

Moderátor: Miky_CZ
vzhledem k tomu že tady nikdo ty portály nemá, tak ti to nikdo nemůže říct... někdo tvrdí, že tím že ti přibude 8-12 ozubených kol co se stále točí, se znatelně zvýší odpor auta a tím i spotřeba, někdo tvrdí že to zase tak horký není... ale dokud to někdo nebude skutečně mít, tak jsou to jen dohady... jediný předělávky portálů co jsem viděl byly pod 80tky toyoty s 4,2 motorem (kterej má síly na rozdávání a moc nežere) a nebo jeepka s 4l benálem... kterej žere vždycky :-Dkamca píše:Jezdime s micinou tak za tech 11l, soused ma Defika a jezdi tak max za 9l, ale ten jeho vypada vedle naseho kocaru jak detska hracka![]()
![]()
Jen pro zajimavost, kdyz se daj ty portalove napravy, velka kola...to ten motor 200 nebo 300Tdi je porad schopen to utahnout?
a td5 kou, i kdyz ten ma cely jiny napravy a ne jen tyhle "redukcni" konce na stavajici napravy.low píše:ale ma. a pod defikem
Staci stitky a znacky. Tady v UK neexistuji policejni kontroly a VIN taky nikoho nezajima. Musis platit road tax a pojisteni...to se kontroluje pocitacem v policejnim aute ci kamerama na ulici...nic jineho nikoho nezajima.masar píše:Ty vlastně vůbec nepotřebuješ auto, objednáš jen díly a postupně to poskládáš pak jen přinýtuješ štítky a vyrazíš VINko, ale to co píšeš zní rozumně, pokud stejně všechno vyměníš
A já myslel, že po silnici se v UK prohání v těch nejneskutečnějších nesmyslech jen v Top Gearu a ono to jde i v reálukamca píše:Staci stitky a znacky. Tady v UK neexistuji policejni kontroly a VIN taky nikoho nezajima. Musis platit road tax a pojisteni...to se kontroluje pocitacem v policejnim aute ci kamerama na ulici...nic jineho nikoho nezajima.masar píše:Ty vlastně vůbec nepotřebuješ auto, objednáš jen díly a postupně to poskládáš pak jen přinýtuješ štítky a vyrazíš VINko, ale to co píšeš zní rozumně, pokud stejně všechno vyměníš
Kéž byPavelU píše:To ti stojí doma na zahradě Benjamine
Do Azali žePavelU píše:Hezký je, to jo, ale já bych raději šel do Defíka...