kamca píše:Koukam ze jsem rozpoutal zajimavou diskusi a asi to chce vic detailu, aby se bylo o cem bavit.
VSE CO TED NAPISU JE CISTE TEORIE, NIC NENI JISTE, proto jsem nepsal zadne podrobnosti. Nechtel jsem aby to bylo jako psani "Morcaka" na offroadforu, kde ho meli vsichni za blazna
Jedna se o tohle. Chlapek v Rusku porada pro smetanku vyjizdky tam, kde se bezne nejezdi. Lidi zaplati a jedou. On zajisti prisun nafty v urcitych mistech a doprovodna auta. Funkce doprovodneho auta je poskytnout podporu v pripade zapadnuti, klestit cestu, stavet most,....proste hruba prace.
No a ja bych MOZNA mohl byt jedno z tech aut. Musi to byt male auto/ velikost klasickeho offrouda/ aby se mohlo nalozit na clun ci nakladak. Nechci k tomu na verejnem foru vice psat, ale snad na osvetleni to staci.
Nejsem milionar, takze koupit auto za 15000EUR a pak dalsich 15 do nej nacpat je nerealne. Myslel jsem , ze diky tomu ze jsem v UK tak koupim Defika a necham ho " zesilit"
Auto by se melo dat upravit i na Sibirskou zimu.
Nejde mne ted o rozebirani technickych veci, ale o tohle.
CISTE PRO PRIKLAD koupim auto za rekneme 100000Kc, doplnky za 400000Kc a necham ho rozebrat a sestavit. Kolik to tak muze stat? 100, 200, 300 000Kc?????
Ten cenový odhad je přesný. V loňském roce jsem kupoval Defa za cca 300 tis. Kč, ročník 2003, v dobrém stavu, ABS, vyhřívané sedačky, vyhřívané přední sklo. Byl už zvednutý. Postupně jsem nechal udělat řadu úprav. Základní servis: vystříkání waxoilem, výměna předního skla, výměna všech kapalin, opravy drobností /něco nesvítilo, něco moc vrzalo atd./. Pak jsem nechal vyměnit pneu za teréní, nové kvalitní zimní na diskách, přídavná PHM nádrž, dvě baterky, posunutí sedaček, klec, pevnostní nárazník, naviják, zázuvka vzadu, plechy na haubnu a boky, druhá rezervna na haubnu, hever, něco pevnostního i dole atd. Úpravy celkem cca 400 tis. Kč. Bylo to rozložené v čase, najednou bych si to taky nemohl dovolit. Auto vypadá super /je sexi, jak říká má žena/, Eliott, který mi vše dělal, s ním byl v dubnu v Jihlavě. Černá barva Defíku služí. Ale pokud by to mnělo být komplet, tak ještě druhý tlumič na zadní nápravu /vyšší světlá výška a těžiště a absence stabilizátorů na přední nápravě dost zhoršily jizdní vlastnosti na silnici/, jiné přední sedačky, nádrž na vodu a spaní, to může být ještě dost peněz. Dle mne není problém v tom utopit ve finále milion. Mám asi výhodu, že auto je firemní, tedy část nákladů a DPH se dají "odmazat". Koneckonců to je zase moje specialita, klientovi jsem v účetnictví obhájil i koně.....

Expedici taky chystám, jinak by to byla dost drahá snobárna /i když u mně asi vždy trochu bude/. Auto využívám ještě i jako farmářské, i když jsem spíše než rolník "rockenrolník"
