RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 lis 2014 15:41
- auto: Range Rover P38 2,5
- Bydliště: Nitra, Slovensko
RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
1. Neviete mi poradiť, čo mi môže spôsobiť nepravidelný chod motora? Naštartujem na brnk, ide na 6 valcov, asi za 1 minútu začne niektorý valec vynechávať, aj po pridaní plynu. Keď sa motor zohreje, potom už ide pravidelne.
2. Kde nájdem poistku alebo relé tempomatu, nedá sa zapnúť, ani nepočuť zopnutie relé?
2. Kde nájdem poistku alebo relé tempomatu, nedá sa zapnúť, ani nepočuť zopnutie relé?
- cibajs
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2011 19:42
- tel.: 0911 739 593
- auto: RR P38 2,5DSE
- Bydliště: Prievidza
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Ak to máš manual, tak ten pocit nepravidelneho chodu môže robiť aj dvojhmota.
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Dle schema tempomat samostatnou pojistku nemá. Je napájen přímo z řídící jednotky (BCM).
Dost ele.zařízení (nad rámec sdělení manuálu) visí na pojistkách F1 až F10 v modulu v kabině.
Dost ele.zařízení (nad rámec sdělení manuálu) visí na pojistkách F1 až F10 v modulu v kabině.
- Přílohy
-
- tempomat P38 diesel schema.pdf
- (341.15 KiB) Staženo 187 x
-
- tempomat P38 diesel testovani.pdf
- (151.26 KiB) Staženo 185 x
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Stanislav Bedi
- Příspěvky: 111
- Registrován: 08 kvě 2012 13:21
- tel.: +421907444887
- auto: P38 2.5TD
- Bydliště: nitra
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
odkial mas taku dobru schemu kde sa to da stiahnut
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
stanislav013 píše:1. Neviete mi poradiť, čo mi môže spôsobiť nepravidelný chod motora? Naštartujem na brnk, ide na 6 valcov, asi za 1 minútu začne niektorý valec vynechávať, aj po pridaní plynu. Keď sa motor zohreje, potom už ide pravidelne.
2. Kde nájdem poistku alebo relé tempomatu, nedá sa zapnúť, ani nepočuť zopnutie relé?
ad1 to muze delat ridici vstrikovac, vytahany retez nebo regulace predvstriku.
ad2 pokud sel a tedka nejde tak postupne...spinac spojky, spinac brzdy,rele, krouzek pod volantem, tlacitka. Tempomat se neda diagnostikovat, nema vlastni ridici jednotku. je to pouze rozsireni stavajici ridici jednotky motoru o rele ktere dava signal ridici jednotce motoru na zaklade komparace napeti. V tom relatku odchazeji tranzistory.
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: 28 črc 2012 10:51
- tel.: +420 775347939
- auto: ex Range Rover P38
- Bydliště: Frýdek Místek
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
pošli email a nasdílím ti ho. Je toho 50MB.Stanislav Bedi píše:odkial mas taku dobru schemu kde sa to da stiahnut
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Tušim, že to je z RAVE a nebo se to poflakuje po netu samostatně vypreparované.Stanislav Bedi píše:odkial mas taku dobru schemu kde sa to da stiahnut
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Já se přidám s novou závadou.
Při ubrání u studeného nebo mírně ohřátého motoru problikne kontrolka vstřikování, při řazení (manuál) zároveň rychle spadnou otáčky, takže z řazení je začátečnický škubanec. Je to špatný řídící vstřik?
Při ubrání u studeného nebo mírně ohřátého motoru problikne kontrolka vstřikování, při řazení (manuál) zároveň rychle spadnou otáčky, takže z řazení je začátečnický škubanec. Je to špatný řídící vstřik?
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: 28 črc 2012 10:51
- tel.: +420 775347939
- auto: ex Range Rover P38
- Bydliště: Frýdek Místek
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Nejsem odborník, ale problém s řídícím vstřikem jsem měl. Nebylo to vynechávání některého válce ale všech současně na jeden nebo max.dva cykly. Pak vše zase ok. Přes diagnostiku nebylo vidět nic (podle kokeska zase tak chytrá není), pomohlo až zkušebně ten vstřik vyměnit. Vidět to šlo jenom na osciloskopu jako chybějící signal od onoho řídícího vstřiku.
Ale jak píšeš, školácké cuknutí při rozjezdu. U mne to ale dělalo studený i teplý motor.
Ale jak píšeš, školácké cuknutí při rozjezdu. U mne to ale dělalo studený i teplý motor.
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Dožhavuje ti?? mrkni na relátka a pojistky.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Dělá to dokud se neohřeje na provozní teplotu, takže se žhavením to nebude mít souvislost, a pak taky chybí souvislost žhavení s probliknutím kontrolky. Zkusím ten řídící vstřik, někde v garážovém bordelu bych měl mít jiný.
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Motory dožhavují za chodu při nízké teplotě a v nějakém nižším spektru otáček, řídí to jednotka podle teploty vody. Souvislost tam s kontrolkou být můžeJSK píše:Dělá to dokud se neohřeje na provozní teplotu, takže se žhavením to nebude mít souvislost, a pak taky chybí souvislost žhavení s probliknutím kontrolky. Zkusím ten řídící vstřik, někde v garážovém bordelu bych měl mít jiný.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince