postavit auto, které takovou střelbu vydrží. Škoda. U Lopraise jsem po Silk Way trochu čekal, že to dopadne takhle, jenom jsem si myslel, že to přijde později. Škoda, protože ta karikatura náklaďáku, se kterou jezdí, je tak srandovní, až je docela pěkná a Aleš sám mi připadá, že mediálně rok od roku moudří a vystupuje docela sympaticky. Jinak ho pořád považuju za jednoho z nejlepších šoférů dakarských kamiónů. Škoda také Mammoet Renaultů ze Židovic, Martin Van Den Brink je rychlý, ale zdá se, že motory Maria Kresse to nevydrží. Štve mě, že jakkoli se Zíta zlepšil (nebo jsme si zvykli?), pořád ignoruje, že nejen jezdec stojí za zmínku, ale i lidé, co auta vymysleli a postavili a stálo by tedy za to občas říct, že nejen palubní mechanik byl u Van Den Brinka Čech, ale že celé auto je české.
  - předváděli skvělé výkony. Jestli jsem minulý i předminulý ročník považoval u Buggyry za mírné zklamání, tak letos to byl docela propadák, což nezachrání ani výborný výkon Šoltyse v roli nováčka (výbornou volbou bylo i posadit mu do kabiny Kalinu). Co dodat ke Kolomajzovým posledním třem Dakarům? Rychlost má na špičku, ale pořád se zdá, jako by Buggyra nedokázala postavit auto, které takovou střelbu vydrží. Škoda. U Lopraise jsem po Silk Way trochu čekal, že to dopadne takhle, jenom jsem si myslel, že to přijde později. Škoda, protože ta karikatura náklaďáku, se kterou jezdí, je tak srandovní, až je docela pěkná a Aleš sám mi připadá, že mediálně rok od roku moudří a vystupuje docela sympaticky. Jinak ho pořád považuju za jednoho z nejlepších šoférů dakarských kamiónů. Škoda také Mammoet Renaultů ze Židovic, Martin Van Den Brink je rychlý, ale zdá se, že motory Maria Kresse to nevydrží. Štve mě, že jakkoli se Zíta zlepšil (nebo jsme si zvykli?), pořád ignoruje, že nejen jezdec stojí za zmínku, ale i lidé, co auta vymysleli a postavili a stálo by tedy za to občas říct, že nejen palubní mechanik byl u Van Den Brinka Čech, ale že celé auto je české.  
   
   
   
   
   , Tomáš Tomeček a jeho sólo jízda (bez navigátora a mechanika v posádce) v Tatře, která je nejen 100%, tedy včetně motoru, ale je to jeden z mála opravdových náklaďáků, který má korbu a ledacos by i uvezl:
 , Tomáš Tomeček a jeho sólo jízda (bez navigátora a mechanika v posádce) v Tatře, která je nejen 100%, tedy včetně motoru, ale je to jeden z mála opravdových náklaďáků, který má korbu a ledacos by i uvezl:   
   
   
   
   
   . Účast De Rooye na AER:
 . Účast De Rooye na AER:   
   
   
   . Škoda, že nestartoval nikdo z našich v autech.
 . Škoda, že nestartoval nikdo z našich v autech.