http://ekonomika.idnes.cz/benzin-v-lete ... anicni_mia
Pohonné hmoty
Moderátor: Miky_CZ
Pohonné hmoty
Tak nám zase ku..vy budou zdražovat benál. Za chvili budeme muset na uzeny kachny nebo co
http://ekonomika.idnes.cz/benzin-v-lete ... anicni_mia
http://ekonomika.idnes.cz/benzin-v-lete ... anicni_mia
Range Rover 4.6 Mk II
ta cena fakt leti, kdyz jsme jeli od Ondry tak, jsem nekde na dalnici pred Prahou videl naftu za 34,50. Kdyz to poleze jeste vys, tak zacnu jezdit necim jinym a Discoveru necham na vikend. Ono, kdyz clovek projede tolik, ze by mel u mensiho auta zaplacenej i leasing, tak to trosku zamrzi. Mimochodem prijel k nam v nedeli bracha s Octavii 1,9Tdi 66 kW kombi s 300 tis. km na hrbu a mel spotrebu dle palubaku 3,8L/100km.
pohonné hmoty
Já plavu proti proudu. Moje hlavní auto bude po rekonstrukci RRC V8 benzín / LPG. Je ale pravda, že už jezdím daleko méně než dřív a v některých měsících třeba najedu jenom 1500km, zatímco ještě minulý rok touhle dobou to bývalo často i přes 5000km měsíčně.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Pohonné hmoty
Pavle Mi to nechtěně zkusili v Maroku ( nemohlo to být jiný,akorát možná olej s oliv nebo banánůPavel píše:Já mít Discoverku tak jezdím na fritovací olej, mají litr v globusu za 24kč.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
LPG
Já jsem teprve ve fázi stavby, nicméně asi už můžu zveřejnit onu velkou transformaci, která se bude týkat mých LR Serie IIA a RRC (viz. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... &start=280).
Tak tedy - původní motor z RRC - karburátorový 3,5 litru V8 se přesune i s 5-ti kvaltem LT77 do Dědka (1969 SIIA), kde bude převodovka spojena přes adaptér s původní rozvodovkou a do Rangieho (1983 Range Rover Classic) mám objednaný fungl nový motor RPI V8 Coscast crossbolted 4,6 - Stage 1 (ostřejší vačka + hlava s většími ventily) se čtyřkomorovým Weberem, kde přímo uprostřed čističe vzduchu je zabudovaný aktivní mixer benzin/LPG s tím, že 80-ti litrový LPG tank bude sedět na místě původní benzinové nádrže (mezi nosníky šasi pod podlahou kufru) a benzinové nádrže necháme vyrobit na zakázku tak, aby se vešly jinam mezi prvky šasi a přitom neomezovaly světlou výšku auta (jinak tenhle RRC nebude jezdit žádný těžký offroad, ale pouze po silnici a greenlaning). Takže žádná nádrž v kufru. Nový motor bude spojen s klasickým čtyřkvaltovým automatem ZF. Celé to pro mě dělají v RPI Engineering včetně plynu a dostanu k tomu všechny potřebné certifikáty.
Nevím, proč by s LPG měl být problém v zahraničí - síť čerpacích stanic LPG je docela hustá (aspoň v GB, kam jezdím nejčastěji, určitě) a problém je jenom s tím, že LPG auta nesmí obvykle parkovat v krytých parkovištích.
Tak tedy - původní motor z RRC - karburátorový 3,5 litru V8 se přesune i s 5-ti kvaltem LT77 do Dědka (1969 SIIA), kde bude převodovka spojena přes adaptér s původní rozvodovkou a do Rangieho (1983 Range Rover Classic) mám objednaný fungl nový motor RPI V8 Coscast crossbolted 4,6 - Stage 1 (ostřejší vačka + hlava s většími ventily) se čtyřkomorovým Weberem, kde přímo uprostřed čističe vzduchu je zabudovaný aktivní mixer benzin/LPG s tím, že 80-ti litrový LPG tank bude sedět na místě původní benzinové nádrže (mezi nosníky šasi pod podlahou kufru) a benzinové nádrže necháme vyrobit na zakázku tak, aby se vešly jinam mezi prvky šasi a přitom neomezovaly světlou výšku auta (jinak tenhle RRC nebude jezdit žádný těžký offroad, ale pouze po silnici a greenlaning). Takže žádná nádrž v kufru. Nový motor bude spojen s klasickým čtyřkvaltovým automatem ZF. Celé to pro mě dělají v RPI Engineering včetně plynu a dostanu k tomu všechny potřebné certifikáty.
Nevím, proč by s LPG měl být problém v zahraničí - síť čerpacích stanic LPG je docela hustá (aspoň v GB, kam jezdím nejčastěji, určitě) a problém je jenom s tím, že LPG auta nesmí obvykle parkovat v krytých parkovištích.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: LPG
Krásně vymyšleno, tak držím palce NeklaneNeklan píše:Já jsem teprve ve fázi stavby, nicméně asi už můžu zveřejnit onu velkou transformaci, která se bude týkat mých LR Serie IIA a RRC (viz. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... &start=280).
Tak tedy - původní motor z RRC - karburátorový 3,5 litru V8 se přesune i s 5-ti kvaltem LT77 do Dědka (1969 SIIA), kde bude převodovka spojena přes adaptér s původní rozvodovkou a do Rangieho (1983 Range Rover Classic) mám objednaný fungl nový motor RPI V8 Coscast crossbolted 4,6 - Stage 1 (ostřejší vačka + hlava s většími ventily) se čtyřkomorovým Weberem, kde přímo uprostřed čističe vzduchu je zabudovaný aktivní mixer benzin/LPG s tím, že 80-ti litrový LPG tank bude sedět na místě původní benzinové nádrže (mezi nosníky šasi pod podlahou kufru) a benzinové nádrže necháme vyrobit na zakázku tak, aby se vešly jinam mezi prvky šasi a přitom neomezovaly světlou výšku auta (jinak tenhle RRC nebude jezdit žádný těžký offroad, ale pouze po silnici a greenlaning). Takže žádná nádrž v kufru. Nový motor bude spojen s klasickým čtyřkvaltovým automatem ZF. Celé to pro mě dělají v RPI Engineering včetně plynu a dostanu k tomu všechny potřebné certifikáty.
Nevím, proč by s LPG měl být problém v zahraničí - síť čerpacích stanic LPG je docela hustá (aspoň v GB, kam jezdím nejčastěji, určitě) a problém je jenom s tím, že LPG auta nesmí obvykle parkovat v krytých parkovištích.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- default
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Ježíšikriste, to je cvokárna tohle fórum to snad ani neni možný... Já do TRAKTORU leju zásadně Shell V-Power (nechce někdo klíčenky Ferrari?). Mimochodem u spousty pump ho nemají a tak to kombinuji s normální naftou - poznámka pod okraj - 87litrů=1067km !!! Co vy na to?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- default
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Ale JEDE TOPavel píše:Není to trochu rozežranost V-diesel?default píše:Ježíšikriste, to je cvokárna tohle fórum to snad ani neni možný... Já do TRAKTORU leju zásadně Shell V-Power (nechce někdo klíčenky Ferrari?). Mimochodem u spousty pump ho nemají a tak to kombinuji s normální naftou - poznámka pod okraj - 87litrů=1067km !!! Co vy na to?![]()
![]()
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
To s tim tvym traktorem jezdíš na volnoběh a tahne tě při tom stádo volů ne?default píše:Ježíšikriste, to je cvokárna tohle fórum to snad ani neni možný... Já do TRAKTORU leju zásadně Shell V-Power (nechce někdo klíčenky Ferrari?). Mimochodem u spousty pump ho nemají a tak to kombinuji s normální naftou - poznámka pod okraj - 87litrů=1067km !!! Co vy na to?
Range Rover 4.6 Mk II
Tak mám po dnešním čerpání pocit. Že až se budeme vracet z dovolených po západní Evropě. Všicnni ještě rychle načerpáme v zahraničí před překročením hranice na českou stranu plnou nádrž abychom trochu ušetřili... No co rozhodně to nebude první komodita, která bude v Čechách nejdražší z celé Evropy.
Disco mi zachránilo život