Zvýšení Disco II
Moderátor: Miky_CZ
Re: Zvýšení Disco II
Já mám 235/85/16 na + 2" (vepředu pružiny, vzadu 5cm podložky pod měchy) naprosto bez problémů. Za 5 let co to mám, nikde nic nedrhne, hadice ani kabely se netrhaj. Pouze tlumiče jsem dal asi po 2 letech delší, bo při max vykřížení bylo slyšet tuknutí, že jdou nadoraz. Auto má spotřebu pořád +- stejnou (9-10l) a ani mi nepřipadá nijak línější než s původníma 255/65/16, ale možná je to tím, že to až tak nezkoumám. Imho jsou ty velký užovky na DII hezčí a v terénu jednoznačně lepší.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
-
- Příspěvky: 172
- Registrován: 27 dub 2013 17:14
- tel.: 775392424
- auto: Disco I, Bmw e46 325
- Bydliště: okolí České Lípy
Re: Zvýšení Disco II
Ahojte také jsem toho hodně přečetl a mám na tebe dotaz. Po výměně předních pružin a zadních podložek jsi s autem nic nedělal ? Třeba delší brzdové hadičky prodloužené kabely k abs prodloužena táhla na senzory výšky delší tlumiče?pablo.gs píše:Já mám 235/85/16 na + 2" (vepředu pružiny, vzadu 5cm podložky pod měchy) naprosto bez problémů. Za 5 let co to mám, nikde nic nedrhne, hadice ani kabely se netrhaj. Pouze tlumiče jsem dal asi po 2 letech delší, bo při max vykřížení bylo slyšet tuknutí, že jdou nadoraz. Auto má spotřebu pořád +- stejnou (9-10l) a ani mi nepřipadá nijak línější než s původníma 255/65/16, ale možná je to tím, že to až tak nezkoumám. Imho jsou ty velký užovky na DII hezčí a v terénu jednoznačně lepší.
Včera jsem také zvednul DII na dvě hoďky. Jenom na zkoušku jak to bude vypadat.
-
- Příspěvky: 172
- Registrován: 27 dub 2013 17:14
- tel.: 775392424
- auto: Disco I, Bmw e46 325
- Bydliště: okolí České Lípy
Re: Zvýšení Disco II
Už jsem to tu psal. Ale já mam 183 cm a do té sedačky na tom obrubníku se fakt nedálo moc dobře nastupovat i vystupovat. Podle mě by za chvilku šla kedačka do kelu.
A to neříkám o rodině to by asi nenastoupil nikdo
Jak to řešíte vi. Snad jenom nášlapy pomohou ale moc lidí je nepoužívá.
A to neříkám o rodině to by asi nenastoupil nikdo

Jak to řešíte vi. Snad jenom nášlapy pomohou ale moc lidí je nepoužívá.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
No, lebo zdvihnúť auto a potom dať nášlapy... to je ako dať žene spraviť plastiku a nalepiť jej potom vráskyTomanus píše:...
Jak to řešíte vi. Snad jenom nášlapy pomohou ale moc lidí je nepoužívá.

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 172
- Registrován: 27 dub 2013 17:14
- tel.: 775392424
- auto: Disco I, Bmw e46 325
- Bydliště: okolí České Lípy
Re: Zvýšení Disco II
Ano máš pravdu.
Já to nepotřebuji zvyšovat. Mám leštěnku od Libovky a tak to asi zůstane. Auto používám jako rodinné a na dojíždění do zaměstnání. Auto používám většinou po silnici občas na rozblácenou louku nebo cestu kde lift není potřeba. Ale jako mladí tuneři sníží oktávku dají sedmnácky rávky a čipnou tu šestnáctku v benzínu Pak to nejede a to je nesmysl ale jsou king tak mě se také líbí disco s liftem 2".
Pouze konstatuji že se mi to líbí. Jak jsem se ptal vydrží ty sedačky. Na vystoupení musíte vyskočit a na nastoupení naskočit. Tak se musí kraje těch sedaček enormně opotřebovávat.
Asi si myslíte troč se zabívám takovou blbostí. Na mě je to auto asi taky vysoké a bok kožené sedačky je znatelně opotrebovaný. Počítám že za pár let to praskne. Stále to mažu a potírám přípravky.
Nechtěl bych to pak zašívat a opravovat.
Já to nepotřebuji zvyšovat. Mám leštěnku od Libovky a tak to asi zůstane. Auto používám jako rodinné a na dojíždění do zaměstnání. Auto používám většinou po silnici občas na rozblácenou louku nebo cestu kde lift není potřeba. Ale jako mladí tuneři sníží oktávku dají sedmnácky rávky a čipnou tu šestnáctku v benzínu Pak to nejede a to je nesmysl ale jsou king tak mě se také líbí disco s liftem 2".
Pouze konstatuji že se mi to líbí. Jak jsem se ptal vydrží ty sedačky. Na vystoupení musíte vyskočit a na nastoupení naskočit. Tak se musí kraje těch sedaček enormně opotřebovávat.
Asi si myslíte troč se zabívám takovou blbostí. Na mě je to auto asi taky vysoké a bok kožené sedačky je znatelně opotrebovaný. Počítám že za pár let to praskne. Stále to mažu a potírám přípravky.
Nechtěl bych to pak zašívat a opravovat.

- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: Zvýšení Disco II
Ten bok sedaku je z kozenky aj ked je sedak z koze, na kazdom starsom Disco2 je viac menej zniceny.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Re: Zvýšení Disco II
Zdravím...co jsem potkal DII všechny původní sedačky u řidiče jsou načatý...bočnice je opravdu z koženky a konkrétně ta samá (aspoň černá určitě, šedou jsem zatím nesháněl) se dá sehnat, teď už mám kontakt i na vzorek se silnějším podkladem hodně podobným jako originál, cena normální, akorát je třeba si se sundáním a nandáním pohrát, jinak čalounice měla za chvilku celý díl vyměněný, je třeba šicí stroj, který prošije plast, který je přišitý dole a drží spodek ...koženka se tam prostě láme ať máš lift nebo ne



DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky
Re: Zvýšení Disco II
Jak jsem psal, vyměnil jsem pouze tlumiče. Přední šly delší rovnou s pérama, zadní při náročnějším křížení trochu bouchaly, tak jsem od Eliotta vzal prodloužené (Terrafirma). Ale s těma bouchajícíma jsem 2 roky jezdil. Jinak se nic nenastavovalo.Tomanus píše:Ahojte také jsem toho hodně přečetl a mám na tebe dotaz. Po výměně předních pružin a zadních podložek jsi s autem nic nedělal ? Třeba delší brzdové hadičky prodloužené kabely k abs prodloužena táhla na senzory výšky delší tlumiče?
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
Re: Zvýšení Disco II
Mám 176cm, žena má do 165. Neříkám, že se do toho nasedá jako do osobáku, ale vylezeme tam oba bez problémů. Bočnice asi trochu víc trpí, chce to trochu cviku a nasedat víc k prostředku. Taky asi záleží na tom, kolik kilo se přes tu bočnici souká. Já mám 85kg a nepřipadá mě nějaká zničená.Tomanus píše:Už jsem to tu psal. Ale já mam 183 cm a do té sedačky na tom obrubníku se fakt nedálo moc dobře nastupovat i vystupovat. Podle mě by za chvilku šla kedačka do kelu.
A to neříkám o rodině to by asi nenastoupil nikdo
Jak to řešíte vi. Snad jenom nášlapy pomohou ale moc lidí je nepoužívá.
Bočnice mám z kůže, nikoli z koženky. Měl jsem to rozdělaný a koženku poznám bezpečně. Kůži je dobrý alespoň 1x za rok natřít lanolínem, pak vydrží mnohonásobně víc. Kožence nic nepomůže, je to vlastně v podstatě nastříkanej hadr s nějakou mezivrstvou.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
Chlapi, čo je to za pomocnú vychytávku? Inak sú tie DIIky inšpiratívne
https://www.facebook.com/pages/Twins%C4 ... 37?fref=nf

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení Disco II
bumpstop, hydraulický doraz nápravy má to třeba karel na žabákovi, taktéž wingsáci na broukovi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
Aha, takže to plynulejšie zabrzdí náraz. Dobře to chápem?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení Disco II
presne tak:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zvýšení Disco II
A hlavne je tam vidiet ako s vykaslali na upravu wataku. Pri vyveseni drzi naprava prave na nom , co je somarina.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Zvýšení Disco II
no moznoze sa nan vykaslali ale ked si pozres o ktore auta sa jedna a co s nimi zvadzaju tak im evidentne funguju aj z watakom (su to tie turecke discovery)
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
ked to auto najazdi vsehovsudy 5tis km za rok, tak im moze byt jedno ze menia wattak spolu s olejom;-)patrik píše:A hlavne je tam vidiet ako s vykaslali na upravu wataku. Pri vyveseni drzi naprava prave na nom , co je somarina.
Re: Zvýšení Disco II
Poznam tie videa- ale aj tak si stojim za svojim . Po mojej uprave to funguje o poznanie lepšie - a hlavne viac vydrži !!!Balú píše:no moznoze sa nan vykaslali ale ked si pozres o ktore auta sa jedna a co s nimi zvadzaju tak im evidentne funguju aj z watakom (su to tie turecke discovery)
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: Zvýšení Disco II
Já mám zase zkušenost, že na životnost waťaku má přímou úměru stav tlumičů. Na starých tlumičích jsem ho dělal každý rok. Po výměně jak waťaku tak tlumičů mám dva a půl roku klid.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6535
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zvýšení Disco II
Vaťák vaťák, furt ho měníte, kromě toho že brutálně bouchá, tak mi funguje, stalo se vám někomu, že by nějak "selhal" ?
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvýšení Disco II
Nedovedu si představit, co by se muselo stát, aby selhal. Leda by se utrhl šroub. Já už jsem ho taky měnil - tedy ty ložisko-pouzdra uprostřed, ale byly nejspíš ještě originál, tak to beru jako údržbu. Mě to bouchání drobátko štvalo. Stejně jako mě teď štve, že dvakrát opravovaný výfuk (jednou roztržený a podruhé smotaný) má neideální tvar a vyvešuje se ze závěsů a potom nechutně bouchá o rám.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo