1. Chcel by som sa spytat, či je možné možné upraviť spojku - zda sa mi dost tvrda.
2.Pri vytáčaní vľavo nizkej rychlosti sa ozyva z podvozku (skôr zozadu) vrčanie (z vnutra je to zvuk ako keby sa trela guma o gumu - zvonku to znie ako rýchle klepanie dvoch plechov o seba)
Dik za rady
Freelander 95 2.0 TD4
tvrda spojka + vrcanie
Moderátor: Safraporte
Re: tvrda spojka + vrcanie
Zdar, všechno už se řešilo tady. Klepání viskospojka, IRD, mrkni tady na to. Nejsem odborník. Jsou tu lepší.
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
Uz sme to kontrolovali 2x (aj v servise) a visco vyzera OK, preto som myslel, či niekto nema podobnu skusenost, je to vyslovene ako klepanie plechov.
Silentblok(y) diferenciálu?
Skusim pozriet - podam info
Dik
Dik
Takze opat sme sa k nicomu nedostali - silentbloky su OK - ked je auto na zdvihaku na podvozku nic nehrka, nic nie je volne, az sa mi zdalo že az moc tuhe.
Pri nastartovanom aute na zdvihaku a po zaradeni rychlosti vsetko OK nic nechrume, nebucha - vsetko tak ako ma byt.
(zjazd funguje). Napada ma este diferak, ale v tomto nemam skusenost. Ak by ste niekto vedeli o Co by mohlo ist (popr. opravit) poprosim info+kontakt - dostavil by som sa.
DIK
Pri nastartovanom aute na zdvihaku a po zaradeni rychlosti vsetko OK nic nechrume, nebucha - vsetko tak ako ma byt.
(zjazd funguje). Napada ma este diferak, ale v tomto nemam skusenost. Ak by ste niekto vedeli o Co by mohlo ist (popr. opravit) poprosim info+kontakt - dostavil by som sa.
DIK
zdravim vsetkych
tak uz sme sa tomu vrcaniu dostli na kobylku - bol to vyfuk, ktory ked sa zahrial a pri vytočení (na zdvihaku sa to neprejavilo len na ceste) klepal a zvnutra to bolo pocut ako tvrde vrcanie. trochu sme ho upravili a o 5 cisel skratili a auto ide OK.Pocas jazdy je vsetko ticho a auto ide na jednotku.