Tak jsem tu opět s prosbou o pomoc, než začnu cpát peníze do servisů, kde mi stejně (až na pár vyjímek) nepomůžou nebo než rozvrtám celé auto.
Mám RR P38 2,5DSE r.v. 98, 100Kw
Teplý motor naskočí až po třetím otočením klíčku a start není pravidelný - jakoby nabíhaly václe postupně, po startu motor běží parádně. Nicméně se po nastartování vyvalí z obou výfuků hustý černý kouř jak z továrny.
Když je motor studený nebo je teplota pod 10°C tak naběhne parádně.
Měl jsem podezření na čerpadlo nebo předvstřik, ale s tím že jsou teď teploty nižší a auto při nižších teplotách staruje parádně hledám závadu jinde.
Týden zpátky jsem měnil olej a palivový filtr. Nafta tankovaná pouze u Shell!
Máte s tímto někdo zkušenost? Jsem ze Stříbra a diag je pouze v Plzni u http://www.dajbych.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; a po telefonické konzultaci jsem dospěl k výsledku, že sem auto rozhodně nedám! Rozumí těm autům asi jako koza petrželi....
