Zkurveny lendrouvry :-(

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
petmic
Příspěvky: 551
Registrován: 08 říj 2012 10:49
auto: D2
Bydliště: SK

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#621 Příspěvek od petmic » 17 lis 2015 18:27

MadTom píše:Budík podle mě chodí správně, pouze jsou hodnoty řídící jednotkou filtrované proti špičkám a rychlým změnám, které tam z principu nemohou nastat. Stačí si dál místo čidla proměnnej odpor, připojit diagnostiku a koukat na to co si myslí řídící jednotka motoru a co to ukazuje na palubce.
skusal si to tak s tym odporom? ja som myslel ze ECU posiela tepotu spravne a filtruje to az budik.
if it ain't broke, don't fix it

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#622 Příspěvek od Steve » 17 lis 2015 20:25

boberko píše:
visby píše:...............
A preto ak by bola možnosť kúpiť fungel nový discovery 2 okamžite beriem úver , zakladám chalupu a kupujem ho.
Mě by se asi zamlouval podvozek z D-I s třístovkou a na tom kastle z D.II :nod
Sakra - nemohl by někdo dělat druhovýrobu D.I nebo D.II? :D

Mimochodem - tak nějak bývám neklidný, jestli dojedu tam kam jedu...tedy bez komplikací a poruch :wring
Discovery je životní styl.

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#623 Příspěvek od azni » 17 lis 2015 22:41

Steve píše:
boberko píše:
Mě by se asi zamlouval podvozek z D-I s třístovkou a na tom kastle z D.II :nod
Sakra - nemohl by někdo dělat druhovýrobu D.I nebo D.II? :D

Mimochodem - tak nějak bývám neklidný, jestli dojedu tam kam jedu...tedy bez komplikací a poruch :wring

Ta posledni veta presne vystihuje i muj soucastny stav mysli...

/ Osobne by se mi libil D ll ale s agregaty z Pajera 2,8 - jen to nejak s tema japoncema dohodnout... ;) /
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 453
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#624 Příspěvek od Piskot » 17 lis 2015 23:06

Steve píše:
boberko píše:
Mě by se asi zamlouval podvozek z D-I s třístovkou a na tom kastle z D.II :nod
Sakra - nemohl by někdo dělat druhovýrobu D.I nebo D.II? :D

Mimochodem - tak nějak bývám neklidný, jestli dojedu tam kam jedu...tedy bez komplikací a poruch :wring
Takovou tady pred casem predelaval a nasledne prodaval Eliot, byla to tusim DII s motorem 300 tdi a automatem.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

Uživatelský avatar
čuník
Příspěvky: 247
Registrován: 29 říj 2013 20:37

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#625 Příspěvek od čuník » 18 lis 2015 06:29

MadTom píše:Měřák spolehlivý je, v tom není problém. Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka, aby ji člověk nepřehlédnul.
tak nevím každý.,tady píše něco jinýho... no je potřeba se asi smířit s tím ,že u těchto ojetin, které jsou sofistik. prošpikované elektronikou se nedá věřit ničemu ,a dát to do special. servisu?, -tak se nedoplatíš...

no jestli pomůže čidlo expanze tak o tom silně pochybuji, protože provozní teplota motoru jakožto jeden z nejdůležitějších udaju -/vedle tl.oleje a otáček/ o provozu motoru a měla být proto k dispozici on line a nikoliv se zpožděním , až se vyvaří voda v exp. nádržce. To už je pro motor pozdě .
Pravdou je že teplotu motoru začátečníci i pokročilý prakticky nesledují, tak že jakákoli kontrolka, která by upoznila že se něco děje by pomohla.

no tím externím budíkem jsem nemyslel další voltmetr nebo co to je , ale starý dobrý teploměr viz obr.
teploměr.jpg
teploměr.jpg (9.28 KiB) Zobrazeno 11010 x
Defender ? For heaven´s sake, not on your life!

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6538
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#626 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 18 lis 2015 10:53

čuníku, čidlo do expanzky neměl bejt teploměr, ale hlídač hladiny, to jen pro upřesnění.
Jo a taky mi začla na D2 mizet voda, dám tomu chvilku sledování - ale zima na krku a jestli tam budu lejt furt čistou vodu nakonec trhnu pumpu jako na defu :think ...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
čuník
Příspěvky: 247
Registrován: 29 říj 2013 20:37

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#627 Příspěvek od čuník » 18 lis 2015 11:29

je třeba si to přečíst celý :grin: "Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka,....."
Defender ? For heaven´s sake, not on your life!

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#628 Příspěvek od Steve » 18 lis 2015 18:05

čuník píše:
MadTom píše:Měřák spolehlivý je, v tom není problém. Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka, aby ji člověk nepřehlédnul.
tak nevím každý.,tady píše něco jinýho... no je potřeba se asi smířit s tím ,že u těchto ojetin, které jsou sofistik. prošpikované elektronikou se nedá věřit ničemu ,a dát to do special. servisu?, -tak se nedoplatíš...

no jestli pomůže čidlo expanze tak o tom silně pochybuji, protože provozní teplota motoru jakožto jeden z nejdůležitějších udaju -/vedle tl.oleje a otáček/ o provozu motoru a měla být proto k dispozici on line a nikoliv se zpožděním , až se vyvaří voda v exp. nádržce. To už je pro motor pozdě .
Pravdou je že teplotu motoru začátečníci i pokročilý prakticky nesledují, tak že jakákoli kontrolka, která by upoznila že se něco děje by pomohla.

no tím externím budíkem jsem nemyslel další voltmetr nebo co to je , ale starý dobrý teploměr viz obr.
teploměr.jpg
Bráno doslova, teplota motoru je nepodstatná, na různých místech bloku různá :D
Předpokládám, že jsi měl na mysli teploměr chladící kapaliny :mrk

No ale...pamatuju si z jiného auta, že náběh na provozní teplotu byl celkem rychlý (jak u kterého auta a dle počasí), protože termostat byl uzavřený, samozřejmě.
Ale pokud byl problém, pak přechod z běžné provozní teploty do "červené" byl velmi rychlý.
To není chyba teploměru, ale prostě fyzikální jev. Musel by jsi vozit barel s expanzkou na pomalejší náběh teploty :mrk
A i tak se obávám, že by to nepomohlo, okolo 90°C je provozní teplota chladící kapaliny (barel bys ohříval půlden :D ) a nad stovku už "paříš", takže pak to jde rychle už z principu :mrk
Řekl bych, že žádný teploměr by ti nedal moc času na nějaké špekulace, musel bys mít extra jemný a sledovat to místo řízení, a průběžně vyhodnocovat zvýšení o stupeň dva - jestli je to pomalu jízdou, nebo jestli už vaříš a proč a pod...
A zkušenost z Lanďáka mám taky, stačila prasklá hlava motoru a dělalo to divy.
Discovery je životní styl.

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#629 Příspěvek od MOPADŽI » 01 pro 2015 11:15

čuník píše:je třeba si to přečíst celý :grin: "Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka,....."
MilošII to má u zebry a určitě ti poradí.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#630 Příspěvek od Benjamin » 01 pro 2015 11:27

habakuk píše:Tak Tomáš mě předběhl s řešením Benjamin pokud si dobře panatuji má v D2 nacpanou expansku z BMW E36 která má čidlo nízké hladiny a to jej upozorní kdyby jel bez vody a teplotu bych tak neřešil prostě budík má 4 polohy a nakonec tě upozorní :D
JJ, je to tak: download/file.php?id=58452&mode=view
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#631 Příspěvek od visby » 01 pro 2015 12:32

Benjamin píše:
habakuk píše:Tak Tomáš mě předběhl s řešením Benjamin pokud si dobře panatuji má v D2 nacpanou expansku z BMW E36 která má čidlo nízké hladiny a to jej upozorní kdyby jel bez vody a teplotu bych tak neřešil prostě budík má 4 polohy a nakonec tě upozorní :D
JJ, je to tak: download/file.php?id=58452&mode=view
to je na mna moc zlozite;-)

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7914
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#632 Příspěvek od Sláma Karel » 10 pro 2015 22:37

Kamarád Hovnivál, tady z fora, mění dalšímu kamarádovi Honzovi Smrčkovi, balonáři, co na Nově učil vzduchoplavit dalšího velkého fandu LR Aleše Vašíčka, rám na DII, aby mohl zase tahat balony.
A tohle se vyndalo. :mrgreen: Se divím, že se to auto nezlomilo. No také už to mělo z Německa dole výztuhy z pásoviny. :mrgreen:

K :dance
Přílohy
101220152799_resize.jpg
101220152799_resize.jpg (250.42 KiB) Zobrazeno 10450 x
101220152800_resize.jpg
101220152800_resize.jpg (245.9 KiB) Zobrazeno 10450 x
101220152801_resize.jpg
101220152801_resize.jpg (269.8 KiB) Zobrazeno 10450 x
101220152802_resize.jpg
101220152802_resize.jpg (270.93 KiB) Zobrazeno 10450 x
101220152798_resize.jpg
101220152798_resize.jpg (258.03 KiB) Zobrazeno 10450 x
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1978
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#633 Příspěvek od jbizik » 10 pro 2015 23:43

:shock: :shock: ...radost mat takyto odlahceny ram, urcite bola mensia spotreba :D
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2585
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#634 Příspěvek od habakuk » 11 pro 2015 08:46

Na rámu je jasně vidět, že je nutné aby z Land Rovery tekl olej část rámu kolem motoru je zdarvá zbytek bez trvalé impregnace je v šíleném stavu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6538
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#635 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 11 pro 2015 09:48

JJ, furt si říkám, že to spíš horší stav, než průměr, ale je jasné kterým směrem směřujeme všichni, někdo rychleji, někdo pomaleji - ale bohužel hláška, že dédva nehnije (oproti jedničkám, nebo japoncum) je pravda jenom, dokud se člověk nepodívá z blízka.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#636 Příspěvek od Benjamin » 12 pro 2015 13:13

No, moc pěkný :tmi Ještěže renovaci rámu už mám zase sebou, doufám, že to na nějakej ten rok ještě vydrží i při tahání :dance
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
radekd
Příspěvky: 305
Registrován: 01 pro 2013 12:50
tel.: 608337230
auto: DII 2x 01 04, D4
Bydliště: Pec pod Sněžkou

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#637 Příspěvek od radekd » 13 pro 2015 17:59

Tak dnes mi při otevírání upadli páté dveře na DII, první šel horní pant a pak spodní, při tom rezerva vzala trochu lampu a ohnul se roh dveří( víc jsem v tý tmě neviděl - raději :cry ). :head..........ale to jsou maličkosti :grin:
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#638 Příspěvek od default » 16 pro 2015 11:24

čuník píše:je třeba si to přečíst celý :grin: "Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka,....."
Já se omlouvám - ale nevím co tady řešíte...
kdysi mi praskla nějaká hadice na traktoru (taková ta od chladiče co má 4 vývody), a to tak blbě, že nebyl patrný žádný únik....
no a jednou takhle jedu z chaty někdy koncem září a večer už bylo chladno. Takže jsem si pustil topení. A ono nic... Nevadí po předešlých zkušenostech mi bylo jasné, že je málo vody v chadiči = nedoteče do topení. Takže nejbližší pumpa a koupil jsem litr destilky šoupnul to do chladiče a hurá domů. U druhé pumpy jsem koupil další a další a tak dále... celkem asi 8 litrů.
Zjevně to jezdilo celé léto bez vody.
Ručička na budíku celou dobu držela úhel 90° (bráno podle vodorovné roviny).
A ne nekontroloval jsem stav budíku (možná má nějaký omezovač nebo něco takového. Ale pokud bude společenská poptávka, tak na něj mrknu, a klidně ho mohu zkontrolovat kalibrovaným měřákem.
Jen k tomu nemám důvod - ono to jezdí i bez vody.

Někde v jakémsi extrémním expedičním návodu psali, že pokud vám zmizí voda z chladiče někde v poušti a není dostupná žádná jiná chladicí směs, má se do chladiče načůrat.
O.K.
To bych zvládnul.
Jen bych strašně rád viděl jak to vyřeší holky...
default
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#639 Příspěvek od teslo » 16 pro 2015 12:16

radekd píše:Tak dnes mi při otevírání upadli páté dveře na DII, první šel horní pant a pak spodní, při tom rezerva vzala trochu lampu a ohnul se roh dveří( víc jsem v tý tmě neviděl - raději :cry ). :head..........ale to jsou maličkosti :grin:
:lol: :lol: :lol: prepac, iba som si to predstavil :lol:
odhnilo to, alebo zlomilo?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#640 Příspěvek od RudaK » 16 pro 2015 18:05

teslo píše: :lol: :lol: :lol: prepac, iba som si to predstavil :lol: odhnilo to, alebo zlomilo?
Nejprve odhnilo a pak se to ulomilo .... :rofl
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět