Stránka 1 z 2
2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 30 bře 2022 11:43
od Jag2.7
Dobrý den Vážení kolegové a příznivci british motors....
Moji soukmenovci z Jag divize už nevědí, tak jsem přišel pro radu k Vám...
S-type 2.7D 2006 135000km
Problém s kouřivostí - pouze na straně řidiče...identifikováno zakouřeným katalyzátorem pouze na jedné straně
Vyměněny vstřiky, agr, turbo, regulace turba, maf
A stále to kouří a je třeba po 80km pálit dpf.
Pada do nouze.
Jediné co je měřitelné je nizký průtok na postižené straně, váha měří znatelně nižší průtok....
Prosím o radu....nastrkal jsem do opravy už 3500euro a nechci to vzdát
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 30 bře 2022 12:37
od mipr
Zadymit a natlakovat sanie, hladat prasklinu…
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 30 bře 2022 13:03
od Kokesek
Zmerit tlaky na valcich.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 30 bře 2022 13:12
od Jag2.7
Tlaky
19.5 20 20
Smokertesterem zakouřeno, nikde nic....
2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 30 bře 2022 13:19
od Kokesek
Zajimave, ucinnost valcu, korekce vstriku? Tlak na dpf? Podle grafu se to chova jako kdyz netlaci spravne jedno turbo a nebo kdyz netesni jeden egr.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 30 bře 2022 15:45
od mipr
Nezere to olej?
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 30 bře 2022 21:14
od Hubert
Kokesek píše: 30 bře 2022 13:19
Zajimave, ucinnost valcu, korekce vstriku? Tlak na dpf? Podle grafu se to chova jako kdyz netlaci spravne jedno turbo a nebo kdyz netesni jeden egr.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nebo je ucpaný katalyzátor na DPF
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 30 bře 2022 21:35
od Kokesek
Predpokladam ze kdyz vi ze maji saze v dpf, ze byla provedena opticka kontrola a zkouska vysavacem[emoji3166][emoji848]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 30 bře 2022 23:29
od Jag2.7
Před cca 7 měsíci povolila příruba mezi katem a turbem.
Při rozebrání se zjistil zacpaný a černý kat u řidiče, druhý u spolujezdce čistý.
Dpf profesionálně vyčištěn, bylo sděleno, že je ve vynikající kondici a neobsahuje nespalitelné složky.
Stejně vyčištěn i kat.
Zavada tedy hodnoty na maf byly špatné stejne i po smontování po vyčištění.
Turbo je vyměněné i s novou regulací, závada pořád stejná jako s původním, měněno zbytečně.
Zkouška vysavačem je co prosím?
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 31 bře 2022 07:18
od Kokesek
Za pouziti vysavace zmeris jestli na obou stranach mas stejny odpor tahu katu a dpf.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 31 bře 2022 08:23
od Hubert
Zkusil bych zalepit oba EGR a pak koukout na váhy vzduchu. Bylo by lepší ještě odpojit výfuky aby se vyloučily katy dpf atd.
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 31 bře 2022 09:08
od MadTom
A co zkusit přehodit váhy vzduchu mezi sebou a porovnat, jestli budou ukazovat obě stejně a stejně na každé straně? Aby to nebylo jenom nakopnuté čidlo.
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 31 bře 2022 09:17
od Kokesek
To uz urcite delali. Vetsinou mi prijede auto s jiz jednou vahou novou. I kdyz jak pises je staci pouze prohodit. Ale fakt je ten ze jsem vahu jeste nikdy nemenil na tdv6. To bych spis videl problem v ecu. Kdyz se nebude jednat o problem mechanicky. Tedy problem principu spalovani. Taky muze byt skoceny retez mezi vackama. O zub to porad jede. Ale nema to spravny vyplach.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 31 bře 2022 09:38
od MadTom
Myslel jsem to tak, že tohle by mohla být jednoduchá věc na otestování, bez velkých nákladů. Z popisu mám také dojem, že dělali kde co.

Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 31 bře 2022 23:01
od Jag2.7
Tak dnes narychlo v servisu ... k 90 000kč připočteno dalších 700kč.
Zkoušeno bez agr a výfuků ( mimochodem super zvuk... skoro v8 made in usa

)
Pořád nízký průtok vzduchu.
Při jízdě ze servisu se ozvala zase regenerace, nepsal jsem to, ale možná důležité...při regeneraci cele auto cuká a má i 2s výpadky v tahu na tempomat....ale regenerace nakonec projde.
Tak myslíte ty rozvody? Nebo?
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 01 dub 2022 04:28
od mipr
Zanesene sacie potrubia olejom a karbonom , nizky prietok vzduchu= malo vzduchu vo valci …
Cistil to niekto?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 01 dub 2022 04:30
od mipr
Eate ma napada, jaguar ma aktivne swirl klapky. Treba dat dole viko hlavy valcov a prekontrolovat ci nie su poskodene alebo zanesene karbonom a olejom…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 01 dub 2022 11:11
od Jag2.7
2.7d 2007 má vířivé klapky?
Máte někdo nákres?
Díky moc
Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 01 dub 2022 12:12
od Hubert
mipr píše: 01 dub 2022 04:30
Eate ma napada, jaguar ma aktivne swirl klapky. Treba dat dole viko hlavy valcov a prekontrolovat ci nie su poskodene alebo zanesene karbonom a olejom…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hodně dobrej typ

Re: 2.7 záhada, špatně pálí
Napsal: 01 dub 2022 12:14
od Hubert
Jag2.7 píše: 01 dub 2022 11:11
2.7d 2007 má vířivé klapky?
Máte někdo nákres?
Díky moc
Ano má u D3 jsou ale nezapojené, ač existovaly i verze se zapojenými ale já ji nikdy neviděl.
Na sání je na zadní straně podtlaková membrána. Vzít podtlakovou pumpu a zkusit za chodu motoru obě stany aktivovat a koukat jak to mění průtok přes váhy vzduchu. Ideálně při cca 1500-2000 ot/min