Ta cena je zlomek toho, co by stálo s tím závodit... jestli by to ale někam dojeloZanzibar píše:Jen sehnat sponzora, koupit a vyrazit![]()
http://www.ebay.co.uk/itm/WILDCAT-500-D ... 3cee57eb29
Dakar 2016 !!!
Dakar, Silk Way, Africa Race
Moderátor: Miky_CZ
- erik
- Příspěvky: 2892
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
... pekne video priamo z diania.
https://www.youtube.com/watch?v=bJF3mt6r_ao
... par rocnikov dozadu zacal Tomas Tomecek na AER s peknou reportaznou podporou a Tomas Vratny to teraz povysil. Klubuk dole myslia aj na "nas" a za to si zasluzia podakovanie.
https://www.youtube.com/watch?v=bJF3mt6r_ao
... par rocnikov dozadu zacal Tomas Tomecek na AER s peknou reportaznou podporou a Tomas Vratny to teraz povysil. Klubuk dole myslia aj na "nas" a za to si zasluzia podakovanie.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
myslím že by to mohlo dojet, ale už je to zastaralá koncepce.... když už tak bych šel do Nemesiserik píše:Ta cena je zlomek toho, co by stálo s tím závodit... jestli by to ale někam dojeloZanzibar píše:Jen sehnat sponzora, koupit a vyrazit![]()
http://www.ebay.co.uk/itm/WILDCAT-500-D ... 3cee57eb29
Dakar 2016 !!!
http://www.bowlermotorsport.com/portfolio/bowler-exr/
http://www.motortrend.com/features/perf ... exr_drive/
a o spolehlivosti se dá polemizovat... na maratonových závodech může odejít nebo prasknout prakticky cokoliv... tam je hlavní síla velkých teamů, kteří mají rychlou a nebo i pomalou asistenci, která je schopná přivést díly a dostatečně rychle vrátit auto do závodu...
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
dojst to asi dojde, vsak aj race2recovery na takych sli a dosli. skor mi pride sialene za take auto dat take peniaze, za to sa daju kupit osvedcene auta. pripadne ist v t2 triede, kde sa da aj umiestnit...Tonny píše:myslím že by to mohlo dojet, ale už je to zastaralá koncepce.... když už tak bych šel do Nemesis
http://www.bowlermotorsport.com/portfolio/bowler-exr/
http://www.motortrend.com/features/perf ... exr_drive/
a o spolehlivosti se dá polemizovat... na maratonových závodech může odejít nebo prasknout prakticky cokoliv... tam je hlavní síla velkých teamů, kteří mají rychlou a nebo i pomalou asistenci, která je schopná přivést díly a dostatečně rychle vrátit auto do závodu...
-
Luboš M.
- Příspěvky: 3311
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
ty sváry u Nemesisu jsou docela brutus. Divím se, že je stále ještě na klasickém rámu, Wildcat už byl trubkovej svařenec od základu.
- Přílohy
-
- nem.jpg (30.41 KiB) Zobrazeno 6607 x
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
jo s tím rámem jsem se taky podivoval... a sváry ... klasický anglánLuboš M. píše:ty sváry u Nemesisu jsou docela brutus. Divím se, že je stále ještě na klasickém rámu, Wildcat už byl trubkovej svařenec od základu.
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
No ono v podstatě není osvědčenější auto, než Wildcat. Jezdily už před deseti lety. Myslím, že kdyby jely aspoň dva v jednom týmu a měly slušné zázemí a jezdce, kteří to umí, tak pořád dokážou dojet ve třicítce. Pokud si dobře pamatuji, tak ještě cca před 3-mi nebo 4-mi roky, tedy už v Jižní Americe je nasazoval francouzský tým Cummins a Patrick Sireyjol, který teď jede s SMG buggy zatím na 16. místě, dojel někde kolem 20. místa. Měli zázemí a cca 3 Wildcaty v jednom týmu, Patrick jel na výsledek a zbylé dva Wildcaty byly klientské s cílem dojet. Od té doby ale s Wildcaty jezdí jenom amatéři bez zázemí a podle toho to vypadá.visby píše:dojst to asi dojde, vsak aj race2recovery na takych sli a dosli. skor mi pride sialene za take auto dat take peniaze, za to sa daju kupit osvedcene auta. pripadne ist v t2 triede, kde sa da aj umiestnit...Tonny píše:myslím že by to mohlo dojet, ale už je to zastaralá koncepce.... když už tak bych šel do Nemesis
http://www.bowlermotorsport.com/portfolio/bowler-exr/
http://www.motortrend.com/features/perf ... exr_drive/
a o spolehlivosti se dá polemizovat... na maratonových závodech může odejít nebo prasknout prakticky cokoliv... tam je hlavní síla velkých teamů, kteří mají rychlou a nebo i pomalou asistenci, která je schopná přivést díly a dostatečně rychle vrátit auto do závodu...
Třeba takový Zapletalův H3 už je ale technicky někde jinde, letos oba Kazašské dojely do cíle AER a jeden velmi dobře. Až Mirek vychytá dětské nemoci poslední evoluce s V8, bude to myslím auto s dobrým potenciálem. Ta hnusná karoserie není problém, nechá se to překarosovat do jakékoli podoby. Ten jeden kazašský H3 jezdí s karoserií Toyota. Zapletal sám chce jet znovu na velký Dakar a dojet ho na slušném místě s autem vlastní konstrukce.
Ale jak už tady bylo řečeno, auto je jedna věc, ale ta důležitější a také daleko dražší, je týmové zázemí. Nevím, kolik stojí pronájem Toyoty u Overdrive nebo Mini u X-Raidu, ale někdo někde říkal, že nejlevnější varianta startu na Dakaru s motorkou, tzn. bez mechaniků, všechno si musíte udělat sami, někdo vám jenom veze pneumatiky a bednu s osobními věcmi a náhradními díly, vyjde na cca dva miliony a v tom není motorka samotná. Jenom velmi mlhavý odhad potom říká, že pronájem Toyoty u Overdrive včetně týmového zázemí, mechaniků, náhradních dílů, pneumatik, paliva a v neposlední řadě startovného (13.300 EUR za jednu osobu bez auta), pojištění a já nevím, čeho všeho ještě, může být tak kolem 15-ti mega v korunách.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
wildcat je super auto, ale nie za taku cenu. ked sa pozries, ake auta su teraz v prvej 30ke tak je zase niekde inde ako pred 4-5 rokmi. presne na zapletalove hummery som narazal, cena je tam podobna a je to auto v inej lige.Neklan píše:No ono v podstatě není osvědčenější auto, než Wildcat. Jezdily už před deseti lety. Myslím, že kdyby jely aspoň dva v jednom týmu a měly slušné zázemí a jezdce, kteří to umí, tak pořád dokážou dojet ve třicítce. Pokud si dobře pamatuji, tak ještě cca před 3-mi nebo 4-mi roky, tedy už v Jižní Americe je nasazoval francouzský tým Cummins a Patrick Sireyjol, který teď jede s SMG buggy zatím na 16. místě, dojel někde kolem 20. místa. Měli zázemí a cca 3 Wildcaty v jednom týmu, Patrick jel na výsledek a zbylé dva Wildcaty byly klientské s cílem dojet. Od té doby ale s Wildcaty jezdí jenom amatéři bez zázemí a podle toho to vypadá.
Třeba takový Zapletalův H3 už je ale technicky někde jinde, letos oba Kazašské dojely do cíle AER a jeden velmi dobře. Až Mirek vychytá dětské nemoci poslední evoluce s V8, bude to myslím auto s dobrým potenciálem. Ta hnusná karoserie není problém, nechá se to překarosovat do jakékoli podoby. Ten jeden kazašský H3 jezdí s karoserií Toyota. Zapletal sám chce jet znovu na velký Dakar a dojet ho na slušném místě s autem vlastní konstrukce.
Ale jak už tady bylo řečeno, auto je jedna věc, ale ta důležitější a také daleko dražší, je týmové zázemí. Nevím, kolik stojí pronájem Toyoty u Overdrive nebo Mini u X-Raidu, ale někdo někde říkal, že nejlevnější varianta startu na Dakaru s motorkou, tzn. bez mechaniků, všechno si musíte udělat sami, někdo vám jenom veze pneumatiky a bednu s osobními věcmi a náhradními díly, vyjde na cca dva miliony a v tom není motorka samotná. Jenom velmi mlhavý odhad potom říká, že pronájem Toyoty u Overdrive včetně týmového zázemí, mechaniků, náhradních dílů, pneumatik, paliva a v neposlední řadě startovného (13.300 EUR za jednu osobu bez auta), pojištění a já nevím, čeho všeho ještě, může být tak kolem 15-ti mega v korunách.
s tym poslednym odstavcom suhlasim, treba len dodat ze zalezi aj na tom ci chces dakar aj dojst alebo ho iba zazit. pocul som, ze autom sa da dakar zazit za 250-300tis eur aj s prenajmom auta ale na 90% ho nedojdes. ak ho chces dojst a nebodaj aj sutazit, tak to je urcite 7 ciferna suma v euro...
-
Luboš M.
- Příspěvky: 3311
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
pokud by někoho zajímalo, kolik stojí dakar tak jsem to dával na Fcb....viz níže
zde staženo http://www.ceskeokru...vnym-na-dakaru-94710
Velmi častý dotaz se týká financí a startovného. Rozhodl jsem se napsat na to téma článek:
Startovné - záleží na tom, kdy se člověk přihlásí. Po určitém datumu už jsou ceny vyšší. A pozor - zájem bývá větší než počet startujících, takže oni pak posuzují, jakou má ten člověk šanci dojet, jak má kvalitní zajištění, jaký je jeho tým, jaké má sportovní výsledky apod.
Moto/ quad: 3500EUR + 10000EUR za pilota
po polovině června je cena 3500 + 12200EUR.
Amatéři to mají trošku lepší - mohou platit na splátky 4500+3500+2000EUR v průběhu roku nebo 6200+6000 pokud je to po polovině června.
Amatér je podle regulí člověk, který nikdy neměl nic společného s motosportem a jehož "sláva není jakkoliv spojená s motoristickými sporty". Jinak řečeno - nesmí to být závodník. Cena zahrnuje dopravu stroje z Evropy a zpátky (pochopitelně že ne z ČR ale z Francie a do Francie), poplatky za sportovní organizaci a základní lékařskou pomoc, jídlo a pití v bivaku, povinné přístroje (zapůjčení ale vyžaduje značné kauce na půl roku ve výši řádově několika tisíc EUR), palivo na CP během etap a pojištění vč. repatriace. Cena nezahrnuje dopravu vybavení kromě dvou beden stadardní dakarské velikosti z bivaku do bivaku (střídavě) a dvou kol do každého bivaku (2+2 na střídačku) ale i za to se připlácí 500EUR. Povinností je zaplatit si víza a palivo v bivaku a na všechny přejezdy a dopravu tam a zpátky.
Auta platí 2800EUR za auto, 4100EUR za 4x4 kamion nebo 5100EUR za 6x6 kamion + 10000 za každého člena posádky (pokud je hlášený jako možný řidič, což se dělá vždy aby v případě nehody mohl dojet navigátor). Opět je to dražší po polovině června (12000EUR) a požadavky na amatéry jsou stejné jako u motorek. Cena zahrnuje víceméně totéž jako u motorek ale nepřepravují se žádné bedny ani pneumatiky. Ovšem v případě aut cena NEZAHRNUJE odtah vraku nebo nepojízdného vozidla ze závodu do Buenos Aires!
Asistence platí 2000EUR za auto, 3300EUR za kamion 4x4 a 4300EUR za kamion 6x6 + 8500EUR (resp. 9500EUR) za člena posádky. Opět v ceně není odtah v případě havárie do BA ani zápůjčky iritracku, vysílačky a vůbec žádné palivo.
Rozpočet na servisní (asistenční) zajištění se obvykle musí dohodnout s majiteli kamionů, kteří to poskytují jako službu a nesmí se zapomenout na to, že prakticky každý člen týmu - včetně mechaniků, vozidel převážejících materiál do bivaku atd - musí být registrovaní v závodě a mít zaplaceno jako asistence. Takže každé auto, každý člověk. Pokud pro tým jede hlášená rychlá asistence (tedy na trati), musí jít o vozidlo odpovídající kategorie a přihlášené jako každé jiné ostré vozidlo v soutěži. To znamená, že po trati nemůže jet nějaké obyčejné auto 4x4 s materiálem ale musí splňovat například podmínky kategorie T2 podle regulí FIA - vnitřní rámy, sedačky, úpravy, nádrže, homologace atd.. V případě motorek a quadů je obvykle levnější a lepší se domluvit na spolupráci resp. asistenčním zajištění nějakým specializovaným týmem (např. Elf nebo tým Yamaha Europe a další, které se tím zabývají - protože cena bývá kolem 10.000EUR/moto a v ceně člověk dostane rychlou asistenci a kompletně připravený servisní kamion a vše potřebné v bivaku. Pochopitelně že v té ceně nejsou vlastní náhradní díly a materiál - co si zničíš, to zaplatíš. S tím je potřeba počítat a rovnou si vyčlenit rozpočet na dva náhradní motory (které můžu ale nemusím použít), oleje, filtry, pneumatiky, mousse atd. Jedna obruč mousse počítejte nějakých 200EUR. Když je zle a zásoby v bivaku dochází, cena se zvedá a stalo se, že se nedaly sehnat vůbec. Takže je lepší je nakoupit dopředu. Ale mousse je za půl roku na vyhození, takže i tyhle peníze jsou prostě součást rozpočtu, stejně jako je potřeba počítat s tím, že většina věcí na motorce bude po závodě zničená. Rovnou se musí brát několik náhradních roadbooků, tlačítkových ovladačů, IMO/ICO a senzorů atd... Všechno to v písku odchází velice rychle.
Pochopitelně stroje musí splňovat poměrně náročné regule organizátorů, jinak neprojdou přejímkami. Musí mít koupené držáky povinné výbavy (ty se kupují, celková částka kolem 3000EUR za moto/quad) - tedy držák GPS a Iritracku s anténami a napájením, držák Sentinelu s anténou, držák balízy.. Všechny motorky jedou prakticky s elektrickým roadbookem a dvojicí tripmasterů plus repeater. Volitelně je možné kopit speedocap, který indikuje vjezd do měřené zóny rychlosti. Povinná výbava na motorku dále obsahuje seznam věcí pro přežití, které člověk musí koupit (vč. světlic, stroboskopu...) ale cena balíčku není tak hrozná ve srovnáním s tím ostatním. Další úpravy stroje jsou ovšem drahé - zvětšené nádrže, tlumič řízení (pokud jede někdo mistrovsky jako R. Krejčí, tak ho nepotřebuje ale musí mít předloktí jako wrestler), téměř všichni mají předělaná světla na xenony, pohodlnější rallye sedlo, povinné osvětlení vzadu, box na umístění povinné zásoby vody a vybavení pro přežití) atd...
K tomu letenky pro všechny členy týmu tam a zpátky, řada nocí v hotelech, pekelné poplatky za použití satelitního i GSM telefonu a internetu, nejméně dvě cesty do Francie a a zpět na přejímky a pro vozidla po akci a většina lidí má ještě další pojištění, které není v ceně startovného..
Zdroj: martinmacek.blogspot.com
´ů
zde staženo http://www.ceskeokru...vnym-na-dakaru-94710
Velmi častý dotaz se týká financí a startovného. Rozhodl jsem se napsat na to téma článek:
Startovné - záleží na tom, kdy se člověk přihlásí. Po určitém datumu už jsou ceny vyšší. A pozor - zájem bývá větší než počet startujících, takže oni pak posuzují, jakou má ten člověk šanci dojet, jak má kvalitní zajištění, jaký je jeho tým, jaké má sportovní výsledky apod.
Moto/ quad: 3500EUR + 10000EUR za pilota
po polovině června je cena 3500 + 12200EUR.
Amatéři to mají trošku lepší - mohou platit na splátky 4500+3500+2000EUR v průběhu roku nebo 6200+6000 pokud je to po polovině června.
Amatér je podle regulí člověk, který nikdy neměl nic společného s motosportem a jehož "sláva není jakkoliv spojená s motoristickými sporty". Jinak řečeno - nesmí to být závodník. Cena zahrnuje dopravu stroje z Evropy a zpátky (pochopitelně že ne z ČR ale z Francie a do Francie), poplatky za sportovní organizaci a základní lékařskou pomoc, jídlo a pití v bivaku, povinné přístroje (zapůjčení ale vyžaduje značné kauce na půl roku ve výši řádově několika tisíc EUR), palivo na CP během etap a pojištění vč. repatriace. Cena nezahrnuje dopravu vybavení kromě dvou beden stadardní dakarské velikosti z bivaku do bivaku (střídavě) a dvou kol do každého bivaku (2+2 na střídačku) ale i za to se připlácí 500EUR. Povinností je zaplatit si víza a palivo v bivaku a na všechny přejezdy a dopravu tam a zpátky.
Auta platí 2800EUR za auto, 4100EUR za 4x4 kamion nebo 5100EUR za 6x6 kamion + 10000 za každého člena posádky (pokud je hlášený jako možný řidič, což se dělá vždy aby v případě nehody mohl dojet navigátor). Opět je to dražší po polovině června (12000EUR) a požadavky na amatéry jsou stejné jako u motorek. Cena zahrnuje víceméně totéž jako u motorek ale nepřepravují se žádné bedny ani pneumatiky. Ovšem v případě aut cena NEZAHRNUJE odtah vraku nebo nepojízdného vozidla ze závodu do Buenos Aires!
Asistence platí 2000EUR za auto, 3300EUR za kamion 4x4 a 4300EUR za kamion 6x6 + 8500EUR (resp. 9500EUR) za člena posádky. Opět v ceně není odtah v případě havárie do BA ani zápůjčky iritracku, vysílačky a vůbec žádné palivo.
Rozpočet na servisní (asistenční) zajištění se obvykle musí dohodnout s majiteli kamionů, kteří to poskytují jako službu a nesmí se zapomenout na to, že prakticky každý člen týmu - včetně mechaniků, vozidel převážejících materiál do bivaku atd - musí být registrovaní v závodě a mít zaplaceno jako asistence. Takže každé auto, každý člověk. Pokud pro tým jede hlášená rychlá asistence (tedy na trati), musí jít o vozidlo odpovídající kategorie a přihlášené jako každé jiné ostré vozidlo v soutěži. To znamená, že po trati nemůže jet nějaké obyčejné auto 4x4 s materiálem ale musí splňovat například podmínky kategorie T2 podle regulí FIA - vnitřní rámy, sedačky, úpravy, nádrže, homologace atd.. V případě motorek a quadů je obvykle levnější a lepší se domluvit na spolupráci resp. asistenčním zajištění nějakým specializovaným týmem (např. Elf nebo tým Yamaha Europe a další, které se tím zabývají - protože cena bývá kolem 10.000EUR/moto a v ceně člověk dostane rychlou asistenci a kompletně připravený servisní kamion a vše potřebné v bivaku. Pochopitelně že v té ceně nejsou vlastní náhradní díly a materiál - co si zničíš, to zaplatíš. S tím je potřeba počítat a rovnou si vyčlenit rozpočet na dva náhradní motory (které můžu ale nemusím použít), oleje, filtry, pneumatiky, mousse atd. Jedna obruč mousse počítejte nějakých 200EUR. Když je zle a zásoby v bivaku dochází, cena se zvedá a stalo se, že se nedaly sehnat vůbec. Takže je lepší je nakoupit dopředu. Ale mousse je za půl roku na vyhození, takže i tyhle peníze jsou prostě součást rozpočtu, stejně jako je potřeba počítat s tím, že většina věcí na motorce bude po závodě zničená. Rovnou se musí brát několik náhradních roadbooků, tlačítkových ovladačů, IMO/ICO a senzorů atd... Všechno to v písku odchází velice rychle.
Pochopitelně stroje musí splňovat poměrně náročné regule organizátorů, jinak neprojdou přejímkami. Musí mít koupené držáky povinné výbavy (ty se kupují, celková částka kolem 3000EUR za moto/quad) - tedy držák GPS a Iritracku s anténami a napájením, držák Sentinelu s anténou, držák balízy.. Všechny motorky jedou prakticky s elektrickým roadbookem a dvojicí tripmasterů plus repeater. Volitelně je možné kopit speedocap, který indikuje vjezd do měřené zóny rychlosti. Povinná výbava na motorku dále obsahuje seznam věcí pro přežití, které člověk musí koupit (vč. světlic, stroboskopu...) ale cena balíčku není tak hrozná ve srovnáním s tím ostatním. Další úpravy stroje jsou ovšem drahé - zvětšené nádrže, tlumič řízení (pokud jede někdo mistrovsky jako R. Krejčí, tak ho nepotřebuje ale musí mít předloktí jako wrestler), téměř všichni mají předělaná světla na xenony, pohodlnější rallye sedlo, povinné osvětlení vzadu, box na umístění povinné zásoby vody a vybavení pro přežití) atd...
K tomu letenky pro všechny členy týmu tam a zpátky, řada nocí v hotelech, pekelné poplatky za použití satelitního i GSM telefonu a internetu, nejméně dvě cesty do Francie a a zpět na přejímky a pro vozidla po akci a většina lidí má ještě další pojištění, které není v ceně startovného..
Zdroj: martinmacek.blogspot.com
´ů
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Dnes se tam Marťas asi někde zakopal... 
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- erik
- Příspěvky: 2892
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Hergot kam se ztratil Kolomy? A Vratneho už jsem tam 2dny neviděl vubec.
- erik
- Příspěvky: 2892
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Děkuju ale tohle už raději ani neotviram minuly rok jsem to udělal a 3dny seděl a četl, letos už by mi to asi neprošlo 
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Sakra ten Dakar se nám něják zamíchal Mardejev 9. nikolayev 3. První dvě mista Stacey s De royem, Kolomy skočil na 6. Loprais na 7.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
na celkovom poradi sa nic nezmenilo, ale jakes nalozil!kupec18 píše:Sakra ten Dakar se nám něják zamíchal Mardejev 9. nikolayev 3. První dvě mista Stacey s De royem, Kolomy skočil na 6. Loprais na 7.
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Stopa LR na Dakaru 2015:
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/394.html - Desert Warrior s čelním facem Freelandera pilotovala dáma
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/396.html - Wildcat
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/411.html - Desert Warrior
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/418.html - designová variace Freelandera
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/420.html - dle popisu vypadá na klasický Defender TD5 !
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/424.html - Desert Warrior ala Evoque
Do páté etapy se nedostal žádný...
viz. výsledky, které jsou u každé posádky na stránce dole.
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/394.html - Desert Warrior s čelním facem Freelandera pilotovala dáma
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/396.html - Wildcat
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/411.html - Desert Warrior
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/418.html - designová variace Freelandera
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/420.html - dle popisu vypadá na klasický Defender TD5 !
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/424.html - Desert Warrior ala Evoque
Do páté etapy se nedostal žádný...
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7929
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
... a může si říkat, že osmiválec v Dacii hned tak někdo nemá 
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Dneska se Defík mihnul v sestřihu onboardů.Maxsel píše: http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/420.html - dle popisu vypadá na klasický Defender TD5 !
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)