Tankovanie - kolko natankujete ?
Moderátor: Miky_CZ
Tankovanie - kolko natankujete ?
Mam jednu otazku, kolko sa vam podari natankovat na 1x do nadrze ? D2 TD5 mam asi mesiac, tankoval som zatial 2x. Tankovat idem ked sa mi rozsvieti kontrolka, ale do nadrze dosatnem (po prve vypnutie pistole) len 65 -66 litrov nafty, co sa mi zda byt vzhladom k 95 litrovej nadrzi dost malo.
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Takze je predpoklad ze mi zacina skoro svietit kontrolka .... da sa to nejako zmerat ? Do "sucha" si koli cerpadlu jazdit netrufnem.jezbera píše:ked mi zacne svietit kontrolka, do TD5 dam cca 82 litrov, ale potom este 2-3 litre s malou pauzou (nafta peni), ked mi uz nejaku chvilu svieti, dam tam aj 86 l.
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
No, da sa jazdit do "sucha", ale musis pocuvat pumpu, zacne piskat, potom hned doliat z bandasky a ist na pumpu natankovat a priratat objem bandasky. No nevem, ci je uplne presne vypocitanie spotreby az tak dolezite. Mne uz dosla nafta uplne alebo po piskania pumpy x-krat, ale dnes uz ako pocujem ze mi pisti pumpa, odstavim a riesim naftu. Mna totiz moja rezerva od svietenia vie pekne prekvapit.keso píše: Takze je predpoklad ze mi zacina skoro svietit kontrolka .... da sa to nejako zmerat ? Do "sucha" si koli cerpadlu jazdit netrufnem.
Naposledy upravil(a) jezbera ivan dne 19 bře 2007 23:59, celkem upraveno 6 x.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Čerpadlo
No to asi nebude to ořechový jezdit skoro až do suchadiscover píše:V pohode a bezne docvrnkam az 92l.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Jednou jsem byl tvrďas a jezdil do té doby co svítila
kontrolka a po přijetí k pumpě a naražení plné
cca 86-87l jsem nemohl auto ani nastartovat.
Chytlo až při odjezdu z pumpy na starter (abych nepřekážel).
Asi po pěti metrech jízdy na starter se po počátečním kuckání
motor rozběhnul.
Ponaučení - již nikdy více!!!!!!!!!!!!
Jinak ta sranda stojí opravdu jak psal Miloš cca 14,000,-Kč.
Ta pumpa byla totiž do kopce a když začne pískat čerpadlo tak je nádrž suchá!!!!!!
Milan
kontrolka a po přijetí k pumpě a naražení plné
cca 86-87l jsem nemohl auto ani nastartovat.
Chytlo až při odjezdu z pumpy na starter (abych nepřekážel).
Asi po pěti metrech jízdy na starter se po počátečním kuckání
motor rozběhnul.
Ponaučení - již nikdy více!!!!!!!!!!!!
Jinak ta sranda stojí opravdu jak psal Miloš cca 14,000,-Kč.
Ta pumpa byla totiž do kopce a když začne pískat čerpadlo tak je nádrž suchá!!!!!!
Milan
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
No ono nestačí točit štartérom keď ti dojde palivo a znovu natankuješ, je na to postup - vid. príručka užívateľa k autu.milan.drogerie píše: jsem nemohl auto ani nastartovat.
Chytlo až při odjezdu z pumpy na starter (abych nepřekážel).
Asi po pěti metrech jízdy na starter se po počátečním kuckání
motor rozběhnul.
No, ide o to kde kupuješ, no i tak to nie je lacne. V Paddocku je to za 165 libier.milan.drogerie píše: Jinak ta sranda stojí opravdu jak psal Miloš cca 14,000,-Kč.Milan
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- vizos
- Příspěvky: 569
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Naprosto nepororucuju jezdi do prazda. Me se to stalo v rumunsku pac sme promackly nadrz a neodhadly stav nafty. Auto se z niceho nic zakuckalo chciplo a uz nenastartovalo. Pri pokusu o roztazeni a doliti nafty pc napsalo at zastavim ze hrozi zniceni motoru at se obratim do servisu. Coz bylo v tu chvili naprosto nemyslitelne(servis byl tak +-300km daleko), nastesi se to stalo na asfaltce.
A nebyt schopnych lidi co tam byly s nami. A mechanika na telefonu kterej nam presne rekl kterej sroub povolit, kdy tocit klicem atd. aby sme motor odzvdusnily tak nevim co by sme delali. Nejvic me stve ze uz si nepamatuju jak sme to delali. Pac tohle se proste muze stat i kdyz clovek nechce.
A nebyt schopnych lidi co tam byly s nami. A mechanika na telefonu kterej nam presne rekl kterej sroub povolit, kdy tocit klicem atd. aby sme motor odzvdusnily tak nevim co by sme delali. Nejvic me stve ze uz si nepamatuju jak sme to delali. Pac tohle se proste muze stat i kdyz clovek nechce.
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.
- Radek D3
- Příspěvky: 539
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jasně stát se to může, protože počítač u LR ukazuje hodně nepřesně.
Já mám do Maroka koupené aditivum do nafty a beru sebou 2ks naftových filtrů a 2x vzduchový filtr. Navíc beru všechny pojistky zvláště jednu sadu těch velkých. Zanedlouho mě čeká 1 servis v 24 tis.km.
Taky mám slíbenou zásuvku se stálým proudem v zadní části vozu na kompresorovou ledničku.
Já mám do Maroka koupené aditivum do nafty a beru sebou 2ks naftových filtrů a 2x vzduchový filtr. Navíc beru všechny pojistky zvláště jednu sadu těch velkých. Zanedlouho mě čeká 1 servis v 24 tis.km.
Taky mám slíbenou zásuvku se stálým proudem v zadní části vozu na kompresorovou ledničku.