Ja ju davam ked vyhodnotim teren ako "vhodny". Rovna sotolinova cesta pri "kochacom" tempe je "vhodny" teren. Naproti tomu, prudke vyjazdy, prekrizenia, bahno, prudke zjazdy, ale aj rychla "santiaca" jazda po sotolinke...to su idealne podmienky pre uzavierku
Už se někomu povedlo tohle...?
Moderátor: Miky_CZ
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
nemal by si ju pouzivat na tvrdom suchom podklade, kde kolesa nepodhrabnu (asfalt/beton). Vlastne aj ucitis, ze auto sa brani zatoceniu.
Ja ju davam ked vyhodnotim teren ako "vhodny". Rovna sotolinova cesta pri "kochacom" tempe je "vhodny" teren. Naproti tomu, prudke vyjazdy, prekrizenia, bahno, prudke zjazdy, ale aj rychla "santiaca" jazda po sotolinke...to su idealne podmienky pre uzavierku
Ja ju davam ked vyhodnotim teren ako "vhodny". Rovna sotolinova cesta pri "kochacom" tempe je "vhodny" teren. Naproti tomu, prudke vyjazdy, prekrizenia, bahno, prudke zjazdy, ale aj rychla "santiaca" jazda po sotolinke...to su idealne podmienky pre uzavierku
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
MadTom
- Příspěvky: 15319
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
U D2 to mám jednoduché - jak na mě začne blikat TC, tak to už většinou má smysl, protože něco prokluzuje, a trakční schopnosti se tím výrazně zlepší. Jinak jak píše Teslo, když jedu na kochačku, tak není důvod, naopak při rychlejších jízdě po šotolině v Albánii to furt mělo snahu hrabat, tak jsem tam tu uzávěrku dal a výsledek byl, že to krásně jelo a po 300km takové rychlejší jízdy umřela hardyspojka, protože jak se to mělo snahu šprajcovat, tak ona byla ten nejslabší článek. Ale jelo se s tím pěkně. 
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
Keď vám tuto debatu objaví Karel
to bude sofistikovaná odpoveď (podla toho čo si pamätám z rohovoru s ním). On to asi rieši najjednoduchšie 
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6546
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
jasně všechny diffy zavařit natvrdo a pro přesuny po silnicich vyndat jednu nebo dve poloosy 
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
Tak to jste klucí napsali hezky, ted vážně beru si z toho ponaučení, opravdu.
Ponaučení pro mě hrabe ti auto bez uzávěrky, bude tě to stát 10tis
A ted klucí jedno video do pranice, Jak je možné že to ten Renč vydrží a můj ne vím to zkoušel jsem to.
https://www.youtube.com/watch?v=gWw13Ta06JQ
Ponaučení pro mě hrabe ti auto bez uzávěrky, bude tě to stát 10tis
A ted klucí jedno video do pranice, Jak je možné že to ten Renč vydrží a můj ne vím to zkoušel jsem to.
https://www.youtube.com/watch?v=gWw13Ta06JQ
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6546
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
tak treba cas 4:54 je krasne videt, jak si zabrzdi leve zadni a vsema ostatnima se kolem neho otoci , vpodstate na miste, do bez brzdy na kazde kolo (nebo kazde zadni kolo pro zacatek) neudelas.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6546
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
ted koukam, ze je cele to video o tom samem, a je to navic aj v popisku videa.
- VencaZE
- Příspěvky: 3619
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
Je to profi tým. Nevíš čím to má jak vybavený a kolik to stálo. Ani se po závodu nepochlubí kolik stály opravy.
To s tou brzdou jsem ti říkal taky. "Vidíte, už si toho také všiml!"
To s tou brzdou jsem ti říkal taky. "Vidíte, už si toho také všiml!"
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
No zkoušel jsem ho točit na tom lede jak on chvíli to celkem šlo a pak víme co se stalo...
Takže v popisku videa je popsané co a jak je na autě? Jediné co tam přečtu je že motor je 4,2
Takže v popisku videa je popsané co a jak je na autě? Jediné co tam přečtu je že motor je 4,2
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
https://www.youtube.com/watch?v=-l1LDSQhdGw tady mi přijde že dělá co jsem zkusil já- vyndá užávěrku zatáhne ručku dá redukovanou 1 zapne přední špéru a už se točí jak na kolotoči... Jen stím rozdílem že jemu to vydrželo a mě ne 
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
ako pise VencaZE. Nevieme ako to ma upravene (okrem pevnostnych poloosi, klbov, diferakov, pravdepodobne aj kotucova rucna brzda, alebo kazde koleso brzdene samostatne...)...aaale 1, kratkodobe pouzitie 2, nizke otacky
Tiez pouzivam "trik" s rucnou brzdou a zatial drzi...ale viem a ratam s tym, ze tak sa to pouzivat nema a naveky to nevydrzi. Takze ked to rupne, tak sice budem nadavat (a poriadne
), ale nie preto, ze sa to pokazilo (pretoze to trapim vedome), ale preto, ze sa to pokazilo v tu najnevhodnejsiu chvilu 
Tiez pouzivam "trik" s rucnou brzdou a zatial drzi...ale viem a ratam s tym, ze tak sa to pouzivat nema a naveky to nevydrzi. Takze ked to rupne, tak sice budem nadavat (a poriadne
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
V některých záběrech (0:52) je hezky vidět, že při otáčení jsou bloknutá obě zadní kola. Takže to vypadá na klasický trik s otevřenou mezinápravou a ručkou. Vpředu jsou vidět pevnostní unašeče, takže minimálně co se týká poloos, půjde o upravené auto, což je předpokládatelné.
Jinak moc pěkné videjko...
Jinak moc pěkné videjko...
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
Tak ty to takhle trápíš vědomě a Range drží, já ho vemu jednou na led a řeknu si zkusím to tedy taky. Otevřená uzávěra, redukce, za jedna, ručka na doraz pustím spojku joo funguje jedna otočka druhá otočka najednou škub auto jede a tak to nechám bejt ručka má už dost, no a měl dost mezinápravoví dif.teslo píše:ako pise VencaZE. Nevieme ako to ma upravene (okrem pevnostnych poloosi, klbov, diferakov, pravdepodobne aj kotucova rucna brzda, alebo kazde koleso brzdene samostatne...)...aaale 1, kratkodobe pouzitie 2, nizke otacky
Tiez pouzivam "trik" s rucnou brzdou a zatial drzi...ale viem a ratam s tym, ze tak sa to pouzivat nema a naveky to nevydrzi. Takze ked to rupne, tak sice budem nadavat (a poriadne), ale nie preto, ze sa to pokazilo (pretoze to trapim vedome), ale preto, ze sa to pokazilo v tu najnevhodnejsiu chvilu
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
Udrzbe auta venujem viac casu ako jazdeniu. Je to pre mna taka psychohygiena 
Priznam sa, ze kolecka na lade so zatiahnutou rucnou som nerobil. To by som vyhodnotil ozaj ako velke riziko. Ale vela krat som to pouzil podobne ako chlapici v tych videach, alebo pri vyjazde z kolaji a pod...ale vzdy kratkodobo a relativne pomaly (ziadna soda, kamene odstrelene 20m daleko a tocenie sa ako na kolotoci). Jediny krat co som musel hrabat dlhsie bolo pred vela rokmi v Mohelnici, kde bola pekna sutaz "razitkovana". Bohuzial razitka na snurkach chlapi nastavili pre seriove auta, takze ked som prisiel k razitku z ktorej kolvek strany, tak mu chybalo este 15 cm, aby dociahlo na kontrolny stitok. Vtedy som sa zamerne zakopaval, ale nebol som tomu vobec rad a hrabal iba s miernym plnynom a s prestavkami.
Vo vseobecnosti plati, ze frezovanie cez otvoreny diferak (akykolvek) nieje dobry napad. Kolecka v diferaku su urcene na diferencovanie prejdenej vzdialenosti kolies pri zatacani. Ked jedno koleso stoji, tak je vsetka sila prenesena na volne koleso a tie malicke planetky bez lozisk sa tocia ako v mixery. Jedine co ich chrani pred zadrenim je vrstva oleja, ktora sa ale vysokymi otackami rychlo zotrie a urobi to bum:)
Priznam sa, ze kolecka na lade so zatiahnutou rucnou som nerobil. To by som vyhodnotil ozaj ako velke riziko. Ale vela krat som to pouzil podobne ako chlapici v tych videach, alebo pri vyjazde z kolaji a pod...ale vzdy kratkodobo a relativne pomaly (ziadna soda, kamene odstrelene 20m daleko a tocenie sa ako na kolotoci). Jediny krat co som musel hrabat dlhsie bolo pred vela rokmi v Mohelnici, kde bola pekna sutaz "razitkovana". Bohuzial razitka na snurkach chlapi nastavili pre seriove auta, takze ked som prisiel k razitku z ktorej kolvek strany, tak mu chybalo este 15 cm, aby dociahlo na kontrolny stitok. Vtedy som sa zamerne zakopaval, ale nebol som tomu vobec rad a hrabal iba s miernym plnynom a s prestavkami.
Vo vseobecnosti plati, ze frezovanie cez otvoreny diferak (akykolvek) nieje dobry napad. Kolecka v diferaku su urcene na diferencovanie prejdenej vzdialenosti kolies pri zatacani. Ked jedno koleso stoji, tak je vsetka sila prenesena na volne koleso a tie malicke planetky bez lozisk sa tocia ako v mixery. Jedine co ich chrani pred zadrenim je vrstva oleja, ktora sa ale vysokymi otackami rychlo zotrie a urobi to bum:)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6546
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
Já vidim u popisku videa toto: Have independent brakes to lock the wheel so we can make rotations.
Tomu rozumim, tak ze zastavuje jen jedno kolo.
Tomu rozumim, tak ze zastavuje jen jedno kolo.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
Tenhle system s pridanou hydraulikou (brzda z rallye) pouzivaj kaskaderi u filmu. Naposled jsem to videl na GR,delali s tim strasny veci. Cena tusim kolem 15tsc.
H
H
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
Teslo ted ruku na srdce opravdu jsem tam měl redukci a stupen 1 a tak 1500-2000 ot/min ale jak dlouho to nedokážu říct...
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
"fiddle brakes" tzv. smerove brzdy su v zavodnom svete relativne bezne. V polici v garazi ich dokonca mame, ale ako kopec inych veci, zatial nebol casopriestor ich namontovat
Je to efektivnejsie ako rucna bzrda. Na zaciatku videa je vidno ako mu stoji iba jedno koleso. V inych pripdoch mu stoja obe zadne, tzn. bud zabrzdil obe kolesa, alebo brzdi rucnou, alebo ma zapnutu uzavierku, alebo mu uzavierka nevypla.
efekt je vsak stale rovnaky...otoci sa skoro namieste a hlavne bez cuvania, za ktore by mal trestne body 
Mara, to nebolo spochybnenie, ale moja obhajoba preco sa mi to este nerozpadlo
Som v podstate predposraty jazdec, ktory sa niekedy privelmi zamysla nad tym co robim a tym sa stavam ovela opatrnejsim. Suvisi to aj s tym, ze som stihol dodrbal hadam vsetko co sa dalo a viem co je za tym, dat to opat dokopy. Takze kalkulujem kolko energie, casu a penazi ma to bude stat, ked to poseriem
To vsak neznamena, ze sa mi kone obcas nesplasia

Mara, to nebolo spochybnenie, ale moja obhajoba preco sa mi to este nerozpadlo
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Už se někomu povedlo tohle...?
teslo píše:"fiddle brakes" tzv. smerove brzdy su v zavodnom svete relativne bezne. V polici v garazi ich dokonca mame, ale ako kopec inych veci, zatial nebol casopriestor ich namontovatJe to efektivnejsie ako rucna bzrda. Na zaciatku videa je vidno ako mu stoji iba jedno koleso. V inych pripdoch mu stoja obe zadne, tzn. bud zabrzdil obe kolesa, alebo brzdi rucnou, alebo ma zapnutu uzavierku, alebo mu uzavierka nevypla.
efekt je vsak stale rovnaky...otoci sa skoro namieste a hlavne bez cuvania, za ktore by mal trestne body
Mara, to nebolo spochybnenie, ale moja obhajoba preco sa mi to este nerozpadloSom v podstate predposraty jazdec, ktory sa niekedy privelmi zamysla nad tym co robim a tym sa stavam ovela opatrnejsim. Suvisi to aj s tym, ze som stihol dodrbal hadam vsetko co sa dalo a viem co je za tym, dat to opat dokopy. Takze kalkulujem kolko energie, casu a penazi ma to bude stat, ked to poseriem
To vsak neznamena, ze sa mi kone obcas nesplasia
![]()
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...