Ta cena je zlomek toho, co by stálo s tím závodit... jestli by to ale někam dojeloZanzibar píše:Jen sehnat sponzora, koupit a vyrazit![]()
http://www.ebay.co.uk/itm/WILDCAT-500-D ... 3cee57eb29
Dakar 2016 !!!

Moderátor: Miky_CZ
Ta cena je zlomek toho, co by stálo s tím závodit... jestli by to ale někam dojeloZanzibar píše:Jen sehnat sponzora, koupit a vyrazit![]()
http://www.ebay.co.uk/itm/WILDCAT-500-D ... 3cee57eb29
Dakar 2016 !!!
myslím že by to mohlo dojet, ale už je to zastaralá koncepce.... když už tak bych šel do Nemesiserik píše:Ta cena je zlomek toho, co by stálo s tím závodit... jestli by to ale někam dojeloZanzibar píše:Jen sehnat sponzora, koupit a vyrazit![]()
http://www.ebay.co.uk/itm/WILDCAT-500-D ... 3cee57eb29
Dakar 2016 !!!
dojst to asi dojde, vsak aj race2recovery na takych sli a dosli. skor mi pride sialene za take auto dat take peniaze, za to sa daju kupit osvedcene auta. pripadne ist v t2 triede, kde sa da aj umiestnit...Tonny píše:myslím že by to mohlo dojet, ale už je to zastaralá koncepce.... když už tak bych šel do Nemesis
http://www.bowlermotorsport.com/portfolio/bowler-exr/
http://www.motortrend.com/features/perf ... exr_drive/
a o spolehlivosti se dá polemizovat... na maratonových závodech může odejít nebo prasknout prakticky cokoliv... tam je hlavní síla velkých teamů, kteří mají rychlou a nebo i pomalou asistenci, která je schopná přivést díly a dostatečně rychle vrátit auto do závodu...
jo s tím rámem jsem se taky podivoval... a sváry ... klasický anglánLuboš M. píše:ty sváry u Nemesisu jsou docela brutus. Divím se, že je stále ještě na klasickém rámu, Wildcat už byl trubkovej svařenec od základu.
No ono v podstatě není osvědčenější auto, než Wildcat. Jezdily už před deseti lety. Myslím, že kdyby jely aspoň dva v jednom týmu a měly slušné zázemí a jezdce, kteří to umí, tak pořád dokážou dojet ve třicítce. Pokud si dobře pamatuji, tak ještě cca před 3-mi nebo 4-mi roky, tedy už v Jižní Americe je nasazoval francouzský tým Cummins a Patrick Sireyjol, který teď jede s SMG buggy zatím na 16. místě, dojel někde kolem 20. místa. Měli zázemí a cca 3 Wildcaty v jednom týmu, Patrick jel na výsledek a zbylé dva Wildcaty byly klientské s cílem dojet. Od té doby ale s Wildcaty jezdí jenom amatéři bez zázemí a podle toho to vypadá.visby píše:dojst to asi dojde, vsak aj race2recovery na takych sli a dosli. skor mi pride sialene za take auto dat take peniaze, za to sa daju kupit osvedcene auta. pripadne ist v t2 triede, kde sa da aj umiestnit...Tonny píše:myslím že by to mohlo dojet, ale už je to zastaralá koncepce.... když už tak bych šel do Nemesis
http://www.bowlermotorsport.com/portfolio/bowler-exr/
http://www.motortrend.com/features/perf ... exr_drive/
a o spolehlivosti se dá polemizovat... na maratonových závodech může odejít nebo prasknout prakticky cokoliv... tam je hlavní síla velkých teamů, kteří mají rychlou a nebo i pomalou asistenci, která je schopná přivést díly a dostatečně rychle vrátit auto do závodu...
wildcat je super auto, ale nie za taku cenu. ked sa pozries, ake auta su teraz v prvej 30ke tak je zase niekde inde ako pred 4-5 rokmi. presne na zapletalove hummery som narazal, cena je tam podobna a je to auto v inej lige.Neklan píše:No ono v podstatě není osvědčenější auto, než Wildcat. Jezdily už před deseti lety. Myslím, že kdyby jely aspoň dva v jednom týmu a měly slušné zázemí a jezdce, kteří to umí, tak pořád dokážou dojet ve třicítce. Pokud si dobře pamatuji, tak ještě cca před 3-mi nebo 4-mi roky, tedy už v Jižní Americe je nasazoval francouzský tým Cummins a Patrick Sireyjol, který teď jede s SMG buggy zatím na 16. místě, dojel někde kolem 20. místa. Měli zázemí a cca 3 Wildcaty v jednom týmu, Patrick jel na výsledek a zbylé dva Wildcaty byly klientské s cílem dojet. Od té doby ale s Wildcaty jezdí jenom amatéři bez zázemí a podle toho to vypadá.
Třeba takový Zapletalův H3 už je ale technicky někde jinde, letos oba Kazašské dojely do cíle AER a jeden velmi dobře. Až Mirek vychytá dětské nemoci poslední evoluce s V8, bude to myslím auto s dobrým potenciálem. Ta hnusná karoserie není problém, nechá se to překarosovat do jakékoli podoby. Ten jeden kazašský H3 jezdí s karoserií Toyota. Zapletal sám chce jet znovu na velký Dakar a dojet ho na slušném místě s autem vlastní konstrukce.
Ale jak už tady bylo řečeno, auto je jedna věc, ale ta důležitější a také daleko dražší, je týmové zázemí. Nevím, kolik stojí pronájem Toyoty u Overdrive nebo Mini u X-Raidu, ale někdo někde říkal, že nejlevnější varianta startu na Dakaru s motorkou, tzn. bez mechaniků, všechno si musíte udělat sami, někdo vám jenom veze pneumatiky a bednu s osobními věcmi a náhradními díly, vyjde na cca dva miliony a v tom není motorka samotná. Jenom velmi mlhavý odhad potom říká, že pronájem Toyoty u Overdrive včetně týmového zázemí, mechaniků, náhradních dílů, pneumatik, paliva a v neposlední řadě startovného (13.300 EUR za jednu osobu bez auta), pojištění a já nevím, čeho všeho ještě, může být tak kolem 15-ti mega v korunách.
na celkovom poradi sa nic nezmenilo, ale jakes nalozil!kupec18 píše:Sakra ten Dakar se nám něják zamíchal Mardejev 9. nikolayev 3. První dvě mista Stacey s De royem, Kolomy skočil na 6. Loprais na 7.
Dneska se Defík mihnul v sestřihu onboardů.Maxsel píše: http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/420.html - dle popisu vypadá na klasický Defender TD5 !