Zkurveny lendrouvry :-(

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#661 Příspěvek od Miky_CZ » 29 led 2016 18:08

tak si tak dneska prijedu p38 domu, vystoupim a citim smrad jak kdyz se neco pali....
leve zadni kolo uplne horke, vzhledem k tomu, ze brzdy jsem mel pred par mesici rozebrane, probehla kontrola, odrezovani a rozhybani tak to typuju spis na lozisko :head

ale lozisko by zas asi hucelo, coz se nedeje

a ted s anginou a antibiotiky se mi to taky resit nechce :head
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#662 Příspěvek od DanoDEF » 29 led 2016 18:30

Miky neprispievas do tejto temy nejak casto?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#663 Příspěvek od Miky_CZ » 29 led 2016 18:34

DanoDEF píše:Miky neprispievas do tejto temy nejak casto?
jako kdybych za to mohl :-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
radekd
Příspěvky: 305
Registrován: 01 pro 2013 12:50
tel.: 608337230
auto: DII 2x 01 04, D4
Bydliště: Pec pod Sněžkou

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#664 Příspěvek od radekd » 29 led 2016 19:37

Miky_CZ píše:
DanoDEF píše:Miky neprispievas do tejto temy nejak casto?
jako kdybych za to mohl :-(
....to známe všichni, je to jen vzájemná láska, která nesmí vyprchat :mrgreen:
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz

Uživatelský avatar
Franta D1
Příspěvky: 1290
Registrován: 22 lis 2012 21:43
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#665 Příspěvek od Franta D1 » 29 led 2016 20:07

Já sem moc nepřispívám do tohoto téma páč pořád jezdím a jezdím a ...... jezdím a tudíž nestíhám ani sem přispívat.
:Pohoda:
Ale dnes jsem pořídil špéru a tak třeba taky přispěju, ale to nebude autem, ale tim mezikusem u volantu :ty jeden...:

MadTom
Příspěvky: 15246
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#666 Příspěvek od MadTom » 31 led 2016 17:13

Tak u mě už taky - sednu do 130ky otočím klíčkem a slyším pouze cvaknutí. Dřevěná diagnostika startéru násadou od koštěte nepomohla. Takže zrušit práci a místo toho se zanořit pod auto. Startér ven, rozebrat, kontakty na cívce jsou sice vypálené a budou chtít vyměnit, ale není to ještě nic hrozného. Složit, zkouška na stole a nic. A nic ani když jsem pustil šťávu přímo na rotor. Takže v cívce problém nebyl. Sundat kryt uhlíků - vypadají skoro nejeté. Lehce vyčistit drážky v kolektoru. A potom jsem si všimnul, že držák uhlíků je na 4 místech opálený pěkně do hloubky. V těchto místech se tento držák dotéká víčka a tento dotyk slouží zároveň jako připojení mínusu na uhlíky. A ono to moc nekontaktovalo. Lehké oškrabání a složení a točí se. Znovu rozborka, malou bruskou srovnat vypálené části víčka a očistit dosedací plochy držáku uhlíků a je provizorně opraveno. A mohu shánět druhý startér.
Co se nepodařilo byla zpětná aplikace horní matky, co drží startér, asi to vážně chce 3/8 golu. No a jak všichni píšou, že matka je na 15mm klíč, tak moje byla na 16mm klíč. Na rozdíl od špatných kontaktů, které jsem na D2 měnil před pár lety, a ty se projevovaly neochotou startovat, ale nakonec to vždycky nastartovalo, tohle se projevilo jednou včera, kdy jsem startoval nadvakrát a potom už naprosto nic. Nekontaktovalo to tam už déle, protože startér se choval, jako když nemá sílu. Teď to vypadá, jako by chtěl zpod kapoty utéct i s motorem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#667 Příspěvek od Balú » 31 led 2016 17:50

tie tvoje landrovery si nemohli najst nikoho lepsieho ako si ty :grin: ,ony uz hadam na tebe vyskusali vsetko za tie roky ,ako som to tu priebezne cital :yx ...este stastie ze ta to bavi sa v tom rypat a si tvrdohlavejsi ako ony ....a z diagnostikou,vysledkom,riesenim a radou sa vzdy rad podelis :yes

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6538
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#668 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 31 led 2016 18:08

Počítám, žes tam tu horní matku nevracel. Co drží na třech, bude určitě držet i na dvou :rock
MadTom píše:Tak u mě už taky - sednu do 130ky otočím klíčkem a slyším pouze cvaknutí. Dřevěná diagnostika startéru násadou od koštěte nepomohla. Takže zrušit práci a místo toho se zanořit pod auto. Startér ven, rozebrat, kontakty na cívce jsou sice vypálené a budou chtít vyměnit, ale není to ještě nic hrozného. Složit, zkouška na stole a nic. A nic ani když jsem pustil šťávu přímo na rotor. Takže v cívce problém nebyl. Sundat kryt uhlíků - vypadají skoro nejeté. Lehce vyčistit drážky v kolektoru. A potom jsem si všimnul, že držák uhlíků je na 4 místech opálený pěkně do hloubky. V těchto místech se tento držák dotéká víčka a tento dotyk slouží zároveň jako připojení mínusu na uhlíky. A ono to moc nekontaktovalo. Lehké oškrabání a složení a točí se. Znovu rozborka, malou bruskou srovnat vypálené části víčka a očistit dosedací plochy držáku uhlíků a je provizorně opraveno. A mohu shánět druhý startér.
Co se nepodařilo byla zpětná aplikace horní matky, co drží startér, asi to vážně chce 3/8 golu. No a jak všichni píšou, že matka je na 15mm klíč, tak moje byla na 16mm klíč. Na rozdíl od špatných kontaktů, které jsem na D2 měnil před pár lety, a ty se projevovaly neochotou startovat, ale nakonec to vždycky nastartovalo, tohle se projevilo jednou včera, kdy jsem startoval nadvakrát a potom už naprosto nic. Nekontaktovalo to tam už déle, protože startér se choval, jako když nemá sílu. Teď to vypadá, jako by chtěl zpod kapoty utéct i s motorem.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

MadTom
Příspěvky: 15246
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#669 Příspěvek od MadTom » 31 led 2016 18:32

Já jsem jí vrátit chtěl. Čestně. Ale u svých rukou zvládám pouze dvojitou zalomeninu a zde je potřeba alespoň trojitá. Chvilku to bude muset zůstat na dvou. Když jsem na D2 měnil kontakty ve startéru, tak se mi ho vůbec nepodařilo vyndat - tu horní matici jsem tehdy nebyl schopnej povolit. Tak jsem to udělal na autě. A už 5 let to v pohodě funguje. Takže teď to byl jednoznačně pokrok. To že to funguje mi dává čas sehnat lepší nářadí. Protože mě ta chybějící matice prostě irituje. :mrgreen: Teda na rozdíl od těch ostatních věcí, co na tom autě chybí. :Pohoda:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#670 Příspěvek od azni » 31 led 2016 18:59

Hmm, starter jsem si cvicne kompletne zgeneralkoval tenhle tyden (taky odesel nejdriv spinac), ale v te spouste zavad co tohle auto ma jsem to povazoval uz jen za malickost... :( Horni matku jsem mel taky 15 a dal jsem ji tam zepredu golou s nastavci a kloubkem (cert vem tohi, kdo vymyslel vedeni tyce rizeni a stabilizatoru)...
Dalsi drobnosti je, ze jak klesly teploty pod nulu, skvici nejaka kladka a neblikaji blinkry...peklo...

Uz jsem toho povymenoval tolik, ze to auto snad nemuzu ani prodat, to se mi nikdy nevrati... leda kdyby nekdo nabidnul dlouhy Pajero 3,5 , Toyotu LC nebo 3l hiluxe... ;)
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#671 Příspěvek od DanoDEF » 01 úno 2016 08:18

MadTom píše:Tak u mě už taky - sednu do 130ky otočím klíčkem a slyším pouze cvaknutí.
... tak si to tu vcera vecer citam a dnes rano cvak, cvak, vrrr :mrgreen:
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 15246
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#672 Příspěvek od MadTom » 01 úno 2016 08:37

U mě se vrr nekonalo. Doporučuju řešit, jestli budeš mít taky vypálenej držák uhlíků, tak se to bude blbě opravovat, když se to nechá vypálit moc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#673 Příspěvek od DanoDEF » 01 úno 2016 08:47

MadTom píše:U mě se vrr nekonalo. Doporučuju řešit, jestli budeš mít taky vypálenej držák uhlíků, tak se to bude blbě opravovat, když se to nechá vypálit moc.
... nie nic riesit nebudem alternator je po repase kontaktov a vzdy po nejakej dlhej dobe to urobi a potom je dlho klud. Jedine, ze by sa to opakovalo castejsie. Nahradny startej je pripraveny.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#674 Příspěvek od Miky_CZ » 01 úno 2016 09:28

tak u me to vypada na nevracejici se brzdu, pistek jsem rozhybal ale nevypadal ze je nak zarezly, spise to typuju na spatnou brzdovou hadici
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 15246
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#675 Příspěvek od MadTom » 01 úno 2016 11:45

DanoDEF píše:
MadTom píše:U mě se vrr nekonalo. Doporučuju řešit, jestli budeš mít taky vypálenej držák uhlíků, tak se to bude blbě opravovat, když se to nechá vypálit moc.
... nie nic riesit nebudem alternator je po repase kontaktov a vzdy po nejakej dlhej dobe to urobi a potom je dlho klud. Jedine, ze by sa to opakovalo castejsie. Nahradny startej je pripraveny.
¨

Já jsem si taky nejdřív myslel, že to budou ty měděné kontakty, ale ono ne. Ono to bylo přímo u držáku uhlíků.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1703
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#676 Příspěvek od kupec18 » 05 úno 2016 14:22

Je to dobrý, mám taky Rovera, dnes jsem zlomil zadní tlumič.

Cestou z práce jsem se skočil trochu povozit, při jednom kříženi se ozvalo křup. Ted jsem to byl sundat a poodle míre koroze jsem s tím už nějaký pátek jezdil.

Navíc jsem tomu asi hodně pomohl sám, protože jsem to horní uloženi moc dotáhl navíc přidal podložku co tlačila přímo na to gumové uloženi takže se to asi nemohlo protáčet a měnit uhel když jde náprava dolu a nahou.
Přílohy
Fotografie0463.jpg
Fotografie0463.jpg (165.23 KiB) Zobrazeno 8622 x

Uživatelský avatar
pete805
Příspěvky: 362
Registrován: 13 bře 2015 15:43
tel.: +421905314815
auto: DII td5 ,P106 1,5d
Bydliště: Brezno-okolie

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#677 Příspěvek od pete805 » 27 bře 2016 10:55

Velkonocna výzdoba landroveristu :-)
Přílohy
IMG_20160312_114740.jpg
Británie měla na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolila hanbu a bude mít válku.
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)

kubavlc
Příspěvky: 139
Registrován: 27 lis 2012 16:24

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#678 Příspěvek od kubavlc » 15 dub 2016 17:03

Takže jsem si včera nahodil nové mt a jel pomoct bratrankovi do lesa vytáhnout jeho Navaru....šup šup, přední kolo vyhodilo kamen a na zadní nápravě mi to urvalo brzdovou trubku a hadicku od špery.Brzdovka chcala zdatně, ale auto překvapivě dlouho brzdilo. Tak jsem na redukci dojel do vesnice a zejtra jdem opravovat.... K...A!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO

Uživatelský avatar
Urgo
Příspěvky: 189
Registrován: 15 kvě 2011 07:30
tel.: +421917128421
auto: Disco Td5, 2003
Bydliště: Valča

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#679 Příspěvek od Urgo » 23 dub 2016 20:56

Dnes podvečer kratky presun ca 800m , vystupujem z auta, akosi vysoko... :hmm: kuknem na auto, ľavý mech na max nafuknutý, skušam nafuknuť celý zadok nereaguje... idem teda domov, nacúvam, reku skusím čidla výšky, nešlo mi to , odchádzam preč a rana ako z dela, roztrhlo mi mech :angry :angry :angry keď ide tak ide,,,, idem asi na jeden ešte teraz mi zvoní....

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1978
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#680 Příspěvek od jbizik » 23 dub 2016 22:07

Urgo píše:Dnes podvečer kratky presun ca 800m , vystupujem z auta, akosi vysoko... :hmm: kuknem na auto, ľavý mech na max nafuknutý, skušam nafuknuť celý zadok nereaguje... idem teda domov, nacúvam, reku skusím čidla výšky, nešlo mi to , odchádzam preč a rana ako z dela, roztrhlo mi mech :angry :angry :angry keď ide tak ide,,,, idem asi na jeden ešte teraz mi zvoní....
Aj-jaj-jaj..... :mrgreen: :tmi
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Odpovědět