
Vše kolem Series 3
Moderátor: Rover
Re: Vše kolem Series 3
Potrebujem poradiť , to v prednej maske je diera? Majú to všetky serie. Prečo?
Ilustračné foto..
Ilustračné foto..
- Přílohy
-
- LR III.jpg (131.64 KiB) Zobrazeno 2631 x
Nie každý kto blúdi, je stratený...
Re: Vše kolem Series 3

Country boy...
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Ano, ano. Všechny mají dieru.
Bohužel.......

tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: Vše kolem Series 3
Některý vojenský to myslím nemají. Mají háky na kapotě jako S I.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: Vše kolem Series 3
LW maji taky diru
a vojensky S3 109 nemaji jen ten mechanismus, ale mrizka je stejna s civilem, takze dira zustava, ale asi S2 a S2A vojensky nemaj nektery verze ani diru v mrizce

"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
Platí samozřejmě i pro druhou půlku jezírka paní RoverovéRover píše:Děkuju budu na Tvojí nabídlu myslet...

Technologie pro zahradní jezírka
Re: Vše kolem Series 3
Tak jsem zase o neco pokrocil. Prijela prevodovka z repase a zitra prijede hlava.
K tomu bych potreboval nejake info: nemate nekdo, prosim, postup na montaz hlavy? Postup utahovani sroubu, momenty a tak? Je to na 2.25 Diesel.
Diky.
K tomu bych potreboval nejake info: nemate nekdo, prosim, postup na montaz hlavy? Postup utahovani sroubu, momenty a tak? Je to na 2.25 Diesel.
Diky.
LR SIII
Re: Vše kolem Series 3
Můžu se zeptat - kde ti dělali tu převodovku ?
Technologie pro zahradní jezírka
Re: Vše kolem Series 3
Martin_H píše:Můžu se zeptat - kde ti dělali tu převodovku ?
...jeden muj dobry znamy. Je to mechanik, tak to delal po praci doma v dilne. Dostal nakresy a hura do toho

LR SIII
Re: Vše kolem Series 3
Mám taky kamaráda, který je fachman přes převodovky, už mi dělal na Serii dvě, jestli neco potřebuješ, tak mu řeknu.Martin_H píše:Můžu se zeptat - kde ti dělali tu převodovku ?
Re: Vše kolem Series 3
Díky za nabídku, jen tak trochu sonduju , co a jak. Zatím je Dorsetka v téhle fázi 

- Přílohy
-
- IMAG0333.jpg (255.05 KiB) Zobrazeno 2414 x
-
- IMAG0335.gif (85.69 KiB) Zobrazeno 2414 x
Technologie pro zahradní jezírka
Re: Vše kolem Series 3
To je dobře, že na to jdeš z gruntu.
Re: Vše kolem Series 3
Martin_H:
Tak hluboko jsem do toho teda nesel. Spodek na mem motoru na pohled vypadal slusne, takze jsem nechal delat jen hlavu. Uvidim, jak to dam dohromady
A co ten montazni postup pri montovani hlavy zpet na motor? Ono to mozna zapadlo v diskuzi. Pripominam 2.25 diesel


A co ten montazni postup pri montovani hlavy zpet na motor? Ono to mozna zapadlo v diskuzi. Pripominam 2.25 diesel
LR SIII
Re: Vše kolem Series 3
Ani my jsme původně nechtěli. Jenže když se to sundalo, tak se řeklo "...no když už je to dole...."RostaO píše:Martin_H:Tak hluboko jsem do toho teda nesel. Spodek na mem motoru na pohled vypadal slusne, takze jsem nechal delat jen hlavu. Uvidim, jak to dam dohromady
![]()


Technologie pro zahradní jezírka
Re: Vše kolem Series 3
ahoj Rosto, je to v manualu ale nevim jak z nej vypreparovat jen ten obrazekRostaO píše:Martin_H:Tak hluboko jsem do toho teda nesel. Spodek na mem motoru na pohled vypadal slusne, takze jsem nechal delat jen hlavu. Uvidim, jak to dam dohromady
![]()
A co ten montazni postup pri montovani hlavy zpet na motor? Ono to mozna zapadlo v diskuzi. Pripominam 2.25 diesel

zacinas od prostredka pa krizem ke stranam, presouvas se ke 4. valci a koncis u 1. ale je to 18 sroubu, takze to fakt chce ten obrazek, zkusim to z toho dostat
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
uz sem na to prisel
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
zdravim, mam potiz s prednimi brzdami na 109 S III.
Popisu to kolem a kolem, at je historka kompletni.
Domu se dostala a ze zadniho bubnu kapala tekutina, na prvni pohled brzdovka. Test na bubnech ukazal, ze predni naprava brzdi prima, zadni vubec. Vymenil jsem obe prasatka vzadu, ocistil, odvzdusnil, brzdy sly uplne bajecne (oproti prichozimu stavu). Ted par nedel stala na dvorku, nez byl cas jet premerit brzdy. Na standu to zadni brzdy ukazalo temer vyborne, ovsem predni brzdily i bez stlaceneho pedalu (bylo slyset uz pri najizdeni, ze piskaji). Cestou domu se to stale zhorsovalo, tak jsem excentry uplne povolil. To pomohlo, ale jen docasne. Doma pred branou (nastesti ne daleko) uz pri rozjezdu brzdy kladly velmi znatelny odpor...jako u bezneho auta rozjezd s napul zatazenou rucni brzdou. Po vychladnuti a rozebrani (pakny nalepene na bubnu) to vypadalo, jako by prasatka uplne ztuhla. Pri seslapnuti vyjedou, ale uz se nechteji vracet. Povolil jsem odvzdusnovaci sroub, pak zarazit sly (za krasneho gejzirku), ale velmi ztuha (silnym tlakem ruky, ne vratnou pruzinou).
Pruziny na omak nejsou ovadle.
Nejsem ostrileny mechanik, tak se zeptam mozna az prilis hloupe:
Vymenit?
Snazit se je rozchodit - ocistit, rozhybat?
Pokud by to melo mit vyznam, muzu to nafotit, ale vypadaji na prvni pohled uplne normalne ojete...zaprasene, po sundani prachovek stara vazelina a bordel...Oblozeni i buben vypadaji prima.
Predem moc diky za rady a omlouvam se za mozna az prilis rozsahle popsanou banalitu....
Popisu to kolem a kolem, at je historka kompletni.
Domu se dostala a ze zadniho bubnu kapala tekutina, na prvni pohled brzdovka. Test na bubnech ukazal, ze predni naprava brzdi prima, zadni vubec. Vymenil jsem obe prasatka vzadu, ocistil, odvzdusnil, brzdy sly uplne bajecne (oproti prichozimu stavu). Ted par nedel stala na dvorku, nez byl cas jet premerit brzdy. Na standu to zadni brzdy ukazalo temer vyborne, ovsem predni brzdily i bez stlaceneho pedalu (bylo slyset uz pri najizdeni, ze piskaji). Cestou domu se to stale zhorsovalo, tak jsem excentry uplne povolil. To pomohlo, ale jen docasne. Doma pred branou (nastesti ne daleko) uz pri rozjezdu brzdy kladly velmi znatelny odpor...jako u bezneho auta rozjezd s napul zatazenou rucni brzdou. Po vychladnuti a rozebrani (pakny nalepene na bubnu) to vypadalo, jako by prasatka uplne ztuhla. Pri seslapnuti vyjedou, ale uz se nechteji vracet. Povolil jsem odvzdusnovaci sroub, pak zarazit sly (za krasneho gejzirku), ale velmi ztuha (silnym tlakem ruky, ne vratnou pruzinou).
Pruziny na omak nejsou ovadle.
Nejsem ostrileny mechanik, tak se zeptam mozna az prilis hloupe:
Vymenit?
Snazit se je rozchodit - ocistit, rozhybat?
Pokud by to melo mit vyznam, muzu to nafotit, ale vypadaji na prvni pohled uplne normalne ojete...zaprasene, po sundani prachovek stara vazelina a bordel...Oblozeni i buben vypadaji prima.
Predem moc diky za rady a omlouvam se za mozna az prilis rozsahle popsanou banalitu....
