
http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php? ... 2008061801
http://www.svarbazar.cz/phprs/zobrobr.p ... a%20WELDOX.
Moderátor: Acon
To je docela zajímavý nápad - sice na Defíka nárazník mám, ale pokud by jsi do toho doopravdy šel, tak předpokládám vypálit na laseru a naohýbat, tak dva kusy by asi vycházeli lépe než jeden. A jak píšeš, je to o váze. Tu dělenou šroubovanost bych zase tak za zásadní výhodu nepovažoval, podle mě to díky tomu musí být o kus těžší. A že by kvůli tomu byly snadnější opravy bych si taky nebyl moc jistej - když se do toho rohu něco opře, tak ho to nejspíš zkroutí a ohne a buďto to utrhne šrouby, nebo se zkroutí i ten střední díl, a potom se musí opravit rovnou dva díly.JSK píše: 04 lis 2017 16:29 Hardox je otěruvzdorný, Weldox je pevnostní a Armex je na pancéřování. Hardox s vyšší tvrdostí jak 400 (je to i součást jeho značení) se velmi špatně ohýbá (praská), nejvhodnější z těchto materiálů je Weldox (vyrábí se z toho např jeřáby). Celková pevnost nárazníku je dána nejen materiálem (síla materiálu, pevnost v tahu a další), ale tvarem a vhodně umístěnými výztuhami. Já se teď snažím připravit si podklady pro výrobu obdoby defičího nárazníku ve stylu Equipe (má ho na bílém Defíku Victom), ale zdá se mi ta moje konstrukce pořád moc těžká. Líbí se mi na něm to, že je sešroubovaný z více dílů (snadnější opravy), pohledově zakrývá naviják i vzhled.
Equipe_DSC_5252_3_4_tonemapped-400x267.jpg