Startování 2.5 d , když je v nádrži málo nafty

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Startování 2.5 d , když je v nádrži málo nafty

#1 Příspěvek od MartinMM » 05 úno 2009 22:45

Řešil jsem od doby co mám RR problém u startování když byla nádrž naplněná do čtvrtiny a méně. Kdy padala nafta a trvalo dlouho než se povedlo nastartovat. Odborníci :lol: v AMT tvrdili že je to normální a že mám dát spětnej ventyl na palivovou hadici což ale nepomohlo. Jelikož jsem měl podezření na podávací čerpadlo co je v nádrži tak jsme ho vyndali ale bzučelo - tudíž jsem myslel že je dobré. Nenapadlo mě ale že když se točí tak nemusí dodávat naftu. U RR kamaráda mě napadlo sundat hadici před filtrem a otočit klíčem. Ihned začala téct z hadice nafta a z mého RR netekla ale čerpadlo bylo slyšet. Vyměnil jsem teda čerpadlo a problém je vyřešen.

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

#2 Příspěvek od BeerRudolf » 06 úno 2009 08:34

Známému se stalo u Cordoby, že mu dávala pumpa v nádrži taky málo paliva. Po vyndání a odskoušení pumpa fungovala. Dáno zpět a opět málo paliva. Po opětovném vyndání a laborování zjištěno, že do prázdna to funguje, ale jak se to připojí tak už ne. Závada byla opotřebovaný plastový šestihran v mezispojce. Jak to šlo do tlaku tak začal prokluzovat. Vyroben nový šestihran z mosazi. Problém byl to nazpět zapertlovat ale povedlo se a úspora byla dobrých pět táců oproti nákupu z vrakáče a navíc už je to nerozbytné :D
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
HamrDol
Příspěvky: 81
Registrován: 01 úno 2009 01:51
Bydliště: Hamr n.J.

#3 Příspěvek od HamrDol » 06 úno 2009 11:52

Mám dotaz,to auto jezdilo ale nestartovalo?Mám totiž pocit že mám taky něco s palivem i když to je 4.6 Před vyndáním a opravě motoru startoval normálně,po opravě nastartoval na první otočení po ohřátí sám přepnul na lpg. Nechal jsem ho běžet na volnoběh cca 2 h ale nevšiml jsem si že došel plyn a za chvilku i benzín.Po dolití už nechytnul,svíčky suchý tak jsem mu pustil žilou pod klapku a hned běžel ale při prudkým přidání má díru jako bez paliva.Od té doby chce při startu vždycky loka,protože na lpg nestartuje nebo to neumim.
Od té doby co mám RR chodím spát jen málokdy!!!

Uživatelský avatar
HamrDol
Příspěvky: 81
Registrován: 01 úno 2009 01:51
Bydliště: Hamr n.J.

#4 Příspěvek od HamrDol » 06 úno 2009 11:52

Mám dotaz,to auto jezdilo ale nestartovalo?Mám totiž pocit že mám taky něco s palivem i když to je 4.6 Před vyndáním a opravě motoru startoval normálně,po opravě nastartoval na první otočení po ohřátí sám přepnul na lpg. Nechal jsem ho běžet na volnoběh cca 2 h ale nevšiml jsem si že došel plyn a za chvilku i benzín.Po dolití už nechytnul,svíčky suchý tak jsem mu pustil žilou pod klapku a hned běžel ale při prudkým přidání má díru jako bez paliva.Od té doby chce při startu vždycky loka,protože na lpg nestartuje nebo to neumim.
Od té doby co mám RR chodím spát jen málokdy!!!

Odpovědět