Přídavná převodovka Feelendru.Náhon 4X4
Moderátor: Safraporte
Přídavná převodovka Feelendru.Náhon 4X4
Ahojky.Potřebuji poradit .Kdo už někdy opravoval přídavnou převodovku a zná dopodrobna funkci automatického náhonu zad napravy.Vyměnil jsem lamel spojku na kardanu a přesto mě pořád jde přední náhon ze zedním.Dík.Nebo kdo ví nějaký odkaz na manuál s tímto problémem.Už někdo sundaval z přídavné převodovky víměník na vodu z motoru???Díky.
Re: Přídavná převodovka Feelendru.Náhon 4X4
Free je stálá čtyřkolka. Vždycky zabírají obě nápravy, je to v pořádku. Jen viskospojka rozděluje, v jakém poměru. Při velkém záběru až na 50 na 50, jestli se nepletu.
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: Přídavná převodovka Feelendru.Náhon 4X4
Je to tu vsetko 100x popisane treba len hladat, citat a citat
Na kardane je viskospojka, tu si asi menil.
Olejovy chladic sa vybrat bez poskodenia neda, ale udajne to dokaze "autoland" skus mu napisat.

Olejovy chladic sa vybrat bez poskodenia neda, ale udajne to dokaze "autoland" skus mu napisat.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Re: Přídavná převodovka Feelendru.Náhon 4X4
Ahoj,panuje tady hodně příspěvků. Máš trvalou čtyřkolku, s hlavním záběrem na předek. Zadek pokud máš vše vpořádku,myslím tím visko spojku, tak jen pomáhá. Měl by přenášet okolo 30-40% výkonu. Zabírá menším poměrem protože visko nepřenese celejch 50%,musí v ní být dovolenej prokluz aby pohltila rozdílné síly mezi nápravami. Je to aby ti to auto nehrnulo v zatáčkách,nebo jak píšou neštorcovalo. Ten chladič jde vytáhnout bez poškození, mam na to přípravek z uk, no ale těch tady v republ. moc nenajdeš. Ale pokud ho vytáhneš a trochu ho poškodíš tak ti ho opravím,není to problém ušetříš.