Zdravím všechny LRisty

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
icediscovery
auto: LR disco1

Zdravím všechny LRisty

#1 Příspěvek od icediscovery » 04 zář 2009 10:24

Zdravím všechny LR isty, jsem na foru nováček, ale již před časem mi vaše informace pomohly zprovoznit několik drobnějších závad na mém LR Discovery I 2,5 TDS. Takže móóóc děkuji. Pracuji již druhý rok na Islandu a tady se to Roverama jen hemží, tak jsem jeden pořídil na ryby a do hor.
Když už jsem mluvil o tech závadách, víte někdo jak se dostanu na palubce k podsvícení ovládacích koleček topení, aniž bych napáchal nějaké škody. Nesvítí mi a to přímo šílím z takových blbin. Tachák jsem měl venku a vyměnil pár žárovek, ale tady si nejsem jistej. Za rady předem děkuji a pěkný den.

Icediscovery

tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdravím všechny LRisty

#2 Příspěvek od default » 04 zář 2009 10:37

Jak se vyndavá tachometr? Špatně se mi nuluje kilometráž a chci to opravit.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

paia
tel.: mám ;o)
auto: Audi Allroad
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od paia » 04 zář 2009 10:59

default píše:Jak se vyndavá tachometr? Špatně se mi nuluje kilometráž a chci to opravit.
taky mám problém s tím nulováním, jednou jsem to vynuloval a od té doby mám pořád nuly.
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad

icediscovery

#4 Příspěvek od icediscovery » 04 zář 2009 12:17

default píše:Jak se vyndavá tachometr? Špatně se mi nuluje kilometráž a chci to opravit.