skusal si to tak s tym odporom? ja som myslel ze ECU posiela tepotu spravne a filtruje to az budik.MadTom píše:Budík podle mě chodí správně, pouze jsou hodnoty řídící jednotkou filtrované proti špičkám a rychlým změnám, které tam z principu nemohou nastat. Stačí si dál místo čidla proměnnej odpor, připojit diagnostiku a koukat na to co si myslí řídící jednotka motoru a co to ukazuje na palubce.
Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
if it ain't broke, don't fix it
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Mě by se asi zamlouval podvozek z D-I s třístovkou a na tom kastle z D.IIboberko píše:visby píše:...............
A preto ak by bola možnosť kúpiť fungel nový discovery 2 okamžite beriem úver , zakladám chalupu a kupujem ho.

Sakra - nemohl by někdo dělat druhovýrobu D.I nebo D.II?

Mimochodem - tak nějak bývám neklidný, jestli dojedu tam kam jedu...tedy bez komplikací a poruch

Discovery je životní styl.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Steve píše:Mě by se asi zamlouval podvozek z D-I s třístovkou a na tom kastle z D.IIboberko píše:![]()
Sakra - nemohl by někdo dělat druhovýrobu D.I nebo D.II?![]()
Mimochodem - tak nějak bývám neklidný, jestli dojedu tam kam jedu...tedy bez komplikací a poruch
Ta posledni veta presne vystihuje i muj soucastny stav mysli...
/ Osobne by se mi libil D ll ale s agregaty z Pajera 2,8 - jen to nejak s tema japoncema dohodnout...

Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
- Piskot
- Příspěvky: 453
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Takovou tady pred casem predelaval a nasledne prodaval Eliot, byla to tusim DII s motorem 300 tdi a automatem.Steve píše:Mě by se asi zamlouval podvozek z D-I s třístovkou a na tom kastle z D.IIboberko píše:![]()
Sakra - nemohl by někdo dělat druhovýrobu D.I nebo D.II?![]()
Mimochodem - tak nějak bývám neklidný, jestli dojedu tam kam jedu...tedy bez komplikací a poruch
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
tak nevím každý.,tady píše něco jinýho... no je potřeba se asi smířit s tím ,že u těchto ojetin, které jsou sofistik. prošpikované elektronikou se nedá věřit ničemu ,a dát to do special. servisu?, -tak se nedoplatíš...MadTom píše:Měřák spolehlivý je, v tom není problém. Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka, aby ji člověk nepřehlédnul.
no jestli pomůže čidlo expanze tak o tom silně pochybuji, protože provozní teplota motoru jakožto jeden z nejdůležitějších udaju -/vedle tl.oleje a otáček/ o provozu motoru a měla být proto k dispozici on line a nikoliv se zpožděním , až se vyvaří voda v exp. nádržce. To už je pro motor pozdě .
Pravdou je že teplotu motoru začátečníci i pokročilý prakticky nesledují, tak že jakákoli kontrolka, která by upoznila že se něco děje by pomohla.
no tím externím budíkem jsem nemyslel další voltmetr nebo co to je , ale starý dobrý teploměr viz obr.
Defender ? For heaven´s sake, not on your life!
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6538
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
čuníku, čidlo do expanzky neměl bejt teploměr, ale hlídač hladiny, to jen pro upřesnění.
Jo a taky mi začla na D2 mizet voda, dám tomu chvilku sledování - ale zima na krku a jestli tam budu lejt furt čistou vodu nakonec trhnu pumpu jako na defu
...
Jo a taky mi začla na D2 mizet voda, dám tomu chvilku sledování - ale zima na krku a jestli tam budu lejt furt čistou vodu nakonec trhnu pumpu jako na defu

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
je třeba si to přečíst celý
"Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka,....."

Defender ? For heaven´s sake, not on your life!
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Bráno doslova, teplota motoru je nepodstatná, na různých místech bloku různáčuník píše:tak nevím každý.,tady píše něco jinýho... no je potřeba se asi smířit s tím ,že u těchto ojetin, které jsou sofistik. prošpikované elektronikou se nedá věřit ničemu ,a dát to do special. servisu?, -tak se nedoplatíš...MadTom píše:Měřák spolehlivý je, v tom není problém. Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka, aby ji člověk nepřehlédnul.
no jestli pomůže čidlo expanze tak o tom silně pochybuji, protože provozní teplota motoru jakožto jeden z nejdůležitějších udaju -/vedle tl.oleje a otáček/ o provozu motoru a měla být proto k dispozici on line a nikoliv se zpožděním , až se vyvaří voda v exp. nádržce. To už je pro motor pozdě .
Pravdou je že teplotu motoru začátečníci i pokročilý prakticky nesledují, tak že jakákoli kontrolka, která by upoznila že se něco děje by pomohla.
no tím externím budíkem jsem nemyslel další voltmetr nebo co to je , ale starý dobrý teploměr viz obr.

Předpokládám, že jsi měl na mysli teploměr chladící kapaliny

No ale...pamatuju si z jiného auta, že náběh na provozní teplotu byl celkem rychlý (jak u kterého auta a dle počasí), protože termostat byl uzavřený, samozřejmě.
Ale pokud byl problém, pak přechod z běžné provozní teploty do "červené" byl velmi rychlý.
To není chyba teploměru, ale prostě fyzikální jev. Musel by jsi vozit barel s expanzkou na pomalejší náběh teploty

A i tak se obávám, že by to nepomohlo, okolo 90°C je provozní teplota chladící kapaliny (barel bys ohříval půlden


Řekl bych, že žádný teploměr by ti nedal moc času na nějaké špekulace, musel bys mít extra jemný a sledovat to místo řízení, a průběžně vyhodnocovat zvýšení o stupeň dva - jestli je to pomalu jízdou, nebo jestli už vaříš a proč a pod...
A zkušenost z Lanďáka mám taky, stačila prasklá hlava motoru a dělalo to divy.
Discovery je životní styl.
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
MilošII to má u zebry a určitě ti poradí.čuník píše:je třeba si to přečíst celý"Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka,....."
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
JJ, je to tak: download/file.php?id=58452&mode=viewhabakuk píše:Tak Tomáš mě předběhl s řešením Benjamin pokud si dobře panatuji má v D2 nacpanou expansku z BMW E36 která má čidlo nízké hladiny a to jej upozorní kdyby jel bez vody a teplotu bych tak neřešil prostě budík má 4 polohy a nakonec tě upozorní
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
to je na mna moc zlozite;-)Benjamin píše:JJ, je to tak: download/file.php?id=58452&mode=viewhabakuk píše:Tak Tomáš mě předběhl s řešením Benjamin pokud si dobře panatuji má v D2 nacpanou expansku z BMW E36 která má čidlo nízké hladiny a to jej upozorní kdyby jel bez vody a teplotu bych tak neřešil prostě budík má 4 polohy a nakonec tě upozorní
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7914
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Kamarád Hovnivál, tady z fora, mění dalšímu kamarádovi Honzovi Smrčkovi, balonáři, co na Nově učil vzduchoplavit dalšího velkého fandu LR Aleše Vašíčka, rám na DII, aby mohl zase tahat balony.
A tohle se vyndalo.
Se divím, že se to auto nezlomilo. No také už to mělo z Německa dole výztuhy z pásoviny.
K
A tohle se vyndalo.


K

- Přílohy
-
- 101220152799_resize.jpg (250.42 KiB) Zobrazeno 10445 x
-
- 101220152800_resize.jpg (245.9 KiB) Zobrazeno 10445 x
-
- 101220152801_resize.jpg (269.8 KiB) Zobrazeno 10445 x
-
- 101220152802_resize.jpg (270.93 KiB) Zobrazeno 10445 x
-
- 101220152798_resize.jpg (258.03 KiB) Zobrazeno 10445 x
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- jbizik
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Zkurveny lendrouvry :-(



Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Na rámu je jasně vidět, že je nutné aby z Land Rovery tekl olej část rámu kolem motoru je zdarvá zbytek bez trvalé impregnace je v šíleném stavu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6538
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
JJ, furt si říkám, že to spíš horší stav, než průměr, ale je jasné kterým směrem směřujeme všichni, někdo rychleji, někdo pomaleji - ale bohužel hláška, že dédva nehnije (oproti jedničkám, nebo japoncum) je pravda jenom, dokud se člověk nepodívá z blízka.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No, moc pěkný
Ještěže renovaci rámu už mám zase sebou, doufám, že to na nějakej ten rok ještě vydrží i při tahání 


UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- radekd
- Příspěvky: 305
- Registrován: 01 pro 2013 12:50
- tel.: 608337230
- auto: DII 2x 01 04, D4
- Bydliště: Pec pod Sněžkou
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak dnes mi při otevírání upadli páté dveře na DII, první šel horní pant a pak spodní, při tom rezerva vzala trochu lampu a ohnul se roh dveří( víc jsem v tý tmě neviděl - raději
).
..........ale to jsou maličkosti 



Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Já se omlouvám - ale nevím co tady řešíte...čuník píše:je třeba si to přečíst celý"Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka,....."
kdysi mi praskla nějaká hadice na traktoru (taková ta od chladiče co má 4 vývody), a to tak blbě, že nebyl patrný žádný únik....
no a jednou takhle jedu z chaty někdy koncem září a večer už bylo chladno. Takže jsem si pustil topení. A ono nic... Nevadí po předešlých zkušenostech mi bylo jasné, že je málo vody v chadiči = nedoteče do topení. Takže nejbližší pumpa a koupil jsem litr destilky šoupnul to do chladiče a hurá domů. U druhé pumpy jsem koupil další a další a tak dále... celkem asi 8 litrů.
Zjevně to jezdilo celé léto bez vody.
Ručička na budíku celou dobu držela úhel 90° (bráno podle vodorovné roviny).
A ne nekontroloval jsem stav budíku (možná má nějaký omezovač nebo něco takového. Ale pokud bude společenská poptávka, tak na něj mrknu, a klidně ho mohu zkontrolovat kalibrovaným měřákem.
Jen k tomu nemám důvod - ono to jezdí i bez vody.
Někde v jakémsi extrémním expedičním návodu psali, že pokud vám zmizí voda z chladiče někde v poušti a není dostupná žádná jiná chladicí směs, má se do chladiče načůrat.
O.K.
To bych zvládnul.
Jen bych strašně rád viděl jak to vyřeší holky...
default
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
radekd píše:Tak dnes mi při otevírání upadli páté dveře na DII, první šel horní pant a pak spodní, při tom rezerva vzala trochu lampu a ohnul se roh dveří( víc jsem v tý tmě neviděl - raději).
..........ale to jsou maličkosti




odhnilo to, alebo zlomilo?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nejprve odhnilo a pak se to ulomilo ....teslo píše:![]()
![]()
prepac, iba som si to predstavil
odhnilo to, alebo zlomilo?

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "