Zvýšení Disco II

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Zvýšení Disco II

#601 Příspěvek od pablo.gs » 12 kvě 2014 21:23

Já mám 235/85/16 na + 2" (vepředu pružiny, vzadu 5cm podložky pod měchy) naprosto bez problémů. Za 5 let co to mám, nikde nic nedrhne, hadice ani kabely se netrhaj. Pouze tlumiče jsem dal asi po 2 letech delší, bo při max vykřížení bylo slyšet tuknutí, že jdou nadoraz. Auto má spotřebu pořád +- stejnou (9-10l) a ani mi nepřipadá nijak línější než s původníma 255/65/16, ale možná je to tím, že to až tak nezkoumám. Imho jsou ty velký užovky na DII hezčí a v terénu jednoznačně lepší.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

Tomanus
Příspěvky: 172
Registrován: 27 dub 2013 17:14
tel.: 775392424
auto: Disco I, Bmw e46 325
Bydliště: okolí České Lípy

Re: Zvýšení Disco II

#602 Příspěvek od Tomanus » 17 kvě 2014 08:05

pablo.gs píše:Já mám 235/85/16 na + 2" (vepředu pružiny, vzadu 5cm podložky pod měchy) naprosto bez problémů. Za 5 let co to mám, nikde nic nedrhne, hadice ani kabely se netrhaj. Pouze tlumiče jsem dal asi po 2 letech delší, bo při max vykřížení bylo slyšet tuknutí, že jdou nadoraz. Auto má spotřebu pořád +- stejnou (9-10l) a ani mi nepřipadá nijak línější než s původníma 255/65/16, ale možná je to tím, že to až tak nezkoumám. Imho jsou ty velký užovky na DII hezčí a v terénu jednoznačně lepší.
Ahojte také jsem toho hodně přečetl a mám na tebe dotaz. Po výměně předních pružin a zadních podložek jsi s autem nic nedělal ? Třeba delší brzdové hadičky prodloužené kabely k abs prodloužena táhla na senzory výšky delší tlumiče?

Včera jsem také zvednul DII na dvě hoďky. Jenom na zkoušku jak to bude vypadat.
Přílohy
Zvednutí o cca 8 cm.
Zvednutí o cca 8 cm.

Tomanus
Příspěvky: 172
Registrován: 27 dub 2013 17:14
tel.: 775392424
auto: Disco I, Bmw e46 325
Bydliště: okolí České Lípy

Re: Zvýšení Disco II

#603 Příspěvek od Tomanus » 17 kvě 2014 08:13

Už jsem to tu psal. Ale já mam 183 cm a do té sedačky na tom obrubníku se fakt nedálo moc dobře nastupovat i vystupovat. Podle mě by za chvilku šla kedačka do kelu.
A to neříkám o rodině to by asi nenastoupil nikdo :-(
Jak to řešíte vi. Snad jenom nášlapy pomohou ale moc lidí je nepoužívá.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#604 Příspěvek od Acon » 17 kvě 2014 10:19

Tomanus píše:...
Jak to řešíte vi. Snad jenom nášlapy pomohou ale moc lidí je nepoužívá.
No, lebo zdvihnúť auto a potom dať nášlapy... to je ako dať žene spraviť plastiku a nalepiť jej potom vrásky ;-) Auto sa zdvíha aby sa vošli väčšie pneu kvôli lepšej prejazdnosti v teréne. Nášlapy to zasa znížia, takže je to celé nezmysel. Človek si musí stanoviť priority, na čo to auto vlastne má.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Tomanus
Příspěvky: 172
Registrován: 27 dub 2013 17:14
tel.: 775392424
auto: Disco I, Bmw e46 325
Bydliště: okolí České Lípy

Re: Zvýšení Disco II

#605 Příspěvek od Tomanus » 17 kvě 2014 12:06

Ano máš pravdu.
Já to nepotřebuji zvyšovat. Mám leštěnku od Libovky a tak to asi zůstane. Auto používám jako rodinné a na dojíždění do zaměstnání. Auto používám většinou po silnici občas na rozblácenou louku nebo cestu kde lift není potřeba. Ale jako mladí tuneři sníží oktávku dají sedmnácky rávky a čipnou tu šestnáctku v benzínu Pak to nejede a to je nesmysl ale jsou king tak mě se také líbí disco s liftem 2".
Pouze konstatuji že se mi to líbí. Jak jsem se ptal vydrží ty sedačky. Na vystoupení musíte vyskočit a na nastoupení naskočit. Tak se musí kraje těch sedaček enormně opotřebovávat.
Asi si myslíte troč se zabívám takovou blbostí. Na mě je to auto asi taky vysoké a bok kožené sedačky je znatelně opotrebovaný. Počítám že za pár let to praskne. Stále to mažu a potírám přípravky.
Nechtěl bych to pak zašívat a opravovat. :angry

Uživatelský avatar
vladob8
Příspěvky: 817
Registrován: 19 kvě 2008 00:24
tel.: +421905582959
auto: D2 Td5
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšení Disco II

#606 Příspěvek od vladob8 » 17 kvě 2014 12:46

Ten bok sedaku je z kozenky aj ked je sedak z koze, na kazdom starsom Disco2 je viac menej zniceny.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion

Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 739
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: Zvýšení Disco II

#607 Příspěvek od papavel.k » 17 kvě 2014 16:28

Zdravím...co jsem potkal DII všechny původní sedačky u řidiče jsou načatý...bočnice je opravdu z koženky a konkrétně ta samá (aspoň černá určitě, šedou jsem zatím nesháněl) se dá sehnat, teď už mám kontakt i na vzorek se silnějším podkladem hodně podobným jako originál, cena normální, akorát je třeba si se sundáním a nandáním pohrát, jinak čalounice měla za chvilku celý díl vyměněný, je třeba šicí stroj, který prošije plast, který je přišitý dole a drží spodek ...koženka se tam prostě láme ať máš lift nebo ne :mrk
:Pohoda:
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Zvýšení Disco II

#608 Příspěvek od pablo.gs » 17 kvě 2014 18:48

Tomanus píše:Ahojte také jsem toho hodně přečetl a mám na tebe dotaz. Po výměně předních pružin a zadních podložek jsi s autem nic nedělal ? Třeba delší brzdové hadičky prodloužené kabely k abs prodloužena táhla na senzory výšky delší tlumiče?
Jak jsem psal, vyměnil jsem pouze tlumiče. Přední šly delší rovnou s pérama, zadní při náročnějším křížení trochu bouchaly, tak jsem od Eliotta vzal prodloužené (Terrafirma). Ale s těma bouchajícíma jsem 2 roky jezdil. Jinak se nic nenastavovalo.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Zvýšení Disco II

#609 Příspěvek od pablo.gs » 17 kvě 2014 18:59

Tomanus píše:Už jsem to tu psal. Ale já mam 183 cm a do té sedačky na tom obrubníku se fakt nedálo moc dobře nastupovat i vystupovat. Podle mě by za chvilku šla kedačka do kelu.
A to neříkám o rodině to by asi nenastoupil nikdo :-(
Jak to řešíte vi. Snad jenom nášlapy pomohou ale moc lidí je nepoužívá.
Mám 176cm, žena má do 165. Neříkám, že se do toho nasedá jako do osobáku, ale vylezeme tam oba bez problémů. Bočnice asi trochu víc trpí, chce to trochu cviku a nasedat víc k prostředku. Taky asi záleží na tom, kolik kilo se přes tu bočnici souká. Já mám 85kg a nepřipadá mě nějaká zničená.
Bočnice mám z kůže, nikoli z koženky. Měl jsem to rozdělaný a koženku poznám bezpečně. Kůži je dobrý alespoň 1x za rok natřít lanolínem, pak vydrží mnohonásobně víc. Kožence nic nepomůže, je to vlastně v podstatě nastříkanej hadr s nějakou mezivrstvou.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#610 Příspěvek od Acon » 07 říj 2014 19:51

Chlapi, čo je to za pomocnú vychytávku? Inak sú tie DIIky inšpiratívne ;-) https://www.facebook.com/pages/Twins%C4 ... 37?fref=nf
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení Disco II

#611 Příspěvek od Miky_CZ » 07 říj 2014 20:03

bumpstop, hydraulický doraz nápravy má to třeba karel na žabákovi, taktéž wingsáci na broukovi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#612 Příspěvek od Acon » 07 říj 2014 20:21

Aha, takže to plynulejšie zabrzdí náraz. Dobře to chápem?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení Disco II

#613 Příspěvek od Miky_CZ » 07 říj 2014 20:27

presne tak:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2619
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Zvýšení Disco II

#614 Příspěvek od patrik » 07 říj 2014 20:38

A hlavne je tam vidiet ako s vykaslali na upravu wataku. Pri vyveseni drzi naprava prave na nom , co je somarina.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Re: Zvýšení Disco II

#615 Příspěvek od Balú » 07 říj 2014 21:06

no moznoze sa nan vykaslali ale ked si pozres o ktore auta sa jedna a co s nimi zvadzaju tak im evidentne funguju aj z watakom (su to tie turecke discovery)

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení Disco II

#616 Příspěvek od visby » 08 říj 2014 08:23

patrik píše:A hlavne je tam vidiet ako s vykaslali na upravu wataku. Pri vyveseni drzi naprava prave na nom , co je somarina.
ked to auto najazdi vsehovsudy 5tis km za rok, tak im moze byt jedno ze menia wattak spolu s olejom;-)

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2619
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Zvýšení Disco II

#617 Příspěvek od patrik » 08 říj 2014 10:17

Balú píše:no moznoze sa nan vykaslali ale ked si pozres o ktore auta sa jedna a co s nimi zvadzaju tak im evidentne funguju aj z watakom (su to tie turecke discovery)
Poznam tie videa- ale aj tak si stojim za svojim . Po mojej uprave to funguje o poznanie lepšie - a hlavne viac vydrži !!!
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2585
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Zvýšení Disco II

#618 Příspěvek od habakuk » 08 říj 2014 15:54

Já mám zase zkušenost, že na životnost waťaku má přímou úměru stav tlumičů. Na starých tlumičích jsem ho dělal každý rok. Po výměně jak waťaku tak tlumičů mám dva a půl roku klid.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6535
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zvýšení Disco II

#619 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 08 říj 2014 16:03

Vaťák vaťák, furt ho měníte, kromě toho že brutálně bouchá, tak mi funguje, stalo se vám někomu, že by nějak "selhal" ?
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zvýšení Disco II

#620 Příspěvek od MadTom » 08 říj 2014 16:07

Nedovedu si představit, co by se muselo stát, aby selhal. Leda by se utrhl šroub. Já už jsem ho taky měnil - tedy ty ložisko-pouzdra uprostřed, ale byly nejspíš ještě originál, tak to beru jako údržbu. Mě to bouchání drobátko štvalo. Stejně jako mě teď štve, že dvakrát opravovaný výfuk (jednou roztržený a podruhé smotaný) má neideální tvar a vyvešuje se ze závěsů a potom nechutně bouchá o rám.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět