#49
Příspěvek
od beny » 22 úno 2012 19:53
K montáži Atesa. Já jsem si s tím užil svoje před rokem a půl. Obvolal jsem několik servisů ze seznamu Brana a všude skoro stejná odpověď. Ať si to někde seženu a namontuju sám, oni že na to nemají čas, že dělají náklaďáky. Jediný, kdo byl ochoten se tomu věnovat byla firma Autošip za Zábřehu (ne jejichž e-shopu jsem to nakonec koupil). Montáž proběhla svépomocí s telefonickou a emailovou podporou ochotného technika z jmenované firmy. Museli se doplnit některé díly, v sadě nebylo úplně vše, co jsem pro montáž potřeboval. Mají celý sortiment náhradních dílů. U Conrada pak vodotěsné gumové krytky na konektor podávacího čerpadla.
Topení je umístěné pod "kubíkem", který je provizorně zvedlý na čtyřech závitových tyčích (už rok a půl čekám na vyrobení mezikusu - neni nad kamarády). Mám to zvedlé cca o 11 cm a nad topením je ještě mezera (plášť topení se nijak nehřeje). Mám k tomu jen hodiny, ale používám je jen na jednorázové sepnutí (nastaveno na 30 min.), bez hodin to, myslím, nejede. Je v nich i teplotní čidlo.
Napájeno je to z druhé baterie společně s teplovodním Webastem (tuhle zimu jsem zjistil, že 63Ah je málo). Vývod nafty z nádrže je společný a pak je t-kus pro obě větve topení (na každé samostatné podávací čerpadlo - konzultováno a schváleno technikem).
Defender 110, 300 Tdi, auto pro svižné, pohodlné a dlouhé jízdy.
http://www.kopane-studny.cz" onclick="window.open(this.href);return false;