D2 měchy
Moderátor: Miky_CZ
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 měchy
To je dobrej názor! Nevrtat do toho ať to nepo....
Moje měchy podle toho jak maj odřený hrany a jsou takový hooodně jetý taky vypadaj na origoš - rok 99.
Špatný je že asi v dohledné době umřou... 
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
- zbynek
- Příspěvky: 822
- Registrován: 01 bře 2007 21:00
- tel.: 724258113
- auto: DII 99
- Bydliště: Děčín Czech Republik
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 měchy
Říká se, že jejich životnost je okolo 100 000 km při běžném (silničním) používaní. No.... my co to občas pustíme do bahínka apod. tu životnost snižujeme. Měchy jsou prostě běžný spotřební materiál a ti co nejsou ochotni to řešit, tak to pořešili pružinami. Já osobně měchy mam a mít budu dokavaď bude fungovat kompresor, až ten zdochne, tak dám pružiny.
Všechno má svůj čas........
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 měchy
Tak v tom případě je mám asi měněný, ale psaný v servisce to nebylo - kde je německá pečlivost.
Aaaaale, chuj s tím, až praskne, tak bude prasklej a dá se novej. 
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
Re: D2 měchy
Ahoj
řešil jsem ucházení (viz výše) a nakonec jsem skončil jak všichni předpověděli výměnou .
Takže pokud to uchází tak nic neřešit a testovat jedině při vyjmutém měchu.
Dělo se mi totiž, že když se auto nafouklo na určitý tlak tak to bylo ok
jak nízký tak i vysoký (vyložené auto bylo ok, naložené si sedlo ke straně, naložené a přizdvižené nahou bylo zase ok).
Když jsem vadný měch vyndal tak byl decentně zpuchřelý v ohybu uvnitř zlomu (to je ta část která se přehrnula přez dolní úchyt měchu)
takže to ani při postřiku na autě nebublalo ani nepěnilo.
Na to jsem přišel po mnoha pokusech o záchranu vozidla nakonec jsem jel se staženou prd..í a to byl věru smutný pohled
bohužel uhnily i dorazy takže cesta stála fakt za to naštěstí se jednalo o 20km rychlostí šneka
jak bude fungovat ta lepící tekutina nevím, ale moc bych tomu nevěřil (dlouhodobě), ale na dojetí se to může hodit
Hodně štěstí
Petr
řešil jsem ucházení (viz výše) a nakonec jsem skončil jak všichni předpověděli výměnou .
Takže pokud to uchází tak nic neřešit a testovat jedině při vyjmutém měchu.
Dělo se mi totiž, že když se auto nafouklo na určitý tlak tak to bylo ok
jak nízký tak i vysoký (vyložené auto bylo ok, naložené si sedlo ke straně, naložené a přizdvižené nahou bylo zase ok).
Když jsem vadný měch vyndal tak byl decentně zpuchřelý v ohybu uvnitř zlomu (to je ta část která se přehrnula přez dolní úchyt měchu)
takže to ani při postřiku na autě nebublalo ani nepěnilo.
Na to jsem přišel po mnoha pokusech o záchranu vozidla nakonec jsem jel se staženou prd..í a to byl věru smutný pohled
bohužel uhnily i dorazy takže cesta stála fakt za to naštěstí se jednalo o 20km rychlostí šneka
jak bude fungovat ta lepící tekutina nevím, ale moc bych tomu nevěřil (dlouhodobě), ale na dojetí se to může hodit
Hodně štěstí
Petr
Re: D2 měchy
Při prvním zjištění náklonu a tedy netěsnosti měchu , doporučuji okamžitou výmenu tohoto. Neb otálení s investici cca 3500kč rovná se výměna kompresoru (podstatně dražího). Vlastní zkušenost. A měch vymění půměrně zdatný offroadák za hodinu doma na ulici.
Nepomáhá nám ani tolik pomoc našich přátel, jako jistota že by nám pomohli.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: D2 měchy
dnes som nejaké 2 hodinky jazdil v teréne, užíval si s kamošom snehovú nádielku a pri záverečnom výjazde do stúpania sa ozvala rana a auto kleslo na jednu stranu. Keď som pozrel pod auto (už sa stmievalo) mech ako keby tam bol len položený na ležato. Je možné, že by sa nejako vyvliekol? Pri jazde som ich mal nafúknuté do najvyššej polohy aby som nechytal ťažné...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Tungdild
- Příspěvky: 226
- Registrován: 05 čer 2011 13:29
- tel.: 721070078
- auto: D II - 2000-NO LIFT
- Bydliště: KLATOVSKO-Nekde u lesa na Sumave (NY)
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 měchy
horo píše:Při prvním zjištění náklonu a tedy netěsnosti měchu , doporučuji okamžitou výmenu tohoto. Neb otálení s investici cca 3500kč rovná se výměna kompresoru (podstatně dražího). Vlastní zkušenost. A měch vymění půměrně zdatný offroadák za hodinu doma na ulici.
musim souhlasit ve CT jsme to zvaldl napoprve (uplne poprve) do40 minut i s nasazenim kola.....easy
Vsichni lezime v kanalech , ale jen nekteri se dokazi z nich koukat na hvezdy.....
http://hugofucker.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/user/Tungdild" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hugofucker.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/user/Tungdild" onclick="window.open(this.href);return false;
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: D2 měchy
Tak to je masaker... a ktora cast bola mimo - horna alebo spodna? Hore to drzia dve kovove zavlacky a dole plastovy "bajonet". Zeby sa zlomil ten bajonet a vyskocilo to, alebo mas extremne dlhy tlmic a pri poskoceni auta to vytrhlo mech? Treba sa na to pozriet za svetla, urcite sa vysvetlenie najde.Acon píše:dnes som nejaké 2 hodinky jazdil v teréne, užíval si s kamošom snehovú nádielku a pri záverečnom výjazde do stúpania sa ozvala rana a auto kleslo na jednu stranu. Keď som pozrel pod auto (už sa stmievalo) mech ako keby tam bol len položený na ležato. Je možné, že by sa nejako vyvliekol? Pri jazde som ich mal nafúknuté do najvyššej polohy aby som nechytal ťažné...
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: D2 měchy
práveže, keď sa to stalo, tak som sa len rozbiehal do stúpania, žiadne extra húpnie. To, čo som videl po tme zo zadu je určite spodná časť mechu. Vyzeralo to ako keby ležal pozdĺžne s autom. Nikdy som mech neriešil, takže vôbec neviem ako to tam je. Len to, čo som čítal tu na fóre a myslím, že toto nikto nepopisoval. No čo, rátam s alternatívou, že je v prdeli. Auto má 13r. a mechy sú možno pôvodné. Dnes zistí, čo je s tým, len auto mi zostalo 30km od baráku...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
MadTom
- Příspěvky: 15314
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 měchy
http://www.discovery2.co.uk/Rear%20Air%20Springs.html
tady máš pěkné fotky, jak to celé vypadá.
tady máš pěkné fotky, jak to celé vypadá.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: D2 měchy
Tak na ten vek mechov typujem ze proste vybuchol - dostal "šúsdefekt". A to sa nedalo dojst domov ako bruchoplaz?
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: D2 měchy
tak je vystrelený ako sa dalo očakávať. Ale to poznáš ak ide o vlastné auto, nádej umiera posledná. Jazdiť sa s tým nedalo, lebo mám 265/75 MTéčka a keď je takto naklonené, tak to šúcha o blatník.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: D2 měchy
A mas zvysene dorazy? a aj tak to sucha? pytam sa preto lebo sa chystam dat taky rozmer pneu. ako ty.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: D2 měchy
práve, že nemám. No toto bol jednoducho následok staroby.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: D2 měchy
To je jasne ale myslim ze z dlhymi dorazmi by sa vacsia guma nemala suchat o blatnik a tym padom mas pojazdne auto, či?Acon píše: No toto bol jednoducho následok staroby.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: D2 měchy
určite ano. U mňa jew problém aj ET. Mám -8 a origo disky sú -57 takže dosť trčia. Ak by som mal origo a podložky tak 3cm, bolo by to OK.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: D2 měchy
A mně už tolikrát vrtalo hlavou na co je ten ocelový držák na rámu vlevo pod autem. Minulý měsíc už jsem měl v ruce flexu, no nakonec jsem si říkal, že se nebudu unahlovat. No koukám, že jsem to mohl uříznoutMadTom píše:http://www.discovery2.co.uk/Rear%20Air%20Springs.html
tady máš pěkné fotky, jak to celé vypadá.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
-
MadTom
- Příspěvky: 15314
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 měchy
A že se nezeptáš, bych ti to řekl nebo ukázal. A když jsi ho neuřízl, tak můžeš začít přemýšlet, co tam dáš. Takovej zásobník na vzduch (stlačenej), nebo vodu by byla možnost.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 měchy
Taky mě to napadlo, že by se dal nějak využít. Ten zásobník na vzduch by byl fajn..MadTom píše:A že se nezeptáš, bych ti to řekl nebo ukázal. A když jsi ho neuřízl, tak můžeš začít přemýšlet, co tam dáš. Takovej zásobník na vzduch (stlačenej), nebo vodu by byla možnost.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: D2 měchy
Chápem to dobre, že po novom treba zo starej hadučky odrezať koniec, vybrať z nového mechu ten nerezový krúžok? spojku? vsunúť to do toho hadičku a celé to potom vsunúť a zacvaknúť do mechu? Lebo tiež mám ešte starý systém na závyt a náhradný mech je už s novým systémom. Na tej stránke Discovery2. som to pochopil tak ako som písal, tak si overujem, či som blbec, alebo...

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.