Nazdar chlapi, neřešil někdo vibrace motoru při volnoběhu? Na mé D4 3.0 SDV6 2014 230tis km, jakmile klesnou otáčky na volnoběh cca 750 rpm tak se rozklepe celá kabina / volant / generuje to plechový rachot od tlumiče výfuku. Stačí se dotknout plynu a vše se uklidní.
Mohla by chyba být v silentblocích uložení motoru ? Dnes mi volali ze servisu, že mám únik vzduchu na kompresoru podvozku, tudíž že nedokáže natlakovat aktivní silentblocky na uchycení motoru.
Po chvilce hledání jsem zjistil , že D4 má aktivní uložení motoru. Ale to je přeci ovládané vakuem z motoru/turba , nemá to co dočinění s kompresorem podvozku, že?
BTW - že něco nebude správně s kompresorem vím, Xlifter mi hází nesmyslný teploty na teplotním čidlu kompresoru. Ted v zimě okamžitě po nastarotování klidně 110 C , pak to skočí třeba na 20C a pak zpet na 80C, aniž bych nějak extremne zvyšoval. Má cenu zkoušet vyměnit pouze teplotní čidlo AMK ?
Předem díky za radu!
DISCOVERY 4 SDV6 _ vibrace motoru při volnoběhu
Moderátor: Miky_CZ
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
DISCOVERY 4 SDV6 _ vibrace motoru při volnoběhu
Dnes mi volali ze servisu, že mám únik vzduchu na kompresoru podvozku, tudíž že nedokáže natlakovat aktivní silentblocky na uchycení motoru.
……Jim zavolej a zeptej se jich jestli jsou padli na hlavu.
……Jim zavolej a zeptej se jich jestli jsou padli na hlavu.
Re: DISCOVERY 4 SDV6 _ vibrace motoru při volnoběhu
To jsem udělal, prý se na to ještě jednou podívají škoda, že to mám do car-prestiz tak daleko. Odchází vůbec ty silentblocky sami o sobě nebo je to spíš nejčastěji únik někde na hadičce ? Díky