brzdová stolice vs. problémy s IDR a VISCO
Moderátor: Safraporte
brzdová stolice vs. problémy s IDR a VISCO
Kolik s vás bylo při STK na brzdovích valcích s vašim free??
Freelander 1.8 16v
No já se ptám proto že u LR by se brzy měli zkoušet jen na 4 válcové zkušebně a tu má u nás málo kdo ja jsem jí teda ještě neviděl v žádném případě by to nemělo jít na ty dva válce podle mě se přenáši 100% na jednu nápravu nevím co na to IDR a visco ale asi jim to neprozpívá mohlo klidně u lidí co byly na valcích dojít k požkození visco spojky nebo i IDR v takovém případě bych chtěl po STK plnou náhraduDe Lite píše:Nedávno jsem absolvoval STK a tím pádem jsem byl i na brzdových válcích. Když jsem se obsluhy dotazoval, zda-li je vše OK, tak mi jen ten mechanik pouze sdělil, že asi ano, že na té čtyřkolce to stejně nepozná...

Freelander 1.8 16v
no to aj u nas su majsri sveta co pojedli mudrost sveta, mne takto na STK odtrhol lanko na sibri vonku bol mraz a on z nepochopitelneho dovodu ked nasadol zacal prepinat vsetkymi vypinacamihaasan píše:No já jsem to tu psal proto že jsem přijel na STK a než jsem se vzpamatoval auto už se cukalo na valcích myslel jsem že mě jebne moch bych teď přijít a chtít po nich novou IRD je už totiž trochu chycená a bůch ví co se v ní odehrálo na těch válcích






STK - brzdové válce
Umíte někdo z vás, jednoznačně popsat co se odehraje v případě, že Free bude zkoušen na brzdových válcích samostatně po jedné nápravě bez toho, že by byla druhá náprava přizvednutá. Jde o to, aby si na STK- čkách uvědomili co mohou způsobit.
Díky
Díky
STK
Abych řekl pravdu, tak na STK jsem byl a mám tam i známého. Po celou dobu jsem u vozu byl a na brzdách to zkoušel také. Na PC nastavil pohon 4x4 a outo zcela normálně vyzkoušel. Zda se něco může poškodit si nejsem jist, ale budu to dál prověřovat. a případně zde zjištěné sdělím.
tak zatím zdar
tak zatím zdar

- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
STK
Zdravím, k STK.
Koncem prázdnin jsem byl na STK u AUTO-HOS v Jihlavě. Je to značkový LR servis a STK mají novou asi dva měsíce. Při měření brzd vzal technik do ruky takový ovladač na kterém se nastaví o jaký pohon se jedná . Je tam odhadem asi pět režimů. Po přepnutí do režimu na viskózní 4*4 to měří velice krátce ale změří to.
Už se to tu řešilo tady je link na původní vlákno. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... highlight=
Koncem prázdnin jsem byl na STK u AUTO-HOS v Jihlavě. Je to značkový LR servis a STK mají novou asi dva měsíce. Při měření brzd vzal technik do ruky takový ovladač na kterém se nastaví o jaký pohon se jedná . Je tam odhadem asi pět režimů. Po přepnutí do režimu na viskózní 4*4 to měří velice krátce ale změří to.
Už se to tu řešilo tady je link na původní vlákno. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... highlight=
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK
Někde jsem to tu také psal. Byl jsem také u AUTO-Hos u nás v Jihlavě. Technik to nastavil, řekl že to měří pouze krátce a stejně to nic nenaměří, protože jsou ty kola pohonem spřažený. Udělat se to ale musí...BeerRudolf píše:Zdravím, k STK.
Koncem prázdnin jsem byl na STK u AUTO-HOS v Jihlavě. Je to značkový LR servis a STK mají novou asi dva měsíce. Při měření brzd vzal technik do ruky takový ovladač na kterém se nastaví o jaký pohon se jedná . Je tam odhadem asi pět režimů. Po přepnutí do režimu na viskózní 4*4 to měří velice krátce ale změří to.
Už se to tu řešilo tady je link na původní vlákno. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... highlight=
Auto sebou trochu škubalo jako by chtělo ujet a výsledek OK.
brzdova stolice problem s IRD
Zdar tak jsem si přečetl to stím STK a mluvil nahodou před měsícem s majitelem - známim a na toto tema jsem se s nim bavil a řikal že na tohle žadný přidavný valce nepotřebujou ale měli prý tam VOLVO nějake to prej bylo na tvrdo 4*4 tak museli přidat valce tak nevím? Ale ma i salon HONDA a co jsem asi pochopil tak to ma HR-v nebo CR-v stejny system jako L.R Free a moje švagrova ma SUBARU IMPRESA a mělo by to fungovat asi taky stejným zpusobem jako FREE. Tak že asi nebude žádný problem.