#51
Příspěvek
od MadTom » 26 pro 2015 22:33
Na dotykáč bych se taky vykašlal, to už radši tomu přidat bluetooth a pustit to do tabletu, jako druhé ovládání - konfigurace. Sehnat dobrej dotykovej displej, kterej bude čitelnej v autě za rozsahu teplot jaké tam panují (-30 až +60 bych bral jako minimum), a bude dostupnej víc než pár měsíců vůbec není jednoduché. Řešil jsem to několikrát. Bluetooth se ti bude tvářit jako sériový port, takže by potom mohla být i jednodušší možnost počáteční konfigurace, než to honit pár tlačítkama na malém displeji.
Co se týče kompresoru - máš k dispozici informaci o jeho provozu - tedy že fouká a jak je horký? Pokud ano, dalo by se toho využít pro omezení provozu, aby jsi ho zbytečně nežhavil, a to jak od teploty, tak od času.
A druhá poznámka k automatickému rovnání auta - v D2 mám měchy jenom vzadu, ale doplnil jsem si k nim možnost ručního ovládání. Důvody byly dva - první je provozní - když někde něco umře, dá se to alespoň nějak zprovoznit, a dojet s tím někam. To funguje, v Albánii se mi auto vyfouklo do rána - asi zazlobilo čidlo, nevím. Nafouknul jsem to ručně s domů jsme v klidu dojeli. V Alpách mi prasknul měch, rezervní ležel zapomenutej doma v regále, tak jsem to pro změnu sfouknul trochu na té zdravé straně a dojeli jsme až k Eliottovi do Budějovic. Druhej důvod byl na to kempování - to se osvědčilo jenom částečně, protože když srovnám prázdné auto do roviny a potom vlezeme spát dovnitř a na střechu do stanu, tak si ten zadek stejně docela dost klesne. A protože vypínače mám nad zpětným zrcátkem, tak se doopravdy nikomu nechce to dál dofouknout. Letos v Albánii jsem se to naučil odhadnout, kolik to klesne a už to bylo v pohodě. Ty máš ale měchy všude, takže by se to mohlo chovat jinak. Chce to zkusit co nejdřív, ať víš, jak moc se musíš drbat se SW na to rovnání. Každopádně, čím rovnější místo na spaní tím lépe. A na zbytek je dorovnání měchama super.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo