Stránka 1 z 1
jake disco ll
Napsal: 25 dub 2015 11:11
od navitron
ahoj jsem tu novej a potřebuju radu ohledně disco 2
vubec to auto neznám a nějak z něj mám strach
otazka 1 jakej je ten motor d5 kdo ho dělá ?
2 jakej je tam podvozek jak jezdí do zatáček a dělá se vzadu jenom se vzduchem ?
3 jak je na tom auto na dálnici jaké má motor otáčky ve 130 potřebuju auto ne tak moc do terena jako na cestu
4 a proč se oznacuje ten starej motor 300 tdi je tam snad
5 jaká je real spotřeba dálnice 140
planuju prostě disco 2 po rest pro rodinu jedině naftu a auto pojede do terenu jadnou za rok
mam strach z toho že to je tvrdej offroad kterej je pomalej na rozjezd a na dalnici motor bude řvát a žrát
vybírám z disco 2 ml 270 cdi x5 3.0 d jeep 2.7
https://www.youtube.com/watch?v=b4opZF1mDjM
Re: jake disco ll
Napsal: 25 dub 2015 15:30
od dava
navitron píše:ahoj jsem tu novej a potřebuju radu ohledně disco 2
vubec to auto neznám a nějak z něj mám strach
otazka 1 jakej je ten motor d5 kdo ho dělá ?
2 jakej je tam podvozek jak jezdí do zatáček a dělá se vzadu jenom se vzduchem ?
3 jak je na tom auto na dálnici jaké má motor otáčky ve 130 potřebuju auto ne tak moc do terena jako na cestu
4 a proč se oznacuje ten starej motor 300 tdi je tam snad
5 jaká je real spotřeba dálnice 140
planuju prostě disco 2 po rest pro rodinu jedině naftu a auto pojede do terenu jadnou za rok
mam strach z toho že to je tvrdej offroad kterej je pomalej na rozjezd a na dalnici motor bude řvát a žrát
vybírám z disco 2 ml 270 cdi x5 3.0 d jeep 2.7
https://www.youtube.com/watch?v=b4opZF1mDjM
Kup si radši ML, nepotřebuješ auto na tuhejch
Re: jake disco ll
Napsal: 25 dub 2015 15:34
od fugín
140 na dálnici? Tak to si Disco nekupuj
Re: jake disco ll
Napsal: 25 dub 2015 16:44
od NOTIX
z toho co píšeš a s jakýma autama to porovnáváš mi vychází lépe D3.
D2 je auto pro opravdovýho chlapa a více do terénu než na silnici.
budes mu muset přijít na chuť
Jestli jsi doteď jezdil brichoplazem tak budeš ze začátku asi překvapen z chování tuhých náprav, jak psal dava.
odpovím ti na to co vím
1. motor Td5 - výroba land rover - a nekonečný příběh, jedni ho nenávidí, jiní chválí, projdi si forum
4. označení 300tdi je úplně jinej motor a dával se jen do D1
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=12904
bmw hrabe i na mokrý trávě

Re: jake disco ll
Napsal: 25 dub 2015 18:20
od navitron
no jo 300 tdi ale proc je tam motor 2.5 a je oznacenej jako 300 a je to 6 nebo 5 val
Re: jake disco ll
Napsal: 25 dub 2015 19:31
od jbizik
No hlavne by si mal prestudovat cele forum ale myslim si ze na viacmenej jazdenia po cestach ako pises potrebujes SUV (ML,x3 ,x5,...) a nie offroad

(D1,D2,D3,RR,...)
.
Re: jake disco ll
Napsal: 25 dub 2015 20:32
od hifi

po niekolkych upravach za nejake bubaky to vie chodit aj po ceste jak normalne auto, ale s dvojnasobnou spotrebou. ale jak vravi jeden reklamny slogan : ked ju milujes, nie je co riesit

Re: jake disco ll
Napsal: 25 dub 2015 21:02
od NOTIX
jbizik píše:No hlavne by si mal prestudovat cele forum ale myslim si ze na viacmenej jazdenia po cestach ako pises potrebujes SUV (ML,x3 ,x5,...) a nie offroad

(D1,D2,D3,RR,...)
.
naprostý souhlas

Re: jake disco ll
Napsal: 25 dub 2015 21:52
od jareku
Z toho co píšeš pro mne vyplývá, že DII pro Tebe není vhodné auto. Když LR tak D3/D4 nebo RR. Ale pozor: LR může způsobit závislost, ale také dost velký bolehlav

Re: jake disco ll
Napsal: 29 dub 2015 19:13
od Jancy9
Dobrý deň, potrebujem auto lebo som nastúpil na miesto lesníka a tak sa potrebujem pohybovať ako po ceste tak aj po teréne. Discovery II sa mi zapácilo asi najviac, no ako končiaci študent sa nemozem pohybovať vo vysokých cenách a tak som sa chcel spýtať, čo mi poradíte pri tomto
http://www.autobazar.sk/8629742/land-ro ... -5-td5-es/. Lenže po tom co som precital na tomto fore začínam sa báť či to ozaj nebudem len opravovať.
Re: jake disco ll
Napsal: 29 dub 2015 20:48
od habakuk
Auta se neboj pokud chytneš kus o který se majitel staral tak to není tak hrozný. Prostě počítej, že koupíš 10 a více let staré auto.
Těžko se hodnotí tvůj vybraný kousek, ale jako upozornění nemá vyvedenou uzávěru do kabiny což v tvém případě je trošku komplikace. Náš hajnej má Disco I a předtím měl Navaru a nemůže si LR vynachválit.
Re: jake disco ll
Napsal: 29 dub 2015 21:03
od Balú
Jancy9 píše:Dobrý deň, potrebujem auto lebo som nastúpil na miesto lesníka a tak sa potrebujem pohybovať ako po ceste tak aj po teréne. Discovery II sa mi zapácilo asi najviac, no ako končiaci študent sa nemozem pohybovať vo vysokých cenách a tak som sa chcel spýtať, čo mi poradíte pri tomto
http://www.autobazar.sk/8629742/land-ro ... -5-td5-es/. Lenže po tom co som precital na tomto fore začínam sa báť či to ozaj nebudem len opravovať.
je to tu uz dost casto omielane

landrover rozhodne nieje etalon spolahlivosti,ale to niesu ziadne ofroudy 4x4,ak ti niekto bude ospevovat japoncov,tak asi ziadneho nemal(ja som mal tu cest a brat stale ma...)navyse hniju pred ocami ,co DII nerobi,ak tam aj nejaka hrdza je, tak vecsinou povrchova,lahko riesitelna na rame.Vyhoda LR je hlavne v lacnych dieloch,ono, objektivne musim uznat ze tí japonci trochu spolahlivejsi sú,ale ked to auto budes pouzivat dost v terene,tak je len otazkou casu kedy na kazdom nieco odide,alebo ty nieco skurvis(napr.to oplieskas o strom,poloos,diferak...)pri disko to z kyslym xichtom zaplatis a das do poriadku napr.,pri toyote si to na dlllhu dobu zapametas
Re: jake disco ll
Napsal: 29 dub 2015 21:11
od jbizik
Jancy9 píše:Dobrý deň, potrebujem auto lebo som nastúpil na miesto lesníka a tak sa potrebujem pohybovať ako po ceste tak aj po teréne. Discovery II sa mi zapácilo asi najviac, no ako končiaci študent sa nemozem pohybovať vo vysokých cenách a tak som sa chcel spýtať, čo mi poradíte pri tomto
http://www.autobazar.sk/8629742/land-ro ... -5-td5-es/. Lenže po tom co som precital na tomto fore začínam sa báť či to ozaj nebudem len opravovať.
Nazdar -vitaj v klube lesnikov. Ja by som ti skor odporucil na tvoj zaciatok Disco 1 300tdi(96-98) - urcite bude mat medzinapravovu uzaveru, len v co naj stave hlavne vyvarenu a nie hrdzavu(asi hlavne od niekoho z fora) a potom mozno neskor novsie ........ A neskor bude s teba LR pacient ako my vsetci..

Re: jake disco ll
Napsal: 29 dub 2015 21:25
od Miky214
Jestli chceš auto na silnici, tak buď nejméně D3, nebo nějakou třeba Škodovku, v téhle cenové relaci se už pohybují i Yetty a ty těch Tvých 140 dají v pohodě se směšnou spotřebou, každopádně LR pro Tebe asi nebude ta správná volba. Mezi LR a jinými značkami se snad ani nedá rozhodovat. Buď chceš LR nebo ne, nic mezi tím není, si myslím

Taky jsem si na to musel přijít

Re: jake disco ll
Napsal: 30 dub 2015 06:12
od Sajmon
Ahoj,ja som tiež lesnik a mam D2 a to auto nemá chybu.Má to pevné nápravy ,záves na 3,5t ,td5 po čipnutí ide jak čert,dávam denne prevýšenie 700metrov výškovych na10km a dá sa v tom kráľovsky vyspať. Hľadaj auto s uzávierkou medzinápravy.Len si musíš dať veľký pozor -je prudko,ale veľmi prudko návykové

Re: jake disco ll
Napsal: 30 dub 2015 10:46
od Jancy9
vďaka za informácie a rady asi do toho pôjdem len nejaké pekné nájsť. A ako zistím či má uzávierku medzinápravy ?
Re: jake disco ll
Napsal: 30 dub 2015 11:57
od Petro
Jancy9 ked pises ze peniaze rozhoduju asi by som na DII zabudol a kupil Disco I. Ceny dielov na DI su ovela nizsie ako u DII a hlavne DII s vyvedenou uzavierkou v super stave kupis za cenu dvoch DI. A ako Hanys niekde v starsom prispevku dobre spomenul "Land Rover si nekupujes, ale skladas" tak sa priprav ze cena auta bude krat dva. Bavime sa teraz o aute co denne bude sluzit nie o "milacikovy" co rocne nabeha par zrazov pre nadsencov offroad. Viem o com pisem kupil som dva roky dozadu jedneho takeho "milacika" a je to nekonecny pribeh ak ma auto denne sluzit ( v realite kazda porucha na DII ktoru najdes na tomto fore ta caka, cize ak to uz niekto neopravil s novym OEM alebo origo dielom -ziaden shitpart nahrada alebo vrakac tak opravujes ty).
Re: jake disco ll
Napsal: 18 kvě 2015 21:32
od dava
Balú píše:
je to tu uz dost casto omielane

landrover rozhodne nieje etalon spolahlivosti,ale to niesu ziadne ofroudy 4x4,ak ti niekto bude ospevovat japoncov,tak asi ziadneho nemal(ja som mal tu cest a brat stale ma...)navyse hniju pred ocami ,co DII nerobi,ak tam aj nejaka hrdza je, tak vecsinou povrchova,lahko riesitelna na rame.Vyhoda LR je hlavne v lacnych dieloch,ono, objektivne musim uznat ze tí japonci trochu spolahlivejsi sú,ale ked to auto budes pouzivat dost v terene,tak je len otazkou casu kedy na kazdom nieco odide,alebo ty nieco skurvis(napr.to oplieskas o strom,poloos,diferak...)pri disko to z kyslym xichtom zaplatis a das do poriadku napr.,pri toyote si to na dlllhu dobu zapametas

svatá pravda... Já mám rád japonce, Patrola hlavně , ale po koupi DII už jsem asi ve stádiu, že bych zpátky do japonce šel jen pokud by mi bylo jedno kolik utratím... což se pravda nestane.
Rád mám auto v cajku, takže preventivně pomalu léčím. U LR to jsou srandovní částky a na autě mizí jedna chybka za druhou, všecko z krámu ( beru od PavlaU - Litep4x4). Potřebuju třeba komplet oboje kotouče a desky, v normální verzi je to za 5 litrů...cca. Když ukážu takovou fakturu někomu s hiluxkou nebo podělaným terránem třeba, tak ho

může jebnout, to mi věř .
A co se koroze rámu DII týče, je fakt že se v zadní partii vyskytuje, ale když už, tak si tu prdel koupíš novou za 12 na é-šopu a necháš navařit

Můžeš si i vybrat, jestli chceš levou půlku, pravou půlku, nebo celou

... taky unikátní sranda. Prdel na Patrola se teda neprodává... a že hnije daleko víc.