Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tonny, chladic je funglovka britpart daval jsem ho na auto pred rokem max dvema
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ten sem dával taky a už bych ho podruhé do "závoďáku" nekoupil... pro normální auta na normální ježdění asi dobrý, cena ok, ale do afriky ať už do ostrýho auta a nebo do ptřetíženýho asistenčního to chce větší chladič z kvalitního materíálu... ale ten stojí cca 15 000, proto ho také nemámMiky_CZ píše:Tonny, chladic je funglovka britpart daval jsem ho na auto pred rokem max dvema

Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak ten rám je rozhodně práce těch zdvojených tlumičů spolu kontra ty pružiny. Ty tlumiče je opravdu lepší do V jak tu bylo již psáno. A ještě si myslím, že tomu prasknutí pomohla hlavně ta klec. Pokud ji máš uchycenou do rámu jenom u A sloupku a pak až vzadu (nejsem si tím jistý, ale myslím, že nemáš tu výztuhu až do rámu u B ani C sloupku, nebo máš). Ta klec drží pohromadě a ta náprava vlastně prohýbá ten rám mezi těmi ukotveními toho ochranného rámu. Vlastně při každé ráně ta klec páčí vzadu za nápravou ten rám oproti dorazům.
Já třeba mám Disco (a i jsem vždy měl) hodně přeloženou. Má za sebou opravdu hodněkrát Rumunsko (nějakých 80 - 90tis jenom ježděním do Rumunska) je to 94, rám původní a ještě mi neprasknul. Trhá se sice také, ale po těch letech a km si myslím, že to není nic divného.
Ty ložiska jsou mi záhada, když vím kdo je montoval, tak bych opravdu spíš sázel na to, že byly
. Ty disky na takhle krátkou vzdálenost na to nemohly mít vliv.
Chladič prostě prorezne. U britpartu holt dřív no. Už jsem to párkrát viděl a myslím si, že díky tomu jsem to také odhalil.
Ta pevnostní tyč podle mého se povolila ta kontramatka a mělo to drobnou vůli, která se stále zvětšovala až se to prostě utrhlo.
V podstatě si myslím, že když to převedeš na km a ne na časové období, tak je to standardní porce závad. Kdyby se ti to stalo v Mohelnici ložiska, v Jihlavě rám v Sosnové tyč řízení a chladič, tak se nad tím ani nepozastavíš. A to by nebylo ani zdaleka tolik km jak jsi najel ty najednou.
K
Já třeba mám Disco (a i jsem vždy měl) hodně přeloženou. Má za sebou opravdu hodněkrát Rumunsko (nějakých 80 - 90tis jenom ježděním do Rumunska) je to 94, rám původní a ještě mi neprasknul. Trhá se sice také, ale po těch letech a km si myslím, že to není nic divného.
Ty ložiska jsou mi záhada, když vím kdo je montoval, tak bych opravdu spíš sázel na to, že byly

Chladič prostě prorezne. U britpartu holt dřív no. Už jsem to párkrát viděl a myslím si, že díky tomu jsem to také odhalil.

Ta pevnostní tyč podle mého se povolila ta kontramatka a mělo to drobnou vůli, která se stále zvětšovala až se to prostě utrhlo.
V podstatě si myslím, že když to převedeš na km a ne na časové období, tak je to standardní porce závad. Kdyby se ti to stalo v Mohelnici ložiska, v Jihlavě rám v Sosnové tyč řízení a chladič, tak se nad tím ani nepozastavíš. A to by nebylo ani zdaleka tolik km jak jsi najel ty najednou.

K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ta klec neni do ramu uchycena nikde, mam ji tak jako kanec vepredu do pevnostnich prahu, uprostred do sloupku, vzadu pod dverma vyrezano a dany jekl do ktereho je to ukotvene
mimoto klukum na naprosto seriove DII praskl ram na uplne stejnem miste
urcite predelam zadni tlumice do V
chladici daly nejvetsi zabrat ty rolety
u pevnostni tyce rizeni jsem to typoval presne na povoleni cepu, ovsem na vlastni oci jsem videl kdyz to v servise pepa dotahoval, takze to spise chtelo lepidlo, ale tyc tam byl asi dva roky tak sem si rikal ze kdyz se to nepovolilo za dva roky tak to vydrzi.... je to opravdu neco jineho nez vylety do rumunska a nake srazy... teda nemuzu to karle samozrejme porovnavat s tvymi vylety do rumunska
mimoto klukum na naprosto seriove DII praskl ram na uplne stejnem miste
urcite predelam zadni tlumice do V
chladici daly nejvetsi zabrat ty rolety
u pevnostni tyce rizeni jsem to typoval presne na povoleni cepu, ovsem na vlastni oci jsem videl kdyz to v servise pepa dotahoval, takze to spise chtelo lepidlo, ale tyc tam byl asi dva roky tak sem si rikal ze kdyz se to nepovolilo za dva roky tak to vydrzi.... je to opravdu neco jineho nez vylety do rumunska a nake srazy... teda nemuzu to karle samozrejme porovnavat s tvymi vylety do rumunska
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
preto si myslim, ze rolety a diery daju zabrat tomu zadnemu previsu viac ako cokolvek ine. aj so seriovym uchytom tlmicov...
roleta je asi to najhorsie, co moze byt. spominam si v rusku na 200-300km vcelku rozbitej rolety, auta sa zacali rozoberat bez rozdielu ci to bol def alebo disco2;-)
roleta je asi to najhorsie, co moze byt. spominam si v rusku na 200-300km vcelku rozbitej rolety, auta sa zacali rozoberat bez rozdielu ci to bol def alebo disco2;-)
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To lepidlo by asi nebyl špatnej nápad, co nezalepíš budeš brzo šroubovat znova. Když vzpomenu jak jsem na stovkach kilometru rolet měl pocit, že mám pod sebou deset chlapu, ktery to auto rozebíraj
Třeba unašeče na kolech jsem dotahoval třeba desetkrát a nic a po jedenácté byly někde tři šrouby povolené o někoik závitů...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ta puklinka na rame je celkom zaujimava. Zacinam si robit starosti. Tie vysvetlenia co tu padaju maju za sebou velke racio a ja si zacinam uvedomovat, ze moje tlmice su taktiez velmi tuhe a tym padom sily posobiace na ram asi nie male...je pravda, ze nejazdim tak ako Miky a ak ano su to iba chvilkove stress testy, ale predsa... 

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
no me se nezda ze bysme jeli nejak na krev ale to vis adrenalin, nevyspani, stres. pekne sme se nahaneli s tema klukama s disco.
oni meli na disco pro zmenu tlumice uplne mrtve a co chvili mlatili o zem taznym... takze tam zlomeny ram v uplne stejnem miste bych videl na jinou pricinu ale opravdu to nedokazu posoudit
oni meli na disco pro zmenu tlumice uplne mrtve a co chvili mlatili o zem taznym... takze tam zlomeny ram v uplne stejnem miste bych videl na jinou pricinu ale opravdu to nedokazu posoudit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Zdvojené tlumiče vzadu jedině do V, vpředu zesílit rám včetně horního uložení pružiny, jinak to praskne kousek za VIN číslem (u defa). U zdvojených předních tam je páka jako prase.
Pro moje cestování se osvědčilo vyřešit zadek a předek nezdvojovat. Jsem ale kochající se výletník (dříve také závodník
) a proto chci vždy hlavně dorazit do cílové stanice.
Moc se mě líbí shrnutí hanyse a Miky, když to čtu co vše, tak by mě asi mrdlo, někde bych to tam nechal, zalezl do pajzlu a do teď kouřil tu jejich šášu ...
Jo a to se tak opálil u toho svařování rámu ?
elsa říká, že ti ta snědá sluší
Pro moje cestování se osvědčilo vyřešit zadek a předek nezdvojovat. Jsem ale kochající se výletník (dříve také závodník

Moc se mě líbí shrnutí hanyse a Miky, když to čtu co vše, tak by mě asi mrdlo, někde bych to tam nechal, zalezl do pajzlu a do teď kouřil tu jejich šášu ...
Jo a to se tak opálil u toho svařování rámu ?
elsa říká, že ti ta snědá sluší

Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
MOPADŽI píše:Zdvojené tlumiče vzadu jedině do V, vpředu zesílit rám včetně horního uložení pružiny, jinak to praskne kousek za VIN číslem (u defa). U zdvojených předních tam je páka jako prase.
Pro moje cestování se osvědčilo vyřešit zadek a předek nezdvojovat. Jsem ale kochající se výletník (dříve také závodník) a proto chci vždy hlavně dorazit do cílové stanice.
Moc se mě líbí shrnutí hanyse a Miky, když to čtu co vše, tak by mě asi mrdlo, někde bych to tam nechal, zalezl do pajzlu a do teď kouřil tu jejich šášu ...
Jo a to se tak opálil u toho svařování rámu ?
elsa říká, že ti ta snědá sluší
vepredu praskl ram jak se sroubuje ulozeni tlumicu tak tam u toho krouzku ale na to to jeste dojelo

DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Včera si to jdu kolem naší leštěnice a pravé zadní kolo vmáčknuté až do podběhu. Říkám si: "Buď ušel měch, nebo mi dal někdo doprava do kufru pultuny zlata." Otevřu kufr - a zlato nikde.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
... zeby som dnes aj ja prispel. 

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Stěrače dostíraly?
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
... no uz asi tretikrat som tu hriadelku na spolujazdcovej strane premazaval a vzdy cca po roku zahrdzaveje znova. Dnes rano stierace sa uz nepohli tak nastala vymena prevodky.Hanys_a_Kaca píše:Stěrače dostíraly?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
...že se vám do toho pletu, ale ty stěrače to nemusíte hlásit to přece Dano Def vidí...Hanys_a_Kaca píše:Stěrače dostíraly?

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nebo: http://www.alera.cz/Citronovy-koncentra ... e/d393626/
V podstatě jde o to buď smáčivost skla podpořit aby se kapičky roztáhli to stejnoměrné vrsty a byly tak pruhledné, nebo naopak omezit, aby se kapičky nachytly a uletly. Kyselina z citronovaho koncentratu smáčivost zvyšuje, tedy voda se rozleva a je jakž takž vidět i bez stěračů.
V podstatě jde o to buď smáčivost skla podpořit aby se kapičky roztáhli to stejnoměrné vrsty a byly tak pruhledné, nebo naopak omezit, aby se kapičky nachytly a uletly. Kyselina z citronovaho koncentratu smáčivost zvyšuje, tedy voda se rozleva a je jakž takž vidět i bez stěračů.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Asi se nemám ptát, jestli má ten pežot jeden středovej stěrač a kam vede - ?