- zeby pumpa pri veci rychlosti zpusobovala vibrace se mi nezda, v nejhorsim by se mohla dostat
do oblasti kavitace, ale to by delala jen kraval (nez by odesla). Nedavno mi "prasknul" zadni valec systemu a olej jsem mel asi 15mm pod ryskou min, zadne vibrace pri vetsi rychlosti. Ad. kontrolky ( z toho co jsem vypozoroval) horni solenoidy ovladaji valce (vybrany konektor je oranzova kontrolka) solenoid z boku je asi proporc(pri behu "psouka") reguluje tlak (myslim ze pokud je tlak a vybere se konektor kontrolka zcervena) => coz by asi mohla delat vlhkost.
- nevim jestli se system neprehreje, pokud proporc nereguluje, kdysi jsem to pocital matne si vzpominam ze tam vznika ~1,5kW tepla.. !
Odpojeni ACE : odpojil jsem ho uprostred "miliona" serpentin.. pocit v prvni zatacce po odpojeni byl, ze jsem skoro skocil na sedadlo spolujezdce, abych auto vyvazil

,rozdil byl obrovsky nemohl jsem si na to zvyknout. casto ctu na forech, ze je to nefunkcni luxus, nemyslim si to.