Vím, že se tady dost řeší, že TD4 jsou hodně náchylné na kvalitu nafty. Jak je to ale s tím starším "téměř nezničitelným" motorem (o který se asi min. majitel moc nestaral a tak jsem teď měnil

) který vyráběli kluci z Hondy?
Máte s tím někdo zkušenosti?
Ta cena je teď velice přiznivá, až o 6 kč na litr.
Když jsem zkoušel Ethanol E 85 na Feldě, tak mi to bylo vcelku jedno

Ze začátku to bylo vcelku fpoho, ale pak auto začlo cukat a když jsem měnil svíčky, tak jsem pochopil

Takovou špínu jsme s bráchou ještě neviděli
No prostě u Free se mi to nechce jen tak zkoušet

Tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo nemá zkušenosti

Discovery 300TDI "Daisy" - 2" lift, pevnostní nárazníky, a spooousta plánů a úprav ==>> červen 2016 - Island :)
L322 TD6, 2006 "Stacy" - leštěnka