zimni zalezitosti

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
scooty
Příspěvky: 40
Registrován: 10 kvě 2008 17:10

zimni zalezitosti

#1 Příspěvek od scooty » 21 říj 2008 23:46

tak se nam ochladilo, brzo se stmiva a i u me P38 vyplouva par problemu, ktere bych rad konzultoval. predem bych uvedl, ze bych nerad zpusobil zavaznejsi problem odstranenim mene zavazneho, tedy ocenil bych pripadne varovani.

- nefunguje mi vyhrivani ani jedne sedacky. co byva nejcastejsi pricina? k tomuto bych jeste pribastlil ze mi nefunguje elektricky pohon operky hlavy u spolujezdce - motorek je slyset, ale jakoby to vypadlo z kulisy a taky ridicovo sedadlo ma nepatrnou vuli.. umel by to tu nekdo vyresit?

- sviti mi asi jen tretina podsvetleni stredoveho panelu. kde nejlepe sehnat nahradni zarovky? ma nekdo podsvetlene tlacitka na volantu?

- vybijeni baterie je jak vidim obligatni problem - nemel by jste nekdo link na ten bulletin, ktery vybijeni resi?

- mam tam webasto topeni, ktere jsem jeste nidky nepoustel - je vhodne to vyzkouset nebo je lepe nejdriv zajet do servisu webasto na provereni, jestli je vse ok?

Uživatelský avatar
Tatar
Příspěvky: 627
Registrován: 22 dub 2008 00:53
Bydliště: LITOMĚŘICE

#2 Příspěvek od Tatar » 22 říj 2008 00:19

nevím na co si stěžuješ máme přeci RR P38, buď rád že ještě nesvítí EAS faoul nebo jak to kokot píše ale neboj nic to přijde :lol: :lol: :lol:
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: zimni zalezitosti

#3 Příspěvek od coroner » 22 říj 2008 12:59

scooty píše:tak se nam ochladilo, brzo se stmiva a i u me P38 vyplouva par problemu, ktere bych rad konzultoval. predem bych uvedl, ze bych nerad zpusobil zavaznejsi problem odstranenim mene zavazneho, tedy ocenil bych pripadne varovani.

- nefunguje mi vyhrivani ani jedne sedacky. co byva nejcastejsi pricina? k tomuto bych jeste pribastlil ze mi nefunguje elektricky pohon operky hlavy u spolujezdce - motorek je slyset, ale jakoby to vypadlo z kulisy a taky ridicovo sedadlo ma nepatrnou vuli.. umel by to tu nekdo vyresit?
Sedačky mají s největší pravděpodobností poškozené vedení vyhřívacího drátu v dolní části sedáku. Ten je zapojenej do série s horní částí, takže nehřeje ani jedna část. Lze zapojit samostatně jen horní část, ALE v horní části není teplotní čidlo, takže se výhřev sám nevypne a když na to zapomeneš tak výsledkem bude nejspíš hořící sedačka. Opěřky hlavy s výhřevem nesouvisí, proč ti nefunguje netuším.
scooty píše:- sviti mi asi jen tretina podsvetleni stredoveho panelu. kde nejlepe sehnat nahradni zarovky? ma nekdo podsvetlene tlacitka na volantu?
Asi www.landroverforum.cz/eshop, tlačítka na volantu podsvětlené nejsou ani u nejvyššího stupně výbavy.

scooty píše:- vybijeni baterie je jak vidim obligatni problem - nemel by jste nekdo link na ten bulletin, ktery vybijeni resi?
Netuším, od MY99 by to už nemělo dělat, aspoň já nastartoval i po dvou měsících co auto stálo.

scooty píše:- mam tam webasto topeni, ktere jsem jeste nidky nepoustel - je vhodne to vyzkouset nebo je lepe nejdriv zajet do servisu webasto na provereni, jestli je vse ok?
Zapnul bych to a uvidí se, auto by shořet nemělo
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od eliott » 22 říj 2008 21:40

No s tím Webastem bych byl opatrný, mám na dvoře dva Range na díly, oba mají vyhořelý motor a oba měli bufíka. Náhoda??
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od coroner » 22 říj 2008 21:42

eliott píše:No s tím Webastem bych byl opatrný, mám na dvoře dva Range na díly, oba mají vyhořelý motor a oba měli bufíka. Náhoda??
diesely?
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od eliott » 22 říj 2008 22:12

No byly to 4.6ky, ale věřím že i naftový bufík umí zapálit auto :roll:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od coroner » 22 říj 2008 22:16

Tak 4.6 rády hoří samy o sobě, ty ani bufík nepotřebují, ale u nafty bych se toho nebál. Stejně v tom servisu udělají to, že to zapnou a budou koukat, co se stane. Jen ti pak to auto bude mít kdo zaplatit, když to náhodou blafne :lol:
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

scooty
Příspěvky: 40
Registrován: 10 kvě 2008 17:10

#8 Příspěvek od scooty » 23 říj 2008 11:38

@Tatar: na EAS fault jsem psychicky pripravenej od dne, kdy jsem se rozhodl P38 poridit, stejne tak na dalsi chyby elektroniky... zatim mam to stesti, ze resim jen "drobnosti"..

@coroner & eliott: nestraste, ja puvodne myslel jenom jestli bych nahodou neodrovnal to topeni, kdyby tam nebylo neco ok, spravne zapojene webasto prece nemuze zapalit auto :) kazdopadne diky za radu - myslim, ze rozumne je vysypat nejake to petikilo za garancku, i kdyz to v podstate jen zapnou a budou koukat, jestli je to v poradku - aspon budou vedet co udelat, kdyby se z toho zaclo kourit :)

@coroner: da se ta dolni cast vyhrivani opravit, nebo se musi koupit cela ta dolni vrstva nova? safra, nedavno jsem jednu zmeskal na ebay... :( co se tyka toho vybijeni, jeste vymenim bateriove svorky - ty originalni se mi nelibi, zvlaste jejich "nadstavby" po instalaci webasta apod..

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od coroner » 23 říj 2008 14:03

No opravit se to teoreticky dá, místa, kde je vyhřívací drát přelomen či jinak poškozen překlenout silnějším drátem a je to (v místě překlenutí to nebude samozřejmě hřát, ale to se asi ani nepozná). Ale uvážíme-li, jaká je drbačka ty sedadla rozdělávat, tak pokud bych se do toho poštěl, šel bych cestou kompletní výměny za nový drát. Více zde:
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... heat4.html
Než se pustíš do nákupů, najdi si pod sedadly příslušné konektory a změř, je-li přerušeno doopravdy vedení dolní části, na 90% to bude pravda, ale naštvalo by, rozebrat to naslepo a zjistit, že to dělá vršek.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět