RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
- tomashan
- Příspěvky: 578
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
no uz som zacal zhanat motorcek takze asi zavriem auto do garaze a zacnem riesit vsetko co som odkladal ...
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Tak ať se při opravách daří a vzhůru k dalším jobovkám od našich P38ičekjamalgrass píše:no uz som zacal zhanat motorcek takze asi zavriem auto do garaze a zacnem riesit vsetko co som odkladal ...

Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomashan
- Příspěvky: 578
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
no takze spravil som vypinac a startovanie sa zlepsilo ale aj tak pojde cerpadlo na repas pretoze s neho slzi nafta a potom to uz bude hadam uplne ok....takze ak nekdo chce tak tu krabicku co mi zostala predam staci napisat SZ
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
ja bejt tebou tak si tu krabicku necham u tohodle auta nikdy nevis co budes potrebovat 

- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
zitra jsem po obede s diagnostikou kolem plzne a pokracuju na ostravu. staci zavolat nebudu na netu.
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Mě to také hloupě startuje,ale vždyt ty auta máme rádi,a vždy nás něčí překvapí.Ciao Spata
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
- Dočkař
- Příspěvky: 136
- Registrován: 13 dub 2011 15:58
- tel.: 721074200
- auto: RRC 300tdi
- Bydliště: Beroun
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Dneska jsem osadil Hot fix. Startuje na drc, parádička 

Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej http://www.beleza.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ; odtahy http://www.odtahofka.cz" onclick="window.open(this.href);return false; telefon moc neberu.: 721 074 200
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej http://www.beleza.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ; odtahy http://www.odtahofka.cz" onclick="window.open(this.href);return false; telefon moc neberu.: 721 074 200
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23 kvě 2011 22:39
- tel.: 773650767
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Stříbro
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Ahoj,Kokesek píše:zitra jsem po obede s diagnostikou kolem plzne a pokracuju na ostravu. staci zavolat nebudu na netu.
Zavolal bych, ale přesně tento den (03.11.11) se mi stal osudným :'(
Valim si to z Německa s Passatem na platě, tupá ranka od motoru, servisní pruh a v hlavě už jsem sčítal částky. Stalo se mi to 150km od čáry...
Po demontáži hlavy: 2 z 12ti ventilů OK, jinak všechny rozmlácené. Samozřejmě bych musel dát nové misky, nové těsnění dříku atd... Sehnal sem kompletní makovic i za 5tis a po zabroušení na magnetu se nasadí na blok.
Příčina problému: prasklý řetěz ve 190tis km - upozorňuju poctivých!!!
Sakumprdum i s odtahem (přes známého, jinak by to bylo 2x tolik) se cena vyšplhala na neskutečných 40tis

A to jsem si chtěl koupit konečně pevn. nárazník a naviják

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
ty auta nas asi zrujnujou taky uz14 dni stojim v garazi.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
To me ani nerikej.... ja mam poctivych 240tis. zitra ficim do Bratislavy. Asi koupim retez a zase budu zavreny v garazi.
Bracha ma tak 300tis snad uz ho ma novy.
Bracha ma tak 300tis snad uz ho ma novy.
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23 kvě 2011 22:39
- tel.: 773650767
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Stříbro
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Kokesek píše:To me ani nerikej.... ja mam poctivych 240tis. zitra ficim do Bratislavy. Asi koupim retez a zase budu zavreny v garazi.
Bracha ma tak 300tis snad uz ho ma novy.
Uděláš nejlépe jak můžeš

Lepší dát teď 10tis za sadu řetězu než pak 40tis za opravu Baworáckýho agregátu....

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Kokesek píše:je to nejlepsi reseni za nejlepsi penize, vymena cerpadla nepomuze neni to totiz v tom, jde o celkove opotrebeni motoru i cerpadla starteru atd. Potrebujete akorat zlepsit startovaci podminky.....zhaveni je to nejefektivnejsi. Nebo pridat startovaci davku paliva, jde to jen u nekterych BOSCH ECU. Skoda ze to neni VW
tam dvakrat kliknu...
u vetsiny rr P38 pomuze repas starteru a vymena baterky. a kdyz ne tak to ma najeto hrubo pres trista.
dale pomuze nastavit staticky predvstrik vice na start nez na vykon. pak to trosku vice kouri a nema to tak meky chod.
ale zajimave je ze to taky nepomuze u vsech ECU motoru stejne, je tam hodne odlisnosti v zakladnich nastavenich ECU a v algoritmech. tzn. jak se jednotka chova kdyz ji chci oblbnout.
Mam odzkousene vymena cerpadla nepomohla ani prd, byt cerpadlo v aute startovalo na drc....po vymene ridici jednotky starty na vybornou. Predvstrik nastaveny podle KTS mezi rysky.
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Zajimave stim retezem, ja mam na jednom tds najeto 430tis a retez porad puvodni 

- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Gast.r.o píše:Zajimave stim retezem, ja mam na jednom tds najeto 430tis a retez porad puvodni
na tom neni nic zajimaveho...treba motory v BMW E60 E61 s motorem 173KW maji bezne potkany rozvod pri 170tis. hodne zalezi jak casto menis olej, pak prodlouzis retez jen minimalne a najedes treba tech 430tis. Ale i tak bych urcite uz menil. Ty starty jsou uplne jasne. Pokud rozhodis vacku od kliky tak ti to proste nebude startovat. Nejprve odzkousis zhaveni na trvdo, novou baterku a starter a pak je to jasne. Nebo hned zmerit predvstrik na diag a vidis to. pokud je moc vysoko tak to nejde a dobre startuje vice se to hreje. Pokud je moc dole tak pravy opak jede jak strela a ma spatne starty. doporucuji nastavit na 4° u starsiho motoru a vse je ok. doporucene hodnoty jsou 2,5°-3,5°.
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Ale e60 ma uplne jinej motor, myslim ze uz ma oznaceni N54 a je taky rozdilnej oproti tomu co ma treba e39 3.0d 135 a 142 kw u tohoto motoru taky neni problem 300tis na retezu. Me osobne uz treba e60 nic neříká, protoze je to na me moc nový ale vem si ze treba i ty jejich slavny ctyrvalcovi nafty, kdyz pominu to, ze praskají kliky, propadaj se vlozky atd. tak maji rozvody vzadu a ten retizek nevydrzi ani 120tis Zlaty stary tds.
Jo, a vymenou retezu už se zabejvat konkretne u tohoto auta nebudu, ja mu davam tak maximalne 15tis kilometru a pak umre sám
protoze uz musim mixovat naftu s olejem jinak nenastartuju ani se studenym motorem a když je motor teplej, tak nastartuje jen kdyz tak cca 45-60 minut stoji
ono uz taky nemá uplne vporadku komprese
Jinak ano, jsem uplne divnej a mam 3 tds popelnice a jednu na mechanickym cerpadle kde neresim zadny problemy
Jo, a vymenou retezu už se zabejvat konkretne u tohoto auta nebudu, ja mu davam tak maximalne 15tis kilometru a pak umre sám



Jinak ano, jsem uplne divnej a mam 3 tds popelnice a jednu na mechanickym cerpadle kde neresim zadny problemy
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Gast.r.o píše:Ale e60 ma uplne jinej motor, myslim ze uz ma oznaceni N54 a je taky rozdilnej oproti tomu co ma treba e39 3.0d 135 a 142 kw u tohoto motoru taky neni problem 300tis na retezu. Me osobne uz treba e60 nic neříká, protoze je to na me moc nový ale vem si ze treba i ty jejich slavny ctyrvalcovi nafty, kdyz pominu to, ze praskají kliky, propadaj se vlozky atd. tak maji rozvody vzadu a ten retizek nevydrzi ani 120tis Zlaty stary tds.
Jo, a vymenou retezu už se zabejvat konkretne u tohoto auta nebudu, ja mu davam tak maximalne 15tis kilometru a pak umre sámprotoze uz musim mixovat naftu s olejem jinak nenastartuju ani se studenym motorem a když je motor teplej, tak nastartuje jen kdyz tak cca 45-60 minut stoji
ono uz taky nemá uplne vporadku komprese
![]()
Jinak ano, jsem uplne divnej a mam 3 tds popelnice a jednu na mechanickym cerpadle kde neresim zadny problemy
nechyta protoze mas vydrene cerpadlo, ne spatnou kompresi...
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
To jsem si taky myslel ale stejne me to nedalo a zmeril jsem kompresi a namereno bylo i 18 a hodnoty maji byt 22, takze se divim, ze jeste jezdí.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy
Tak to potom joGast.r.o píše:To jsem si taky myslel ale stejne me to nedalo a zmeril jsem kompresi a namereno bylo i 18 a hodnoty maji byt 22, takze se divim, ze jeste jezdí.
